IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De tweede incarnatie van Jezus: Geert! [PVV-GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-11-2010 19:50 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Organisator Lowlands zeikt Wilders af

Mojo Concerts heeft de oorlog verklaard aan Geert Wilders. In een vandaag uitgestuurd persbericht laat de organisator van onder meer festival Lowlands er geen gras over groeien volkomen klaar te zijn met de 'geperoxideerdevolkspopulismuspipo'. Aanleiding is de verhoging van de BTW op cultuur, waardoor kaartjes voor Lowlands 18 euro duurder worden.

'De cultuurterrorist met de peroxidepruik heeft zijn eerste virtuele knieschot uitgedeeld', schrijft de onderneming. 'In ruil voor de gedoogsteun van de PVV hebben zijn handlangers Rutte en Verhagen de ‘ontaarde’ kunst- en cultuursector zonder slag of stoot geofferd. Waar de gemiddelde bezuinigingen 8% bedragen, wordt de Nederlandse kunst- en cultuursector met 20% wraakkorting gestraft.'

Het bedrijf roept alle Lowlandsgangers op om de schuldige kamerleden per e-mail op het matje te roepen. Op de website van het festival is een standaardbrief te downloaden voor ongeletterden.

(SN)

Nee, MoJo, -jullie- hebben alleen het recht om kaartjes duurder te maken. (pot ketel zwart...)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-11-2010 19:51 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 november 2010 19:50 schreef Forever After het volgende:
Nee hoor, jullie gaan je gang maar.
Af en toe is het ook best lachwekkend.


Ja, dat is de PVV inderdaad af en toe. Toch is het eigenlijk best een triest gebeuren.


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-11-2010 19:51 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 16 november 2010 19:50 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Nee, MoJo, -jullie- hebben alleen het recht om kaartjes duurder te maken. (pot ketel zwart...)


Zouden hun kantoor hier staan:



 


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-11-2010 19:54 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

en toch gaat het de PVV geen stemmen kosten vermoed ik


Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 16-11-2010 19:57 by Nebelwerfer Profiel van Nebelwerfer

In feite is er geen enkel redelijk argument meer om nog op die partij te stemmen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-11-2010 19:58 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vind het allemaal nogal Amerikaans, al die smear campaigns die er nu door de media gevoerd worden. Weinig constructief ook, er ligt wel een land te wachten dat bestuurd moet worden, en ik hoop niet dat ik nog een keer moet stemmen. Bovendien lijkt het me zinvoller om een inhoudelijke discussie over het verwerpelijke partijprogramma van de PVV te voeren, waar vrij dubieuze zaken instaan m.i. Het gaat nu allemaal om de vorm, daar lijkt me niemand bij gebaat.
Bovendien vind ik dat iemand die ooit wangedrag heeft vertoond best verantwoording mag dragen, zo lang diegene verder een bekwaam bestuurder is. Wie zonder zonde is...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-11-2010 19:59 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 16 november 2010 19:50 schreef Forever After het volgende:
Nee hoor, jullie gaan je gang maar.
Af en toe is het ook best lachwekkend.


Het is niet aan je posts te merken. Deze geven eerder blijk van een zanderige vagina.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-11-2010 20:01 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 16 november 2010 19:59 schreef Gemene Lepel het volgende:
Het is niet aan je posts te merken. Deze geven eerder blijk van een zanderige vagina.


Wordt tijd dat je je vriendin eens een bad laat nemen dan als ze uit de zandbak komt.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 16-11-2010 20:02]


 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-11-2010 20:01 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Had ik die maar . EDIT: zowel een bad als een vriendin.

EDIT2: op jouw edit, en een zandbak.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 16-11-2010 20:02]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-11-2010 20:02 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 november 2010 19:58 schreef bastianus het volgende:
Ik vind het allemaal nogal Amerikaans, al die smear campaigns die er nu door de media gevoerd worden. Weinig constructief ook, er ligt wel een land te wachten dat bestuurd moet worden, en ik hoop niet dat ik nog een keer moet stemmen. Bovendien lijkt het me zinvoller om een inhoudelijke discussie over het verwerpelijke partijprogramma van de PVV te voeren, waar vrij dubieuze zaken instaan m.i. Het gaat nu allemaal om de vorm, daar lijkt me niemand bij gebaat.
Bovendien vind ik dat iemand die ooit wangedrag heeft vertoond best verantwoording mag dragen, zo lang diegene verder een bekwaam bestuurder is. Wie zonder zonde is...


Het gaat voor mij allang niet meer over die Lucassen, die mag gewoon blijven zitten van mij. Maar je kan niet ontkennen dat GW met een dubbele maten meet. Laat hem maar toepassen wat hij anderen verwijt. En aub niet van : dat doet de PvdA (ook ofzoiets), dat komt wel als het aan de orde is.
En wat betrft het programma van de PVV, dat is idd tien keer niks en daarom wil ik dat de regering zo snle mogelijk valt. Met hopelijk het gevolg dat de PVV buiten de boot wordt gehouden of dat ze daadwerkelijk verantwoordelijkheid moeten nemen (en niet dat walgelijke laffe gedoog).


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-11-2010 23:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 16 november 2010 19:50 schreef Forever After het volgende:
Af en toe is het ook best lachwekkend.

Dat klopt! Wordt soms erg overdreven gereageerd op bepaalde dingen. Maar ja, volgens mij doe ik het in ieder geval redelijk netjes. Netter dan de PVV als er weer eens iets gebeurt in ieder geval


Quis moderabat ipsos moderatores?


rotor
Usericon van rotor
Posted 17-11-2010 1:24 by rotor Profiel van rotor

Wilders: "Stop PVV-bashing"

OK, doen we.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-11-2010 9:15 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 16 november 2010 18:54 schreef Mark het volgende:
Waarom zou Kwellie het allemaal goedpraten? Was toch een VVD'er, geen PVV'er?


Omdat hij normaal gesproken vaak erg zijn best doet om de PVV en Wilders te verdedigen zodra er (al dan niet terechte) aantijgingen gedaan worden.

Wat ik aan het hele verhaal wel gewoon diep triest vind is dat het voortbestaan van het kabinet van dit soort types afhankelijk is en ze alleen daarom in het zadel worden gehouden.

Dit kabinet heeft geen toekomst. Het volk weet dat (hoop ik), de oppositie weet dat en bij het CDA, de VVD en de PVV weten ze dat ook. Bij ieder zuchtje wind wankelt die formatie en dan kun je wel heel krampachtig proberen te blijven zitten, maar dat heeft natuurlijk geen zak met regeren te maken. Houd dan de eer aan jezelf, trek de stekker eruit en zet bij volgende verkiezingen een formatie neer die wél stabiel is en niet afhankelijk van het aanblijven van twee of drie man en met een Wilders die ieder moment de rode knop kan indrukken om de boel op te blazen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 17-11-2010 9:26 by Nebelwerfer Profiel van Nebelwerfer

quote:
DEN HAAG - Op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen van 9 juni stond PVV-Kamerlid Richard de Mos op nummer 10 aangekondigd als: 'Voormalig onderwijzer en schoolhoofd in de moeilijkste wijken van Den Haag.' De functie 'schoolhoofd' stond ook gisteren nog op de site van de PVV, onder een foto van De Mos. Maar klopt die informatie?
'Nee, hij is nooit schoolhoofd of directeur geweest', zegt Marjolein Boon, bovenbouwcoördinator van openbare basisschool De Spoorzoeker, de school in Den Haag waar De Mos voor zijn komst naar de Tweede Kamer drie jaar les gaf. Boon werkte in die tijd nauw met De Mos samen, zegt ze.

'Daarvoor heeft hij nog op een andere school gewerkt, maar ook daar was hij geen schoolleider', verzekert Boon. 'Toen hij bij ons werkte, volgde hij een opleiding tot schoolleider. Maar hij is het nooit geweest.'

Softheid
Ook in een uit januari 2007 daterend overzicht van PVV-prominenten staat in de beknopte bio van De Mos de vermeende leidinggevende ervaring vermeld: 'Richard de Mos is onderwijzer in het basisonderwijs en schooldirecteur. Uit overtuiging werkzaam in een Haagse achterstandswijk. De Mos ergert zich aan de softheid van zijn collega's.'

In publicaties van derden, zoals de bladen Binnenlands Bestuur en Elsevier, werd De Mos eveneens geïntroduceerd als 'oud-onderwijzer en schooldirecteur'.

Desgevraagd bevestigt de 34-jarige De Mos dat hij nooit schooldirecteur is geweest. 'Maar als ik het ambieer, zou ik het kunnen zijn. Ik heb in Delft een tweejarige opleiding gedaan tot schoolleider in het primair onderwijs. Ik heb allerlei opdrachten moeten doen en met bloed, zweet en tranen al mijn diploma's gehaald. Daar kunt u een kopie van krijgen. Vervolgens kwam ik bij de PVV.'

Het 'opleuken' van cv's met nooit vervulde functies ligt gevoelig, zeker in politiek Den Haag. Wie dat doet, maakt zich kwetsbaar voor aanvallen op de eigen geloofwaardigheid.

Verkeerd overgenomen
De Mos erkent dat er een belangrijk verschil bestaat tussen het zijn van een schoolleider en het hebben van de juiste papieren om schoolleider te worden. 'Als ergens staat dat ik schooldirecteur ben geweest, is dat verkeerd overgenomen.'

Maar nog in een afgelopen vrijdag verschenen interview op de site www.dejongejournalist.com vertelt De Mos aan student Journalistiek Yoeri Vugts dat hij 'schooldirecteur' is geweest. Volgens Vugts heeft De Mos het vraaggesprek gelezen en goedgekeurd voor publicatie op internet. Vugts heeft het hele interview op video opgenomen. De Volkskrant heeft die video gezien. De Mos zegt op die opname: 'Ik ben schooldirecteur geweest en heb altijd voor de klas gestaan.'

De Mos werd september 2009 beëdigd tot Tweede Kamerlid, als opvolger van de naar het Europees Parlement vertrokken Barry Madlener. Op 9 juni van dit jaar werd hij herkozen in de Kamer. De Haagse oud-onderwijzer is sinds maart tevens PVV-gemeenteraadslid in Den Haag.


Good busy


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-11-2010 9:29 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Ach, je CV een beetje opwaarderen is nu niet typisch PVV. De Mos is een lamlul en zo lomp als het achtereind van een varken, dat wel , maar om zulke dingen maak ik me niet druk.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 17-11-2010 9:31]


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-11-2010 9:39 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 16 november 2010 20:02 schreef attila_de_hun het volgende:
Het gaat voor mij allang niet meer over die Lucassen, die mag gewoon blijven zitten van mij. Maar je kan niet ontkennen dat GW met een dubbele maten meet. Laat hem maar toepassen wat hij anderen verwijt. En aub niet van : dat doet de PvdA (ook ofzoiets), dat komt wel als het aan de orde is.
En wat betrft het programma van de PVV, dat is idd tien keer niks en daarom wil ik dat de regering zo snle mogelijk valt. Met hopelijk het gevolg dat de PVV buiten de boot wordt gehouden of dat ze daadwerkelijk verantwoordelijkheid moeten nemen (en niet dat walgelijke laffe gedoog).
precies


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-11-2010 9:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 16 november 2010 19:50 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Nee, MoJo, -jullie- hebben alleen het recht om kaartjes duurder te maken. (pot ketel zwart...)

Zozo, Mojo probeert dus na jaren lang het concertgaand publiek te naaien een beetje tof te doen door op zo'n popie-jopie manier tegen de PVV in te gaan? Hoezo ligt het er dik bovenop :')


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-11-2010 10:01 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 17 november 2010 9:48 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zozo, Mojo probeert dus na jaren lang het concertgaand publiek te naaien een beetje tof te doen door op zo'n popie-jopie manier tegen de PVV in te gaan? Hoezo ligt het er dik bovenop :')


Breek me de bek niet open over Mojo...

Wat was het bij Prince ook alweer? € 16 administratiekosten of zo?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-11-2010 10:02 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

godver, wat een heerlijke LPF toestanden weer..

Kwelgeest, kom der maar in!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 17-11-2010 10:05 by Yirroth Profiel van Yirroth

In tegenstelling tot de LPF heeft de PVV nog een leider met een visie, hoewel ik betwijfel dat deze leider de kennis en intelligentie van Pim Fortuin heeft.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 17-11-2010 10:13 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 17 november 2010 10:05 schreef Yirroth het volgende:
In tegenstelling tot de LPF heeft de PVV nog een leider met een visie, hoewel ik betwijfel dat deze leider de kennis en intelligentie van Pim Fortuin heeft.


Spijtig dat het een tunnelvisie is met een brandstapel aan het einde.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-11-2010 12:08 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

Wie heeft er nog een bak popcorn, die van mij is op!


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 17-11-2010 12:30 by ErikS Profiel van ErikS



Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-11-2010 12:34 by bastianus Profiel van bastianus

Het lijkt er haast op dat Geert, naast het islambashen en andere populistische praatjes, ook zijn strategie van kamerleden bij elkaar zoeken van wijlen Pim geïmiteerd heeft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-11-2010 12:35 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 17 november 2010 12:30 schreef ErikS het volgende:
Het is me toch wat. Tsk tsk.


quote:
"Er klopt niets van."




IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen