![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, daar heb je wel gelijk in ja. Boeiender ![]() |
|
Waarom denk je dat de JOVD Femke Halsema afgelopen jaar tot liberaal van het jaar heeft gekozen? Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote:Omdat Halsema ook een carri Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
http://adriduivesteijn.pvda.nl/nieuws/nieuws/2010/Klokhuis.html Is dit echt serieus wat de PVV-stemmer verstaat onder een 'beter' Nederland? ![]() |
|
Dat subsidies gay en overrated zijn is één ding maar dit is dan wel weer enigszins overdreven ja. Je moeder. ![]() |
|
Huiliehuilie. ![]() ![]() |
|
quote: Sjeezus, dat citaat van die vrouw: quote: Wat ben je dan voor oelewapper, mijn hemel, ik hoop dat de PVV erg groot wordt bij de statenverkiezing, kan je lachen welke idiote Henk of Ingrid er nu weer ter tonele verschijnt. Wat een schrijnende domheid. ![]() Boeiender ![]() |
|
Een kamervraag kost ongeveer 1700 euro. Met dat in het achterhoofd, let even op de tweede en derde vraag van Johan Driessen aan Ben Knapen: kamervragen Driessen. En dat van onze belastingcenten!!!11!!1! ![]() |
|
Nog altijd minder dan de 'ontwikkelingshulp'. Je moeder. ![]() |
|
Dus dan verspil je zelf ook maar belastinggeld? Goede jijbak. ![]() |
|
Jazeker. Graag zelfs. Liefst jouw geld. Je moeder. ![]() |
|
quote: 'Moslim terroristen vermoorden 4 joden. Nog altijd minder dan de Holocaust.' Zoiets? :') Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Ja. :D Je moeder. ![]() |
|
Iedere keer als ik denk dat het dieptepunt bereikt is zakken ze nog een stukje lager in niveau. Wat een kansloze, inhoudsloze kutpartij is het. Alsof er godverdomme niets beters te doen is dan tellen hoeveel keer er Allah gezongen wordt en dure vragen stellen over de eetlust van Bin Laden. Wat voor godvergeten neanderthaler ben je toch ook als je daar op stemt. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Maar denk dan toch aan de dieren! ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:inderdaad, het iq van een inktvis. ![]() Boeiender ![]() |
|
Ik heb de beste man pasgeleden gemaild (Graus dus) met een vraag en uit zijn antwoord bleek dat hij niet eens wist waar bepaalde moties over gingen waar hij tegen stemde (die zijn namelijk gewoon op te vragen op de site van de Tweede Kamer en waren compleet in tegenspraak met wat hij beweerde). Toen ik hem daarop wees (met linkjes en al) kreeg ik mijn mailtjes terug omdat mijn mailadres opeens geblokkeerd werd. Een laffe sukkel die alleen stoer durft te zijn als hij zwangere vrouwen in elkaar slaat. Maar dat terzijde, net als al het crimineel gedrag van de TK-leden van deze zero tolerance-partij. ![]() |
|
Dat je de moeite neemt... respect. Boeiender ![]() |
|
Ach, als je niks beters te doen hebt. ![]() ![]() |
|
quote: oh, zoals ZMmen bedoel je? ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Dat ook. Maar een politicus gaan mailen. :') ![]() |
|
quote: Je denkt toch niet dat ik op mijn werk alleen maar zinnige dingen doe, toch? ![]() ![]() |
|
quote: Sjeezzz... ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik hoop niet dat de conversaties dan zo gaan: Hebben de hulpdiensten in Moerdijk goed gefuntioneerd? Ja, toch? Niet dan? Ik vind van wel. Jij? ![]() Ik heb btw die link niet bekeken. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 06-01-2011 22:16] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |