IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De tweede incarnatie van Jezus: Geert! [PVV-GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 07-01-2011 0:50 by HRI Profiel van HRIhttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 6 januari 2011 21:01 schreef Dentz het volgende:
Maar denk dan toch aan de dieren!



zo is dat! Animal Liberation Front!


co-operation not competition!


WMP
Usericon van WMP
Posted 07-01-2011 1:49 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 6 januari 2011 21:01 schreef MR. N het volgende:
inderdaad, het iq van een inktvis.


En het uiterlijk van een pinguin.







HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 07-01-2011 1:50 by HRI Profiel van HRIhttp://www.herrierecordsinc.com

...als dat geen broers zijn!


co-operation not competition!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-01-2011 7:24 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 6 januari 2011 22:15 schreef Forever After het volgende:
Ik heb btw die link niet bekeken.


Bemoei je er dan niet mee.

(Ja, ik heb zo'n dag. Eerst maar eens een bak koffie regelen. )

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 07-01-2011 7:25]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


WMP
Usericon van WMP
Posted 13-01-2011 19:20 by WMP Profiel van WMP

Vrijheid van meningsuiting, maar als je een andere mening hebt dan de Blonde Roerganger, dan moet je ontslagen worden. Of heet dit nu opeens weer demoniseren?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-01-2011 19:23 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Sja, het meten met 2 maten is vast onderdeel van de PVV retoriek.


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-01-2011 11:49 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Stond iets meer op Telegraaf (maar ook alleen daar?)

Wilders eist vertrek schooldirecteur
NIJMEGEN - Geert Wilders heeft het ontslag geëist van de schooldirecteur van basisschool De Hazesprong in Nijmegen. Theo van Lankveld zou zich onder meer in een mail tegenover het personeel denigrerend hebben uitgelaten over de Partij voor de Vrijheid.


Directeur Van Lankveld zou ook hebben opgedragen om het islamistische offerfeest op zijn school te faciliteren. Alle fatsoensnormen heeft de directeur volgens PVV-leider Wilders overschreden.

"Dit is echt bizar", zegt Wilders. "Buigen voor de islam door onderwijzers te dwingen het verschrikkelijke offerfeest te vieren en in een adem je afzetten tegen de Partij voor de Vrijheid. Let wel: het gaat hier om een katholieke school. Je zou van christelijke scholen toch mogen verwachten dat het weet wat de islam betekent voor christenen. Mijneer van Lankveld is volslagen ongeschikt voor het onderwijs. Weg met die man", staat in De Gelderlander.

Directeur Van Lankveld is stomverbaasd over de kamervragen. Hij zou alleen een interne memo gestuurd hebben naar de leerkrachten. Daarin heeft hij verzocht om leerlingen die vrij vroegen voor het offerfeest, naar hem te sturen. Bij de mail heeft de directeur een artikel gestuurd dat ging over maatschappelijke waarden en normen in Europa. Hij zei daarover dat de PVV daar nog wat van kon leren.



Geweldpleging door kamerleden => prima.

Directeur die islamitische kinderen vrij wil geven voor offerfeest en 'kritiek' op de grote roerganger heeft => non-actief!

Zelfs Telegraaf zit onder de anti-Wilders reacties?!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-01-2011 11:52 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 januari 2011 11:49 schreef Gemene Lepel het volgende:
Stond iets meer op Telegraaf (maar ook alleen daar?)

Wilders eist vertrek schooldirecteur
NIJMEGEN - Geert Wilders heeft het ontslag geëist van de schooldirecteur van basisschool De Hazesprong in Nijmegen. Theo van Lankveld zou zich onder meer in een mail tegenover het personeel denigrerend hebben uitgelaten over de Partij voor de Vrijheid.


Directeur Van Lankveld zou ook hebben opgedragen om het islamistische offerfeest op zijn school te faciliteren. Alle fatsoensnormen heeft de directeur volgens PVV-leider Wilders overschreden.

"Dit is echt bizar", zegt Wilders. "Buigen voor de islam door onderwijzers te dwingen het verschrikkelijke offerfeest te vieren en in een adem je afzetten tegen de Partij voor de Vrijheid. Let wel: het gaat hier om een katholieke school. Je zou van christelijke scholen toch mogen verwachten dat het weet wat de islam betekent voor christenen. Mijneer van Lankveld is volslagen ongeschikt voor het onderwijs. Weg met die man", staat in De Gelderlander.

Directeur Van Lankveld is stomverbaasd over de kamervragen. Hij zou alleen een interne memo gestuurd hebben naar de leerkrachten. Daarin heeft hij verzocht om leerlingen die vrij vroegen voor het offerfeest, naar hem te sturen. Bij de mail heeft de directeur een artikel gestuurd dat ging over maatschappelijke waarden en normen in Europa. Hij zei daarover dat de PVV daar nog wat van kon leren.



Geweldpleging door kamerleden => prima.

Directeur die islamitische kinderen vrij wil geven voor offerfeest en 'kritiek' op de grote roerganger heeft => non-actief!

Zelfs Telegraaf zit onder de anti-Wilders reacties?!
Oeioei. Ik geef in mijn lessen ook regelmatig sneren naar de PVV. Ter compensatie overigens ook naar PvdA, Groen Links en SP. Oja, en ik heb vandaag ook nog een sneer naar CDA gegeven. Alleen VVD en D'66 dis ik eigenlijk nooit, maar dat is gelukkig niemand opgevallen hier.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 14-01-2011 11:53]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-01-2011 11:53 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 14 januari 2011 11:49 schreef Gemene Lepel het volgende:
Mijneer van Lankveld
Rare voornaam heeft die man.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-01-2011 11:58 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

http://pvv.nl/index.php/component/content/article/36-geert-wilders/3856-wilders-wil-ontslag-schooldirecteur.html

Lees dit maar eventjes dan (staat de gewraakte mail ook bij)

Zit zo:

1: PVV wil politieke invloed gebruiken om onderwijs te veranderen (welke partij doet dit nu niet?)

2: Directeur zet zich af tegen deze specifieke politieke agenda van de PVV tegenover collega's.

3: ???

4: Ontslag

Mooi trouwens dat de PVV niet wordt aangevallen als ik het zo lees, maar enige leden van de PVV; ik zou zeggen dat die directeur nog uiterst mild is :').

Ik vraag me af of Wilders de ironie van zijn statement inziet:

quote:
“Dit is echt bizar. Buigen voor de islam door onderwijzers te dwingen het verschrikkelijke offerfeest te vieren en in een adem je afzetten tegen de Partij voor de Vrijheid. Let wel: het gaat hier om een katholieke school. Je zou van christelijke scholen toch mogen verwachten dat het weet wat de islam betekent voor christenen. Meneer Van Lankveld is volslagen ongeschikt voor het onderwijs. Hij plaatst zijn eigen politieke obsessie boven onderwijskwaliteit. Weg met die man.


quote:
Beste collega’s:

Morgen vieren moslims het OFFERFEEST.
Kinderen krijgen hiervoor, op verzoek van ouders, een vrije dag.
Willen jullie ouders vragen om bij mij een verlofverzoek aan te vragen?
Al een aantal ouders hebben inmiddels een verzoek ingediend.

Verder een bericht toegevoegd dat interessant is om te lezen. Het komt uit de krant van afgelopen vrijdag en gaat over een voorstel van de PVV.
Ik vraag me af of een aantal leden van de PVV het ontzag voor de Westerse samenleving zelf wel op kunnen brengen……….


Overigens laat de memo zien dat niemand wordt gedwongen offerfeest te vieren, maar dat kinderen er vrij voor kunnen krijgen. Zeer boeiend ook hoe de PVV het in zijn hoofd haalt om de tegenstrijdige berichten op één pagina te zetten: ze hebben het vertrouwen er wel in dat hun achterban de kunst van begrijpend lezen nog niet onder de knie heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 14-01-2011 12:01]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-01-2011 12:03 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 januari 2011 11:58 schreef Gemene Lepel het volgende:
http://pvv.nl/index.php/component/content/article/36-geert-wilders/3856-wilders-wil-ontslag-schooldirecteur.html

Lees dit maar eventjes dan (staat de gewraakte mail ook bij)

Zit zo:

1: PVV wil politieke invloed gebruiken om onderwijs te veranderen (welke partij doet dit nu niet?)

2: Directeur zet zich af tegen deze specifieke politieke agenda van de PVV tegenover collega's.

3: ???

4: Ontslag

Mooi trouwens dat de PVV niet wordt aangevallen als ik het zo lees, maar enige leden van de PVV; ik zou zeggen dat die directeur nog uiterst mild is :').

Ik vraag me af of Wilders de ironie van zijn statement inziet:



Overigens laat de memo zien dat niemand wordt gedwongen offerfeest te vieren, maar dat kinderen er vrij voor kunnen krijgen. Zeer boeiend ook hoe de PVV het in zijn hoofd haalt om de tegenstrijdige berichten op één pagina te zetten: ze hebben het vertrouwen er wel in dat hun achterban de kunst van begrijpend lezen nog niet onder de knie heeft.
Pot-ketelverhaal. Die agenda voor de scholen die de PVV heeft is ook hartstikke politiek en beïnvloed. Da's ook de pest van lesgeven, alles wat je uitlegt kan politiek zijn. Dus het enige wat die directeur doet is (terecht) de bal een keer terugkaatsen. Het zou verdomme tijd worden, eindelijk een keer een antwoord. Nu de politiek nog.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-01-2011 12:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Tering zeg, wat een totaal uit proportie geblazen gedoe is het toch weer... En dan ook het katholicisme van die school als argument erbij halen...


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-01-2011 12:15 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Dhr. Wilders neigt nu wel erg openlijk naar een totalitair regime als je alles zo leest.

Alles mag gezegd worden, als het maar in overeenstemming is met de zienswijze van de PVV. Andere meningen worden niet met feiten bestreden, maar moeten "knalhard" aangepakt worden, met alle retoriek van dien.

Is men hem nu nog niet zat in NL?


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-01-2011 13:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

PVV wil leraren beschaving bijbrengen

Novum: donderdag 11 november 2010

De PVV wil een canon van de westerse beschaving, die verplichte lesstof moet worden op lerarenopleidingen. In de toekomst kunnen docenten hun leerlingen dan weer 'ontzag bijbrengen voor onze cultuur'. Dat heeft PVV-Kamerlid Harm Beertema woensdag gezegd tijdens een debat over onderwijs in de Tweede Kamer.

Leerlingen krijgen nu nauwelijks nog iets mee van de westerse cultuur, die volgens de PVV superieur is. "Het vak geschiedenis is uitgekleed. Er bestaat ook een vak dat 'burgerschapscompetenties' heet, maar dat is zo nikserig dat je je er bijna voor schaamt", zei Beertema. "Van al het falen van ons onderwijs is dit het ergste."

Meer aandacht voor de westerse cultuur is volgens Beertema ook goed voor de integratie van allochtone leerlingen. Hun 'hearts and minds' moeten worden gewonnen voor de westerse cultuur, zei hij.

D66-Kamerlid Boris van der Ham wees erop dat er jarenlang is gepraat over een canon van de Nederlandse geschiedenis, die er uiteindelijk is gekomen. Beertema antwoordde dat deze canon niet verplicht is voor het onderwijs. "Die vrijblijvendheid bevalt ons niet." De PVV wil dat de 'canon van de westerse beschaving' deel gaat uitmaken van de exameneisen, eerst alleen voor lerarenopleidingen, maar op termijn in het hele onderwijs.




Geniaal, dat "hearts and minds" gebruiken

Oorsprong van die zinsnede:

Philippians 4 : 7
And the peace of God, which passeth all understanding, shall keep your hearts and minds through Christ Jesus.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-01-2011 13:14]


I wish I was a butterfly


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2011 13:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gaan ze zeker enkele geschiedenisfeiten wat aanpassen naar de smaak van de PVV. Rol van de immigranten, moord op van Gogh en Fortuyn, jodenvervolging etc etc


kingjelle
Usericon van kingjelle
Posted 14-01-2011 13:38 by kingjelle Profiel van kingjelle

''de westerse cultuur, die volgens de PVV superieur is.''

Lol whut?!



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 14-01-2011 13:43 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Beste collega’s:

Morgen vieren moslims het OFFERFEEST.
Kinderen krijgen hiervoor, op verzoek van ouders, een vrije dag.
Willen jullie ouders vragen om bij mij een verlofverzoek aan te vragen?
Al een aantal ouders hebben inmiddels een verzoek ingediend.

Verder een bericht toegevoegd dat interessant is om te lezen. Het komt uit de krant van afgelopen vrijdag en gaat over een voorstel van de PVV.
Ik vraag me af of een aantal leden van de PVV het ontzag voor de Westerse samenleving zelf wel op kunnen brengen……….


Deze memo toont helaas wel aan dat het triest gesteld is met de taalvaardigheid van betreffende leraar.

[Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 14-01-2011 13:44]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-01-2011 13:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 januari 2011 13:18 schreef Jenje het volgende:
Gaan ze zeker enkele geschiedenisfeiten wat aanpassen naar de smaak van de PVV. Rol van de immigranten, moord op van Gogh en Fortuyn, jodenvervolging etc etc

Nou, op zich heeft de PVV gewoon een punt en worden er ook wat onzinnige dingen bijgebracht aan kinderen. En geschiedenis is zeker belangrijk, al weet ik echt niet of dat nu zo slecht gaat.




Geert Wilders wil dat schooldirecteur Theo van Lankveld van basisschool Hazesprong in Nijmegen per onmiddellijk op non-actief wordt gesteld. De directeur heeft zich in een e-mail aan het gehele personeel van die school afgezet tegen de Partij voor de Vrijheid, terwijl tegelijkertijd wordt opgedragen kinderen op skivakantie te laten gaan.

Zie bericht op Telegraaf.nl

Volgens de PVV-leider heeft Van Lankveld hiermee alle fatsoensnormen overschreden. Het is niet aan schooldirecteuren om zich met schoolverzuim, vermaak en sport bezig te houden, stelt Wilders. “Dit is echt bizar. Buigen voor ouders door onderwijzers te dwingen op skivakantie te gaan en in een adem je afzetten tegen de Partij voor de Vrijheid. Let wel: het gaat hier om een katholieke school. Je zou van christelijke scholen toch mogen verwachten dat het weet wat plezier hebben betekent voor christenen. Meneer Van Lankveld is volslagen ongeschikt voor het onderwijs. Hij plaatst zijn eigen obsessie met vakantie en sport boven onderwijskwaliteit. Weg met die man.”

Geert Wilders stelt vandaag Kamervragen aan minister van onderwijs, mevrouw Van Bijsterveld. Daarin vraagt de PVV-leider aan de minister het schoolbestuur te beïnvloeden de directeur te ontslaan.

Vragen van de leden Wilders, Bosma en Beertema (allen PVV) aan de minister van OCW inzake een partijpolitieke email van een schooldirecteur.

1.)
Heeft u kennisgenomen van bijgevoegde interne email van schooldirecteur Theo van Lankveld van basisschool Hazesprong in Nijmegen(*)?

2.)
Is het de taak van een schooldirecteur zijn voorkeur voor schoolverzuim om op skivakantie te kunnen gaan te ventileren tegenover het gehele onderwijzend personeel?

3.)
Deelt u de mening dat met deze actie de heer Van Lankveld heeft aangetoond niet geschikt te zijn voor het onderwijs en per onmiddellijk dient te vertrekken? Zo nee, waarom niet?

4.)
Bent u bereid uw invloed aan het wenden ten einde het schoolbestuur ervan te overtuigen Van Lankveld voor ontslag voor te dragen?

Subject: offerfeest
Date: Mon, 15 Nov 2010 10:42:45 +0100

Beste collega’s:

Morgen begint het skiseizoen.
Kinderen krijgen hiervoor, op verzoek van ouders, een vrije week.
Willen jullie ouders vragen om bij mij een verlofverzoek aan te vragen?
Al een aantal ouders hebben inmiddels een verzoek ingediend.

Verder een bericht toegevoegd dat interessant is om te lezen. Het komt uit de krant van afgelopen vrijdag en gaat over een voorstel van de PVV.
Ik vraag me af of een aantal leden van de PVV het ontzag voor de Westerse samenleving zelf wel op kunnen brengen……….
Met vriendelijke groeten,
Theo van Lankveld (directeur)
Basisschool De Hazesprong, Bisonstraat 3, 6531 PT Nijmegen.
tel: 024-3550130
website: http://www.hazesprong.nl

PVV wil leraren beschaving bijbrengen

Novum: donderdag 11 november 2010

De PVV wil een canon van de westerse beschaving, die verplichte lesstof moet worden op lerarenopleidingen. In de toekomst kunnen docenten hun leerlingen dan weer 'ontzag bijbrengen voor onze cultuur'. Dat heeft PVV-Kamerlid Harm Beertema woensdag gezegd tijdens een debat over onderwijs in de Tweede Kamer.

Leerlingen krijgen nu nauwelijks nog iets mee van de westerse cultuur, die volgens de PVV superieur is. "Het vak geschiedenis is uitgekleed. Er bestaat ook een vak dat 'burgerschapscompetenties' heet, maar dat is zo nikserig dat je je er bijna voor schaamt", zei Beertema. "Van al het falen van ons onderwijs is dit het ergste."

Meer aandacht voor de westerse cultuur is volgens Beertema ook goed voor de integratie van allochtone leerlingen. Hun 'hearts and minds' moeten worden gewonnen voor de westerse cultuur, zei hij.

D66-Kamerlid Boris van der Ham wees erop dat er jarenlang is gepraat over een canon van de Nederlandse geschiedenis, die er uiteindelijk is gekomen. Beertema antwoordde dat deze canon niet verplicht is voor het onderwijs. "Die vrijblijvendheid bevalt ons niet." De PVV wil dat de 'canon van de westerse beschaving' deel gaat uitmaken van de exameneisen, eerst alleen voor lerarenopleidingen, maar op termijn in het hele onderwijs.


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-01-2011 13:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 januari 2011 13:38 schreef kingjelle het volgende:
''de westerse cultuur, die volgens de PVV superieur is.''

Lol whut?!


Nou ja, daar ben ik het ook wel mee eens.
quote:
Op 14 januari 2011 13:43 schreef Blueprint het volgende:
Deze memo toont helaas wel aan dat het triest gesteld is met de taalvaardigheid van betreffende leraar.

Even snel gekeken maar hij maakt geen enkele spelfout, toch?

Blijf me er wel over verbazen hoe mensen e-mail totaal niet serieus nemen qua opbouw en gebruik van interpunctie, maar bijvoorbeeld brieven altijd wel volgens de regeltjes opstellen. Zijn wel vooral oudere mensen, generatiekloof?


I wish I was a butterfly


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-01-2011 14:22 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 14 januari 2011 13:50 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Even snel gekeken maar hij maakt geen enkele spelfout, toch?




Nee, perfect Nederlands inderdaad...


Bareuh...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-01-2011 14:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 januari 2011 14:22 schreef De Ulk het volgende:
Nee, perfect Nederlands inderdaad...

Tsja, zoals gezegd is de opbouw en interpunctie niet zo netjes. Als geheel is het meer geschreven alsof het spreektaal is (incomplete zinnen e.d.).

Maar ik zie/zag geen enkele spelfout. En dat gekoppeld aan dat veel mensen e-mail niet zo serieus nemen (en dus dit soort berichten rustig typen alsof ze aan het lullen zijn), zie ik geen reden om te gaan emmeren over dat het slecht gesteld zou zijn met zijn Nederlands.


I wish I was a butterfly


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-01-2011 14:39 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 14 januari 2011 14:28 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Tsja, zoals gezegd is de opbouw en interpunctie niet zo netjes. Als geheel is het meer geschreven alsof het spreektaal is (incomplete zinnen e.d.).

Maar ik zie/zag geen enkele spelfout. En dat gekoppeld aan dat veel mensen e-mail niet zo serieus nemen (en dus dit soort berichten rustig typen alsof ze aan het lullen zijn), zie ik geen reden om te gaan emmeren over dat het slecht gesteld zou zijn met zijn Nederlands.


Beste collega’s:

Morgen vieren moslims het OFFERFEEST.
Kinderen krijgen hiervoor, op verzoek van ouders, een vrije dag.
Willen jullie ouders vragen om bij mij een verlofverzoek aan te vragen?
Al een aantal ouders hebben inmiddels een verzoek ingediend.

Verder een bericht toegevoegd dat interessant is om te lezen. Het komt uit de krant van afgelopen vrijdag en gaat over een voorstel van de PVV.
Ik vraag me af of een aantal leden van de PVV het ontzag voor de Westerse samenleving zelf wel op kunnen brengen……….

Dat zijn er al zo drie.


Bareuh...


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 14-01-2011 14:51 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Ah, de dagelijkse portie "Wilders eist [...]"

Droplul, met zijn Partei voor de Vrijheid voor zover het hem uitkomt. :')


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-01-2011 15:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

@Ralph: deel-ei?
quote:
Op 14 januari 2011 14:39 schreef De Ulk het volgende:
Beste collega’s:

Morgen vieren moslims het OFFERFEEST.
Kinderen krijgen hiervoor, op verzoek van ouders, een vrije dag.
Willen jullie ouders vragen om bij mij een verlofverzoek aan te vragen?
Al een aantal ouders hebben inmiddels een verzoek ingediend.

Verder een bericht toegevoegd dat interessant is om te lezen. Het komt uit de krant van afgelopen vrijdag en gaat over een voorstel van de PVV.
Ik vraag me af of een aantal leden van de PVV het ontzag voor de Westerse samenleving zelf wel op kunnen brengen……….

Dat zijn er al zo drie.


Nee, dat is er in ieder geval maar één, die met "een aantal..." zijn geen fouten: http://www.onzetaal.nl/advies/aantal.php

Hoogstens informeel, dus.

Maareh, over dat 'dat'. Bericht is een onzijdig woord, dan gebruik je toch juist wél dat? Of wil je dat het 'wat' wordt? Volgens mij is dat ook niet correct.

Dus, zoals ik het nu zie zijn het nog steeds 0 fouten


I wish I was a butterfly


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-01-2011 19:48 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 14 januari 2011 15:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
@Ralph: deel-ei?

Nee, dat is er in ieder geval maar één, die met "een aantal..." zijn geen fouten: http://www.onzetaal.nl/advies/aantal.php

Hoogstens informeel, dus.


Hm, ik heb de veranderingen in de taal van de laatste jaren niet zo bijgehouden, moet ik eerlijk bekennen. Volgens mij werd dit vroeger fout gerekend.

quote:
Maareh, over dat 'dat'. Bericht is een onzijdig woord, dan gebruik je toch juist wél dat? Of wil je dat het 'wat' wordt? Volgens mij is dat ook niet correct.

Dus, zoals ik het nu zie zijn het nog steeds 0 fouten


Hmmm, hier heb je waarschijnlijk gelijk.


Bareuh...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen