IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De tweede incarnatie van Jezus: Geert! [PVV-GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 02-02-2011 21:27 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 2 februari 2011 21:20 schreef bastianus het volgende:
Dezelfde reden dat Geert zoveel stemmen krijgt met zijn anti-moslimpraatjes: De kift.


Speelt ook mee. Maar vind ik toch te simpel geredeneerd. Volgens jouw redenatie lijkt het wel of je geen enkel onderscheid kunt maken in gedrag bij verschillende bevolkingsgroepen. Dat gaat er bij mij niet in.

[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 02-02-2011 21:27]


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 21:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2011 21:27 schreef flebbie het volgende:
Speelt ook mee. Maar vind ik toch te simpel geredeneerd. Volgens jouw redenatie lijkt het wel of je geen enkel onderscheid kunt maken in gedrag bij verschillende bevolkingsgroepen. Dat gaat er bij mij niet in.
Dat is waar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 02-02-2011 21:30 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 2 februari 2011 18:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
WTF 16% van de stemgerechtigden denkt dus dat Wilders minister is? WTF Stemrecht afnemen, nu


“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

- Winston Churchill


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-02-2011 21:45 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 2 februari 2011 20:51 schreef flebbie het volgende:
Blijft bij mij de vraag, waarom zou je bepaalde eigenschappen niet aan een bepaalde bevolkingsgroep mogen toedichten? Simpel voorbeeldje: Ik heb een half jaartje in Suriname gewoond, veel verschillenden bevolkingsgroepen daar en kwam tot de conclusie dat Chinezen over het algemeen hardere werkers zijn dan onze Afrikaanse medemens. Dat was mijn constatering, just as simple as that.




Het is een hele simpele observatie, maar de vraag moet zijn welke conclusie je aan een dergelijke observatie verbind. Doet groep Y actie X, simpelweg omdat ze groep Y zijn? Dan kom je namelijk makkelijk in een cirkelredenering. Voorbeeldje:

quote:
Furthermore, I do not intend to write about wrong sociological analyses, about research mistakes or information errors. It would not be of much interest, and it would not be enough anyway since there are many ways in which we can make
mistakes. From the theory of Louis Hautecoeur, who thought that the Enlightenment began among ladies in France and was due to the effect of the consumption
of too much tea and coffee upon the nerves, of corsets which were too tight, of cosmetics
which were poisonous and of other means of self-beautification which had physically deleterious results. From this so-called theory onward, many such mistakes have been made in the social sciences. But there are two levels at which one
can make a mistake. The first level is represented by Hautecoeur; the second one,
by an author who would have said that the French ladies did what they did - consuming
too much tea and coffee and wearing corsets - because they were French. And this kind of mistake is very different from the first one.



(Dan, East and West and the "Mirror of Nature".
Nationalism in West and East Europe - Essentially Different? in: A Decade of
Transformation, IWM Junior Visiting Fellows Conferences, Vol. 8: Vienna 1999)


En voordat er 6 miljoen Joden werden vermoord waren ze net zozeer als de rest van andere bevolkingsgroepen grotendeels uit lagere klasse. Al die duizenden Joodse arbeiders zie je natuurlijk niet meer in A'dam. Tevens is het onzin om Joden als totale groep te nemen omdat de plaats van Joden in een samenleving, gelet op jouw belangrijke zakelijk 'succes' en inkomen per land en regio verschillend zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 02-02-2011 21:46]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-02-2011 21:49 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 2 februari 2011 21:18 schreef flebbie het volgende:
Hoe kan het dan dat Adolf zoveel stemmen kreeg met zijn anti-joodse praatjes?


Het is onzin te denken dat Hitler in zijn stemmenwerving primair een succes was door zijn antisemitisme. Economische situatie, wrok over Versailles? Veel Wilders stemmers schijnen volgens de zoveelste peiling ook niet zoveel met de anti-Islam standpunten op te hebben; eerder is het afkeer van het politieke establishment dat hen op Wilders zou laten stemmen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 02-02-2011 22:31 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 2 februari 2011 21:45 schreef Gemene Lepel het volgende:
Het is een hele simpele observatie, maar de vraag moet zijn welke conclusie je aan een dergelijke observatie verbind. Doet groep Y actie X, simpelweg omdat ze groep Y zijn? Dan kom je namelijk makkelijk in een cirkelredenering.


Waar bepaald stereotiep gedrag vandaan komt is zeker interessant om over na te denken. En daarbij loop je al gauw de kans dat je gepreoccupeerd aan het redeneren slaat ja, dat klopt.

quote:
Op 2 februari 2011 21:49 schreef Gemene Lepel het volgende:
Tevens is het onzin om Joden als totale groep te nemen omdat de plaats van Joden in een samenleving, gelet op jouw belangrijke zakelijk 'succes' en inkomen per land en regio verschillend zijn.


Toch is daar best een patroon in te ontdekken.

quote:
Op 2 februari 2011 21:49 schreef Gemene Lepel het volgende:
Het is onzin te denken dat Hitler in zijn stemmenwerving primair een succes was door zijn antisemitisme. Economische situatie, wrok over Versailles?


Hitler wist dit heel geraffineerd in 1 lijn door te trekken.



Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-02-2011 22:44 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ja, leuk dat hij dat deed, echter, dat zegt niks over de meningen van degene die op hem stemden, en de vraag of het antisemitisme de *belangrijkste(!)* factor was.

Bijvoorbeeld zou je al vraagtekens kunnen zetten bij het feit dat economische malaise en militaire vernedering aan de Joden (en co) werden toegeschreven. Is dan de economische situatie en gekrenkte nationale trots de bodem, en wordt hier vervolgens een zondebok aan verbonden, of is er, zoals jij lijkt te zeggen, eerst de zondebok en zoekt men daar dan problemen bij?

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 02-02-2011 22:48]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 22:45 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2011 22:31 schreef flebbie het volgende:
Hitler wist dit heel geraffineerd in 1 lijn door te trekken.


Ik zie toch wel paralellen met de tactiek van PVV eerlijk gezegd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-02-2011 0:55 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 februari 2011 22:45 schreef bastianus het volgende:
Ik zie toch wel paralellen met de tactiek van PVV eerlijk gezegd.


Hehe, als je in dit filmpje ras door geloof vervangt, en Jude door moslim kom je een heel eind ja....


Boeiender


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 03-02-2011 2:39 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

De gelijkenis is zeer treffend ja. Zondebok zoeken, problemen onnodig uitvergroten. En veel angst zaaien natuurlijk.


Blijf dit filmpje altijd zeer vermakelijk vinden, vooral na zo'n Hitler speech


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-02-2011 8:47 by bastianus Profiel van bastianus

Volgens mij zijn Limburgers en Braunauers gevoelige mensen, om maar weer eens wat bevolkingen eigenschappen toe te dichten...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-02-2011 8:50 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:

de ware islam komt weer op...mensne die elkaar dood gaan slaan, en vooral ook westerse journalisten...want zo'n buitenkans laat zelfs de meest "gematigde"moslim niet onbenut. zie ook het meisje in amsterdam west; nederland is knettergek; iedereen die geen PVV o VVD stemt is het leven letterlijk niet waard.


Zomaar een reactie op een nieuwsbericht van de Telegraaf... In combi met de Hitler filmpjes vond ik het wel toepasselijk.

[edit] Het nieuwsbericht ging over Egypte overigens.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 03-02-2011 8:51]


Boeiender


WMP
Usericon van WMP
Posted 03-02-2011 13:29 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 2 februari 2011 18:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Kwart PVV-stemmers denkt dat Wilders minister is



Nu begrijp ik waarom de PVV hun programma aanpast voor geestelijk minder bedeelden nu blijkt dat minimaal een kwart van hun kiezers daadwerkelijk geestelijk gehandicapt is.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-02-2011 13:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 3 februari 2011 13:29 schreef WMP het volgende:
Nu begrijp ik waarom de PVV hun programma aanpast voor geestelijk minder bedeelden nu blijkt dat minimaal een kwart van hun kiezers daadwerkelijk geestelijk gehandicapt is.

Jaoh, maar überhaupt denkt 16% van de stemgerechtigden dus dat Wilders minister is. Bizar.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 03-02-2011 13:37 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 3 februari 2011 8:50 schreef MR. N het volgende:
Zomaar een reactie op een nieuwsbericht van de Telegraaf... In combi met de Hitler filmpjes vond ik het wel toepasselijk.

[edit] Het nieuwsbericht ging over Egypte overigens.


LOL, zijn de aanhangers van Mubarak nu opeens een moslim-fractie geworden?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-02-2011 15:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

PVV'er Richard de Mos is van mening dat kunstgras leidt tot competitievervalsing. Het Kamerlid wil dat er een enquête gehouden wordt en dat kunstgras eventueel afgeschaft wordt in het betaalde voetbal.

Om competitievervalsing tegen te gaan wil het PVV Kamerlid dat de minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, Edith Schippers onderzoek doet naar het draagvlak voor kunstgras. Is dat er niet dan moet het afgeschaft worden, aldus de PVV'er.

Onzin

Gijs de Jong, manager van de KNVB stelt in de Telegraaf dat het onzin is. Onderzoek heeft uitgewezen dat er nauwelijks verschil is, ook niet wat betreft het winnen en verliezen op de verschillende grassoorten, aldus De Jong.





HAHAHAHAHAHA jaja die PVV, ze zijn er voor de vrijheid. Wat een clownspartij.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-02-2011 15:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha en dan nog lopen beide partijen op kunstgras


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-02-2011 15:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 5 februari 2011 15:08 schreef ElitE het volgende:
haha en dan nog lopen beide partijen op kunstgras

Ja, dat wel. Maar stel dat er maar één team van 10 teams in een competitie kunstgras heeft. Dan spelen zij de helft van de tijd op kunstgras, en de andere helft op gewoon gras. Die zijn er dan wel aardig aan gewend. De andere teams spelen echter maar 1 op de 20 keer op kunstgras, dat went wat minder snel.

Blijft gezeik, maar goed


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 09-02-2011 12:06 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Islamisering De totale oorlog van de elite tegen ’t volk

Net als in de rest van Europa vechten elites in Nederland een ‘totale oorlog’ uit met de bevolking, meent PVV-leider Geert Wilders.

Er is in Nederland een oorlog gaande, taxeert Geert Wilders, en de rechtszaak tegen hem maakt daar deel van uit.

De fractievoorzitter van de PVV zei dit tijdens een regiezitting in zijn proces, dat gisteren opnieuw is begonnen. Wilders staat daarin terecht voor belediging, aanzetten tot haat en aanzetten tot discriminatie.

‘Mijn proces staat niet op zichzelf’, aldus Wilders. ‘Alleen de onnozelen denken dat het een incident is. Door heel Europa, niet alleen in Nederland, maar in heel Europa vechten de multiculturalistische elites een totale oorlog uit tegen hun bevolkingen. Met als inzet de voortzetting van de massa-immigratie en de islamisering, uiteindelijk resulterend in een islamitisch Europa – een Europa zonder vrijheid: Eurabië.’

‘Vernietiging’
Wilders meent dat ‘overal in Europa de lichten uitgaan’, omdat ‘overal in Europa de elites fungeren als beschermers van een ideologie die al veertien eeuwen uit is op onze vernietiging’, terwijl ‘vrijheidslievende burgers die kritiek hebben op de islam worden bedreigd, vervolgd en gecriminaliseerd’.

Het is niet voor het eerst dat de PVV oorlogstaal gebruikt. Zo suggereerde tweede man Martin Bosma afgelopen najaar dat Europa binnen afzienbare tijd zal moeten worden bevrijd van de islamitische dreiging, net als aan het eind van de Tweede Wereldoorlog van de nazi’s.

Wilders zelf zei eerder in de Tweede Kamer dat ‘ons veertienhonderd jaar geleden de oorlog is verklaard’. Hij gelooft dat sprake is van een ‘warme oorlog’ tegen de islam en nog vorige week zei hij dat hij de ‘poldertaliban’ weg wil uit Slotervaart, Gouda en Kanaleneiland: ‘Laten we Nederland bevrijden.’

Meestal betreft de oorlogsretoriek de strijd die de PVV ziet tussen het Westen en de islam. Al heeft Wilders het ‘terugveroveren van zeggenschap’ op de elite wel eens vergeleken met de zeventiende eeuw, toen Nederland zich na de Tachtigjarige Oorlog losmaakte van de Spanjaarden. En al heeft hij ‘linkse politici’ er wel eens van beschuldigd aan de verkeerde kant te staan van ‘de scheidslijnen van de oorlog die in Europa woedt’.

Voor het eerst verklaart hij nu zo ondubbelzinnig dat elites in zijn ogen met een ‘totale oorlog’ bezig zijn.

Aanzienlijke invloed
Wilders en de PVV vertegenwoordigen eenzesde van het electoraat en oefenen als gedoogpartner van het VVD-CDA-kabinet aanzienlijke invloed uit op het regeringsbeleid.

Het akkoord tussen de drie partijen voorziet echter niet in beschermende maatregelen tegen een totale oorlog. Evenmin is vooralsnog duidelijk wat de PVV in die totale oorlog van de bevolking zelf verwacht.





attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-02-2011 12:11 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Ik denk dat Geert een beetje de kluts kwijt aan het raken is. "Totale oorlog" laat me niet lachen...


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 09-02-2011 12:14 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ik wacht nog steeds op het bewijs dat die kleine minderheid van ongeveer 5% de bevolking die overige 95% gaat overnemen.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-02-2011 12:20 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Geert Wilders is nu inderdaad compleet doorgedraaid.

Als een ander dit soort complot theorieën zou verkondigen zouden de afbeeldingen van aluminium hoofddeksels niet aan te slepen zijn, maar als hij zonder enkel bewijs dit soort dingen beweerd vind het domme volk het een correcte veronderstelling van zaken.

Hierbij verklaar ik iedereen die nu nog op deze malloot stemt rijp voor opname in een psychiatrische inrichting.

Wilders zelf zou een dwangopname moeten krijgen, hij is compleet paranoia en een gevaar voor de samenleving.


Boeiender


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-02-2011 12:25 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

en er zijn inderdaad problemen met groepen klotebuitenlanders. maar dat heeft opzich weining met de Islam te maken. Ik heb me in ieder geval nog nooit bedreigd gevoeld dank zij de Islam.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 09-02-2011 12:45 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-02-2011 13:32 by bastianus Profiel van bastianus

Als ons veertienhonderd jaar geleden al de oorlog is verklaard door de islam, waarom zijn we dan in vredesnaam oorlog tegen de nazi's gaan voeren?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen