IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De tweede incarnatie van Jezus: Geert! [PVV-GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-02-2011 10:17 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 februari 2011 10:14 schreef Black Jew het volgende:
Hij heeft te kampen met moeilijkheden.

*proest*

Ohja, qua verduidelijking van de ironie:
http://www.pvv.nl/index.php/component/content/article/7-nieuws/2955-toch-nekschot-voor-telegraaf-lezers

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 12-02-2011 10:21]


Boeiender


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 12-02-2011 10:48 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

eigenlijk moeten wij gewoon een tuig-subforum hebben. ik wil het wel modden. heb genoeg ervaring met moeilijke mensen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-02-2011 10:50 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 februari 2011 10:48 schreef Black Jew het volgende:
eigenlijk moeten wij gewoon een tuig-subforum hebben. ik wil het wel modden. heb genoeg ervaring met moeilijke mensen.


Hmm, Mental uitnodigen enzo?

"Zwaar Tuig: De hangplek voor Tuig"

Mwoah.


Boeiender


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 12-02-2011 10:50 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Tuigdorpen bestaan trouwens al. Ouwe Pekela, delfzijl uithuizermeden enz enz


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-02-2011 10:55 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 februari 2011 10:50 schreef Black Jew het volgende:
Tuigdorpen bestaan trouwens al. Ouwe Pekela, delfzijl uithuizermeden enz enz


Tuigsteden ook, Rotterdam, Amsterdam, Heerlen, Deventer, Kampen....


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-02-2011 11:24 by Forever After Profiel van Forever After

De hele randstad is toch 1 groot tuigdorp?


 


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-02-2011 12:56 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 11 februari 2011 18:10 schreef MR. N het volgende:
Inderdaad, dat maak ik ervan. En als jij een beetje begrijpend kan lezen en de PVV haat kent, zou jij dat er ook van maken. Tuig in Gouda = moslim = ideologie.

Zo denkt de PVV.
Ik ken slechts jouw haat. Lekker onzin verzinnen, lekker stemming maken. huphup, naar de heilstaat!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 12-02-2011 13:13 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 12 februari 2011 11:24 schreef Forever After het volgende:
De hele randstad is toch 1 groot tuigdorp?


je moeder is een tuigdorp.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-02-2011 13:16 by XXL Profiel van XXL

Tuigdorp is toch het moderne woord voor concentratiekamp?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 12-02-2011 13:18 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 12 februari 2011 12:56 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ken slechts jouw haat. Lekker onzin verzinnen, lekker stemming maken. huphup, naar de heilstaat!


Tjonge jonge


Against God and Government


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-02-2011 13:18 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Hé, nóg een Godwin.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-02-2011 13:24 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 februari 2011 12:56 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ken slechts jouw haat. Lekker onzin verzinnen, lekker stemming maken. huphup, naar de heilstaat!


:')
Jouw omschrijving lijkt inderdaad erg PVV verantwoordt.


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-02-2011 13:33 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 12 februari 2011 13:18 schreef Greycloak het volgende:
Hé, nóg een Godwin.


Ach, ik ben wat ouderwets en waag me nog niet aan Het nieuwe Godwin.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-02-2011 17:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 februari 2011 10:10 schreef MR. N het volgende:
Okay, de ironie.....

Wilders die boos is over een cartoon.....

Zal hij het zelf niet eens door hebben?

[edit]
ploatie


Smaakvol is anders, maar ja, Vrijheid....

Zeikerd, die Wilders. Dus niet naar P&W willen omdat er een cartoon van een columnist op joop.nl staat (die weliswaar van de Vara is, maar niet direct door de Vara gestuurd wordt)... En dan zeggen dat ook in dit geval vrijheid van meningsuiting blijft gelden, maar toch die boycot :')

Verder vind ik het een smakeloze cartoon die het debat omtrent dit soort problematiek geenszins helpt. Wordt ook even vergeten, zoals kwel al zei, dat dit soort ideeën helemaal niet nieuw zijn en ook allang in soortgelijke vormen bestaan.


I wish I was a butterfly


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-02-2011 17:44 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Alsof alleen (en alle) moslims tuig zijn. Die vara toch.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-02-2011 19:46 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vind de cartoon nog slechter dan het plan van Wilders. En, zoals Muti al zei, hij getuigt van het gebrek aan een fatsoenlijk, positief alternatief aan de kant van de 'tegenstanders' van Wilders.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-02-2011 19:47 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 februari 2011 19:46 schreef bastianus het volgende:
Ik vind de cartoon nog slechter dan het plan van Wilders. En, zoals Muti al zei, hij getuigt van het gebrek aan een fatsoenlijk, positief alternatief aan de kant van de 'tegenstanders' van Wilders.




Mwoah, vind het wel meevallen bij wat de PVV allemaal uitkraamt. Smaakvol is anders, maar er zo op reageren als Geert... sja, alles voor de publiciteit blijkbaar.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-02-2011 19:56 by bastianus Profiel van bastianus

Ik denk dat Geert een Messiascomplex heeft. Hij denkt dat hij de waarheid in pacht heeft. Ik denk ook dat hij omringd wordt door mensen uit eigen kring die hem zelden kritisch durven benaderen. Daardoor draait de beste man een beetje door.
Maar nogmaals: Zoveel bijzonders is het allemaal niet wat de man zegt. Het moet voor zijn tegenstanders met wat verstand toch best te weerleggen zijn wat Geert zegt. Waarom zijn de antwoorden dan net zo onder de gordel of niet ter zake doende?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-02-2011 19:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 februari 2011 19:46 schreef bastianus het volgende:
Ik vind de cartoon nog slechter dan het plan van Wilders. En, zoals Muti al zei, hij getuigt van het gebrek aan een fatsoenlijk, positief alternatief aan de kant van de 'tegenstanders' van Wilders.

Hoezo PvdA'ers en VVD'ers hebben soortgelijke dingen voorgesteld én doorgevoerd, die zoeken helemaal geen alternatief.


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-02-2011 19:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 februari 2011 19:56 schreef bastianus het volgende:
Maar nogmaals: Zoveel bijzonders is het allemaal niet wat de man zegt. Het moet voor zijn tegenstanders met wat verstand toch best te weerleggen zijn wat Geert zegt. Waarom zijn de antwoorden dan net zo onder de gordel of niet ter zake doende?

OK, buiten wat er in de media rondgeschreeuwd wordt, wat hebben zijn daadwerkelijke politieke tegenstanders over dit plan gezegd, dan?


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-02-2011 20:01 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 12 februari 2011 19:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hoezo PvdA'ers en VVD'ers hebben soortgelijke dingen voorgesteld én doorgevoerd, die zoeken helemaal geen alternatief.
Ja precies, die lullen net zo hard mee met de stoere taal. Dus waarom komen ze niet met een echt nuttig alternatief?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2011 20:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 februari 2011 19:58 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
OK, buiten wat er in de media rondgeschreeuwd wordt, wat hebben zijn daadwerkelijke politieke tegenstanders over dit plan gezegd, dan?

Rutte zegt dat die tuigdorpen al bestaan. die heten "gevangenissen". Moet toch ene bekende term zijn in PVV-land


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-02-2011 20:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 februari 2011 20:01 schreef bastianus het volgende:
Ja precies, die lullen net zo hard mee met de stoere taal. Dus waarom komen ze niet met een echt nuttig alternatief?

Nee, nee, bastianus. Dit soort voorstellen (edit: en daadwerkelijke uitvoeringen!) zijn al ruim vóór dit voorstel van de PVV gedaan. Ze praten niet na, ze praten voor.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 12-02-2011 20:04]


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-02-2011 20:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 februari 2011 20:02 schreef Jenje het volgende:
Rutte zegt dat die tuigdorpen al bestaan. die heten "gevangenissen".

Hehe, nice


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-02-2011 20:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 12 februari 2011 20:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee, nee, bastianus. Dit soort voorstellen (edit: en daadwerkelijke uitvoeringen!) zijn al ruim vóór dit voorstel van de PVV gedaan. Ze praten niet na, ze praten voor.
Het verbaast me dat niemand valt over die passage waarin Geert zegt de hele familie van veelplegers naar tuigdorpen te sturen, lijkt me nogal revolutionair en ik heb er nog nooit van gehoord. Dat is ook het hufterige, dat Geert er altijd sneaky dat soort dingetjes tussen frot.
Toen bij die 9-11 speech ook, toen beweerde hij terloops dat tweederde van de Marokkanen in Nederland feestvierde vanwege de WTC-ramp. Geen hond die er over viel, niemand die het hoorde, men vond zijn speech zelfs 'gematigd'. Laffe zooi is het, ze willen gewoon niet horen wat voor baarlijke nonsens onze geperoxideerde malloot verkondigt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen