IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De tweede incarnatie van Jezus: Geert! [PVV-GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-11-2010 12:39 by XXL Profiel van XXL

Langzaam?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2010 12:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Lijkt de kerk wel!


Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 18-11-2010 12:43 by Nebelwerfer Profiel van Nebelwerfer

quote:
Op 18 november 2010 11:59 schreef XXL het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als er ook wat gegraven zou worden in het leven van leden van andere partijen.

Daar zitten vast ook mensen tussen die ooit een misstap hebben gemaakt.




Wat houd de "rechtsmensch" tegen om dit te doen? Hoor nu al dagen/weken veel geschreeuw hierover, maar verdacht weinig wol.

Heb inderdaad het mooie lijstje PVDA'ers gezien. Uiteraard niet goed te praten, maar procentueel is het iig aanzienlijk veel minder dan de hoeveelheid PVV'ers die nu in opspraak zijn.
Ja, het is een nieuwe partij en dat maakt het allemaal veeeeeel lastiger, wat mij betreft is dat een non-argument, want als je in de politiek iets wil bereiken is dit toch wel eens van de eerste zaken waarvan verwacht mag worden dat men die op orde heeft.

Ook wordt ik schijtziek van dat PVV volk wat het allemaal goed praat. Eerst hoog van de toren blazen dat dergelijke praktijken hard aangepakt moeten worden om vervolgens zo met de kont te draaien dat zelfs Wouter Bos er met verbazing naar zit te kijken.

Welk PVV standpunt, naast Moslims raus, staat er nog overeind? AOW leeftijd? Geen JSF? Geen Klimaatbeleid?
Hardere aanpak? 10.000 extra agenten?

Gelukkig zijn we wel gezegend met 500 AnimalCops.










ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 18-11-2010 12:46 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 18 november 2010 12:39 schreef Jenje het volgende:
Lijkt de kerk wel!


lijkt wel secularisatie XD



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2010 12:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 18 november 2010 12:46 schreef ProgTon het volgende:
lijkt wel secularisatie XD
Het gebruik van dure woorden maakt je nog niet intelligent hoor.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-11-2010 13:01 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 18 november 2010 12:38 schreef ProgTon het volgende:
langzaam loopt de pvv tegen de lamp, een partij met weet ik hoeveel boeven. Wat een grap


Dat je tegen een lamp aanloopt kan gebeuren, ongeluk zit in een klein hoekje wat dat betreft. Maar als je het langzaam doet ben je echt stom bezig...


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 18-11-2010 13:51 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 18 november 2010 12:54 schreef Jenje het volgende:
Het gebruik van dure woorden maakt je nog niet intelligent hoor.


Dat je ouder bent en de wijsneus uithangt maakt je nog niet stoerder



ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 18-11-2010 13:51 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 18 november 2010 13:01 schreef Ralph het volgende:
Dat je tegen een lamp aanloopt kan gebeuren, ongeluk zit in een klein hoekje wat dat betreft. Maar als je het langzaam doet ben je echt stom bezig...


dat doet dan wel zeer idd



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-11-2010 13:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 18 november 2010 13:51 schreef ProgTon het volgende:
Dat je ouder bent en de wijsneus uithangt maakt je nog niet stoerder
Ik heb geen kinderen hoor.


Paljas
Usericon van Paljas
Posted 18-11-2010 15:39 by Paljas Profiel van Paljas

Get a fuckin' room!!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 18-11-2010 16:21 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 18 november 2010 12:38 schreef ProgTon het volgende:
Wat een grap



Ik kan er niet echt om lachen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 18-11-2010 16:48 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 18 november 2010 16:21 schreef Black Jew het volgende:
Ik kan er niet echt om lachen.


ook niet, of je de regering nog wel serieus kan nemen met een partij als pvv in de gelederen.
Belachelijk



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-11-2010 16:58 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Kap ff met dat slowchatten.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-11-2010 11:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 november 2010 17:08 schreef bastianus het volgende:
Nou ja dat klopt wel. Maar als partner uit een gezin met twee werkende ouders weet ik wel heel goed dat er 24 uren in een dag zitten. Twee weken geleden kon ik de t.v. niet aanzetten of Femke Halsema verscheen weer (het was ook de week van de AKO-literatuurprijs). Ik was met mijn vrouw aan het filosoferen waar ze in vredesnaam de tijd vandaan haalde. Zeker met zulke jonge kinderen. Ook in de tijd dat de kinderen jong waren was het niet anders, en de eerste vier jaren van kinderen zijn de belangrijkste fase in de ontwikkeling van de hechting. Niet te geloven dat iemand zoveel aan het werk kan zijn dan. Haar man is regisseur, en die moet ook veel aan het werk zijn. 1+1=2, en soms 3 of 4 als je de Gestalt moet geloven, maar het kan toch niet anders of de kinderen van Femke zien weinig van hun ouders. En dat is met name bij jonge kinderen toch heel belangrijk.
Ik appreciëer je bezorgdheid in deze. Maar ik uit toch ook enige bezorgdheid naar Femke toe, en met name naar wat ik verwacht als zij beslissingen over dit soort zaken gaat nemen. Diezelfde bezorgdheid heb ik overigens ook naar christelijke politici die weer juist de traditionele rolverdeling bepleiten. Iedereen moet het gewoon voor zichzelf beslissen. Maar ik word wel moe van het almaar moeten werken en dat iedereen maar aan het arbeidsproces deel moet nemen. Sommige mensen zijn zonder werk gelukkiger.

Dat zal de praktijk uit moeten wijzen, als die er überhaupt komt.
+1

Als je ontevreden bent met je situatie, kan je daar alleen maar zelf iets aan doen. Er is niemand die dat voor jou kan doen, of daarin voor jou kan beslissen. Soms vraagt dat extreme offers (ik spreek uit ervaring), maar dat moet dan maar.Eens.En terug!

Ik reageer wel in het algemene politiektopic!


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-11-2010 12:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Verkeerde tipoc...

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-11-2010 12:10]


I wish I was a butterfly


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 26-11-2010 10:08 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

DEN HAAG - PVV-Kamerlid Eric Lucassen wordt al zeven jaar achtervolgd door gerechtelijke deurwaarders en incassobureaus vanwege achterstallige betalingen en het niet nakomen van financiële verplichtingen. Ook staat hij bij uitkeringsinstantie UWV te boek als ontvanger van een uitkering.
Dat staat in documenten die in het bezit zijn van de Volkskrant. Hieruit blijkt dat zijn financiële problemen structureel zijn en nog steeds voortduren.

Ernstige situatie
Hoeveel Lucassen in totaal aan schulden heeft uitstaan, is niet bekend. Wel dat de situatie ernstig is. In een recent rapport over zijn kredietwaardigheid wordt het Tweede Kamerlid aangeduid als een 'hoog risico', over wie informatie op persoonsniveau wordt bijgehouden.

Lucassen wil niets zeggen over zijn financiële situatie. Die noemt hij 'privé'. Dat hij nu een uitkering zou hebben, is volgens hem 'niet waar' en 'een misverstand'. Hij zwijgt over een eventueel uitkeringsverleden.

Lucassen raakte vorige week in opspraak door een verzwegen veroordeling in 2002 wegens ontucht als sergeant van de Koninklijke Landmacht met een ondergeschikte. Ook bleek toen dat hij twee boetes had moeten betalen vanwege het terroriseren van zijn buurtbewoners in Haarlem.

Niets verteld aan partijleider
Lucassen had over deze vergrijpen niets verteld aan zijn partijleider, Geert Wilders, die achteraf verklaarde zich 'oneerlijk bejegend' te voelen. Desondanks mocht Lucassen van hem in de Tweede Kamer blijven. Hij betuigde spijt, en moest als straf zijn woordvoerderschappen op de terreinen 'wijken' en 'defensie' inleveren.

Op alle adressen waar Lucassen sinds 2003 woonde, heeft hij betalingsproblemen gehad. In 2003 en 2004 kreeg hij deurwaarders over de vloer in Amsterdam. Na zijn verhuizing naar Haarlem, eind 2004, kreeg de PVV'er één deurwaarder over de vloer en werden zes meldingen over hem gedaan door incassobureaus.

Eind 2009 verhuisde hij naar Zandvoort, maar daarmee kwam geen einde aan zijn financiële problemen. Twee weken geleden nog stelden twee incassobureaus hem een ultimatum. Ze vorderen samen circa 25 duizend euro van hem - onder meer vanwege een niet terugbetaalde autofinanciering. Als Lucassen zijn schulden niet binnen vijf dagen zou voldoen, dan volgden repercussies.

Uitkering
De PVV'er is ook in beeld bij uitkeringsinstantie UWV. Twee weken geleden, op 12 november, kreeg hij een brief van het UWV waarin staat dat hij een uitkering van de instantie ontvangt. Lucassen wordt opgeroepen eventuele veranderingen in zijn persoonlijke situatie door te geven. Die kunnen namelijk gevolgen hebben voor zijn uitkering, aldus het UWV. Het cv van de 36-jarige Zandvoorter vermeldt nergens dat hij een uitkering heeft ontvangen.

Voorts blijkt uit de documenten dat Lucassen in 2005 een salaris heeft ontvangen van de Shield Group. Dat is een in Amsterdam en Rotterdam gevestigd bureau met internationale vertakkingen dat beveiligers en bodyguards levert. Ook over deze arbeidsrelatie vermeldt zijn cv niets.

Lucassen zegt nu dat hij inderdaad verbonden is geweest aan de Shield Group.


Against God and Government


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-11-2010 12:40 by bokaj Profiel van bokaj

Wilders heeft genoeg van de hyperige media en de heksenjacht op PVVers SMSte hij naar de media. Had hij zelf zijn werk maar wat beter moeten doen dan had hij zelf de rotte appels er uit kunnen halen. In plaats van blij te zijn dat het nu al gebeurd voor hem, het is lulliger als zoiets pas na 2 jaar in de kamer aan het licht komt.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 26-11-2010 12:57 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Ik vraag mij sterk af wat voor uitkering Lucassen ontvangt.
Er zijn overigens meer mensen die een uitkeringsverleden niet benoemen in een CV, zo vreemd lijkt mij dat niet, tenzij het gaat om een zeer lange tijd en er wel een heel groot gat ontstaat. Waarom hij een arbeidsbetrekking bij een beveiligingsbedrijf verzwijgt is dan wel weer een interessante vraag. Zullen natuurlijk dan geen frisse klusjes zijn geweest.

Ben benieuwd wat er nog meer uit die beerput komt. :')



Verrassend triviaal


RGB
Usericon van RGB
Posted 26-11-2010 15:15 by RGB Profiel van RGB

Geert Wilders verdient alle hulde. Als enige politicus maakt hij concreet en met succes werk van de reintegratie van delinquenten. Chapeau!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2010 15:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zou hij daar subsidie voor krijgen?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-11-2010 15:57 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

over Hillen (die een bijbaantje was "vergeten") blijft me zomaar stil.
Dat mag dan ook weer gezegd worden


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-11-2010 16:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

In het PVV-topic?


I wish I was a butterfly


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 26-11-2010 17:13 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 26 november 2010 12:40 schreef bokaj het volgende:
Wilders heeft genoeg van de hyperige media en de heksenjacht op PVVers SMSte hij naar de media.

:')!!!

De man die altijd zo meesterlijk de media gebruikte/bespeelde krijgt de boomerang op z'n neus. Het is genieten! De ijzeren wetten die gelden voor rechtspopulistisch partijen blijken zo rechtsgeldig voor de PVV als de wetten van de thermodynamica op de wereld om ons heen.


Dear dirty delightful old drunken old days


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-11-2010 21:19 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 november 2010 16:26 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
In het PVV-topic?


tegenwoordig is niks te gek meer....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-11-2010 23:57 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Weer tijd voor cabaret:
quote:
Volgens PVV wil opwarming aarde niet vlotten



DEN HAAG - ''Maandag stond er in Nederland de langste file ooit door sneeuwval, de ANWB en verwarmingmonteurs draaien overuren."
© ANP

"In Groot-Brittannië worden koude-records behaald en in Brussel werd een demonstratie tegen de opwarming van de aarde afgelast door de kou. Het wil niet vlotten met de opwarming van de aarde.''

Dat zei PVV-Kamerlid Richard de Mos dinsdag tijdens een debat over infrastructuur en milieu. De Mos staat bekend als een klimaatscepticus, ofwel iemand die openlijk twijfels zet bij opvattingen dat de aarde opwarmt als gevolg van menselijk handelen.

Diederik Samsom (PvdA) vroeg zich af of De Mos aan cabaret doet, of een serieus debat wil. ''U zegt: vandaag was het kouder dan gisteren, dus de aarde koelt af. Maar weet u welk jaar volgens de NASA het warmste was in de geschiedenis? Juist: 2010.''
© ANP


Dank, 1,5 miljoen Nederlanders, dat jullie zulke genieën als de Mos de welverdiende kamerzetel hebben gegund. Hulde.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen