IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De tweede incarnatie van Jezus: Geert! [PVV-GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 18:44 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2011 18:39 schreef flebbie het volgende:
Ik denk dat ze geneukt wilde worden. Door jou.
Beetje gefrustreerd, knulletje?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-02-2011 18:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

'Holocaust-ontkenner naar de psychiater'
DEN HAAG - De PVV is er nog niet helemaal uit, maar heeft plannen in de maak om ontkenners van de Holocaust eerder naar de psychiater te sturen dan naar de rechter. Dat zei Joram van Klaveren van de partij van Geert Wilders woensdag tijdens een debat over antisemitisme.

Ontkenning en goedkeuring van de Holocaust is in Nederland verboden en dus opgenomen in het Wetboek van Strafrecht.

Van Klaveren haalde zich overigens veel ongenoegen van collega's van andere partijen op de hals door de wijze waarop hij de schuld van het antisemitisme bij de islam legde. André Rouvoet van de ChristenUnie wil volgens eigen zeggen niet wegkijken van de risico's van de islam, maar zei ook: „Ik voer een debat over antisemitisme altijd met een gevoel van schaamte en schuld.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8906701/___Holocaust-ontkenner_naar_de_psych___.html?p=2,2

Slecht plan.




Kwart PVV-stemmers denkt dat Wilders minister is
AMSTERDAM - Een kwart van de PVV-stemmers denkt dat Geert Wilders een minister is in het kabinet. Van álle kiezers denkt eenzesde dat. Dit blijkt onder meer uit een onderzoek dat NRC Handelsblad heeft laten uitvoeren naar het huidige kabinet-Rutte.
Ruim eenvijfde van de duizend kiesgerechtigde ondervraagden denkt dat Wilders het meest te zeggen heeft over het huidige kabinetsbeleid. Jan Kees de Jager (Financiën) is de populairste minister, gevolgd door Mark Rutte.

Opvallend is dat de populariteit van CDA-minister Gerd Leers (Immigratie en Asiel) sterk gedaald is. Maxime Verhagen wordt de minst betrouwbare minister genoemd.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2788/Geert-Wilders/article/detail/1830772/2011/02/02/Kwart-PVV-stemmers-denkt-dat-Wilders-minister-is.dhtml

WTF 16% van de stemgerechtigden denkt dus dat Wilders minister is? WTF Stemrecht afnemen, nu

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 02-02-2011 18:45]


Quis moderabat ipsos moderatores?


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 02-02-2011 18:52 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 2 februari 2011 18:44 schreef bastianus het volgende:
Beetje gefrustreerd, knulletje?


Och, niet meer dan normaal


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 18:52 by bastianus Profiel van bastianus

Calvinisme en katholicisme hebben anders een behoorlijk aandeel in het antisemitisme, lijkt me dat islam daar nog wat bleekjes bij afsteekt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 18:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2011 18:52 schreef flebbie het volgende:
Och, niet meer dan normaal
Gelukkig maar. Het beste ermee.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-02-2011 18:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 februari 2011 18:52 schreef bastianus het volgende:
Calvinisme en katholicisme hebben anders een behoorlijk aandeel in het antisemitisme, lijkt me dat islam daar nog wat bleekjes bij afsteekt.

Dat denk ik -wat betreft Nederland- eigenlijk niet. Ja, wel dat dat ook vanuit die christelijke dingen gevoerd wordt/werd maar dus niet dat de islam er bleek bij afsteekt. Of beter gezegd, als je kijkt naar wie er voor daadwerkelijke overlast naar joden toe zorgt, zijn dat toch echt vooral de 'islamitische' straatschoffies.


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 19:01 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2011 18:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat denk ik -wat betreft Nederland- eigenlijk niet. Ja, wel dat dat ook vanuit die christelijke dingen gevoerd wordt/werd maar dus niet dat de islam er bleek bij afsteekt. Of beter gezegd, als je kijkt naar wie er voor daadwerkelijke overlast naar joden toe zorgt, zijn dat toch echt vooral de 'islamitische' straatschoffies.
Dat zijn geen islamieten denk ik, eerder verwesterde etterbakken. Vanuit historisch perspectief echter worden joden hier al eeuwen gediscrimineerd. Na de oorlog is het uiteraard wat geluwd, maar in bepaalde kringen steekt het weer behoorlijk de kop op. Ook onder Nederlanders, merk ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-02-2011 19:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 februari 2011 19:01 schreef bastianus het volgende:
Dat zijn geen islamieten denk ik, eerder verwesterde etterbakken.

Die zich wel met de islam identificeren, en binnen de islam of binnen de bredere identiteit* reden vinden om tegen joden te zijn. En die een stuk meer joden pesten dan onze Westerse etterbakken, dus dat is niet de oorzaak.

*Die gastjes zoeken naar (delen van) een identiteit waarmee ze zich lekker tegen de mainstream die ze toch uitkotst af kunnen zetten.
quote:
Vanuit historisch perspectief echter worden joden hier al eeuwen gediscrimineerd. Na de oorlog is het uiteraard wat geluwd, maar in bepaalde kringen steekt het weer behoorlijk de kop op. Ook onder Nederlanders, merk ik.

Ja, klopt. En nog steeds levert dat minder concrete problemen op.


Quis moderabat ipsos moderatores?


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 02-02-2011 19:12 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

Nu zitten daar ook wel veel vervelende betweterige types tussen, laten we wel wezen:

Maurice de Hond
Frits Barend
Marga van Praag
Mart Smeets
Jack van Gelder
Gordon
Hanneke Groenteman
Harry Wijnschenk
Frits Bolkestein
Nina Brink
Winston Gerstanovitzj



Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-02-2011 19:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 februari 2011 19:12 schreef flebbie het volgende:
Nu zitten daar ook wel veel vervelende betweterige types tussen, laten we wel wezen:

Absoluut, maar dat boeit niet echt.

Het daadwerkelijk geloven in het uitverkoren volk zijn en daarom nare dingen durven flikken, dat vind ik erg. Maar ja, daar hebben we hier niet direct zoveel last van en is ook geen reden om 'ze' iets aan te doen.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 02-02-2011 19:16 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 2 februari 2011 18:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Kwart PVV-stemmers denkt dat Wilders minister is
AMSTERDAM - Een kwart van de PVV-stemmers denkt dat Geert Wilders een minister is in het kabinet. Van álle kiezers denkt eenzesde dat. Dit blijkt onder meer uit een onderzoek dat NRC Handelsblad heeft laten uitvoeren naar het huidige kabinet-Rutte.
Ruim eenvijfde van de duizend kiesgerechtigde ondervraagden denkt dat Wilders het meest te zeggen heeft over het huidige kabinetsbeleid.

WTF 16% van de stemgerechtigden denkt dus dat Wilders minister is? WTF Stemrecht afnemen, nu

Oei! Maar het viel ook wel een beetje te verwachten.


Verrassend triviaal


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-02-2011 19:18 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 1 februari 2011 9:31 schreef intothevoid het volgende:
Waar gaat het, volgens jou, dan wel om? Je stelt dat ook de VS niet in Afghanistan zijn om terrorisme te bestrijden, want anders hadden ze alles wel aangepakt?
Toegegeven, erg consequent zijn ze niet met deze selectieve aanpak, maar dat is naar mijn mening geen reden om dan maar af te haken.
Juist de PVV zou een punt maken door steun te verlenen aan het veiliger maken van een plek als Afghanistan.


Misschien had Amerika eerst eens na moeten denken voordat ze die lui die tegenwoordig terrorist worden genoemd financieel ondersteunden en militaire trainingen gaven.

Laat De US of A nu die missies daar ook maar eens volledig zelf betalen onder de noemer: 'de vervuiler betaalt'.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-02-2011 19:19]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 02-02-2011 19:20 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 2 februari 2011 19:15 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Absoluut, maar dat boeit niet echt.


Dat boeit wel. Je moet ook kijken naar de kern van het probleem. Met hun ziekelijke bewijsdrang hebben ze een hoop ellende over zichzelf afgeroepen. Waarmee ik niet wil beweren dat het daarmee automatisch gerechtvaardigd is.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-02-2011 19:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 februari 2011 19:20 schreef flebbie het volgende:
Dat boeit wel. Je moet ook kijken naar de kern van het probleem. Met hun ziekelijke bewijsdrang hebben ze een hoop ellende over zichzelf afgeroepen. Waarmee ik niet wil beweren dat het daarmee automatisch gerechtvaardigd is.

Ja, ze zouden bijvoorbeeld eens beter naar anderen moeten luisteren:

quote:
Op 2 februari 2011 19:15 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het daadwerkelijk geloven in het uitverkoren volk zijn en daarom nare dingen durven flikken, dat vind ik erg. Maar ja, daar hebben we hier niet direct zoveel last van en is ook geen reden om 'ze' iets aan te doen.




Quis moderabat ipsos moderatores?


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 02-02-2011 19:32 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 2 februari 2011 18:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2788/Geert-Wilders/article/detail/1830772/2011/02/02/Kwart-PVV-stemmers-denkt-dat-Wilders-minister-is.dhtml

WTF 16% van de stemgerechtigden denkt dus dat Wilders minister is? WTF Stemrecht afnemen, nu

Dat 75 procent van de PVV-stemmers dat níet denkt baart me meer zorgen.


[Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 10-02-2011 8:44]


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 19:33 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2011 19:12 schreef flebbie het volgende:
Nu zitten daar ook wel veel vervelende betweterige types tussen, laten we wel wezen:

Maurice de Hond
Frits Barend
Marga van Praag
Mart Smeets
Jack van Gelder
Gordon
Hanneke Groenteman
Harry Wijnschenk
Frits Bolkestein
Nina Brink
Winston Gerstanovitzj


Ook niet mijn favorieten. Maar wat zit je dwars dat je bepaalde eigenschappen aan een bevolkingsgroep toedicht?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 02-02-2011 19:40 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 2 februari 2011 19:33 schreef bastianus het volgende:
Ook niet mijn favorieten. Maar wat zit je dwars dat je bepaalde eigenschappen aan een bevolkingsgroep toedicht?


Geen idee. Ik ben de laatste om te ontkennen dat bepaalde dingen mij wel eens dwars zitten. En ja ik heb zojuist een bepaalde eigenschap aan een bepaalde bevolkingsgroep toegedicht.

Wat die twee zaken met elkaar te maken hebben ontgaat me tot dusver nog even.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-02-2011 19:44 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

PVV zwaargewicht:






Waar ken ik dat kapsel nou van??




[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 02-02-2011 19:45]


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 19:49 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2011 19:40 schreef flebbie het volgende:
Geen idee. Ik ben de laatste om te ontkennen dat bepaalde dingen mij wel eens dwars zitten. En ja ik heb zojuist een bepaalde eigenschap aan een bepaalde bevolkingsgroep toegedicht.

Wat die twee zaken met elkaar te maken hebben ontgaat me tot dusver nog even.
Nou kijk. Je noemt een paar bekende joden uit de media. Die dicht je bewijsdrang toe. Ik denk dat de eigenschap wel betrekking heeft op dit groepje, maar ook op 99 procent van niet-joodse mediapersoonlijkheden. En ik ken veel mensen van joodse afkomst die volstrekt niet aan dit profiel voldoen. In jouw optiek lijkt het echter wel iets typisch joods te zijn. Daar moet toch enige frustratie aan ten grondslag liggen, of doe je dat vanuit je zuiver positivistische inslag?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-02-2011 20:03 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 2 februari 2011 19:20 schreef flebbie het volgende:
de kern van het probleem


Mooi om te weten dat er eindelijk een sluitende oplossing is voor het Joodse vraagstuk.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 02-02-2011 20:51 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 2 februari 2011 19:49 schreef bastianus het volgende:
Nou kijk. Je noemt een paar bekende joden uit de media. Die dicht je bewijsdrang toe. Ik denk dat de eigenschap wel betrekking heeft op dit groepje, maar ook op 99 procent van niet-joodse mediapersoonlijkheden. En ik ken veel mensen van joodse afkomst die volstrekt niet aan dit profiel voldoen. In jouw optiek lijkt het echter wel iets typisch joods te zijn. Daar moet toch enige frustratie aan ten grondslag liggen, of doe je dat vanuit je zuiver positivistische inslag?


Ik constateer gewoon iets. Het is een bevolkingsgroep die over het algemeen hard werkt en zich zelf graag wil bewijzen. En dat zie je heden ten dage nog steeds terug. Lijstje van joodse winkeliers:

- de Bijenkorf
- Hema
- V & D
- Albert Heijn
- Peek en Cloppenburg
- Perry Sport
- C & A

In Nederland toch niet de minste winkelketens dacht ik zo. Waarom denk je dat Hitler voet aan de grond kreeg. Die zag dit in eigen land ook en verbond er nogal wat radicale conclusies aan, met alle gevolgen van dien. Maargoed dat hoef ik jou niet uit te leggen, dat weet iedereen.

Blijft bij mij de vraag, waarom zou je bepaalde eigenschappen niet aan een bepaalde bevolkingsgroep mogen toedichten? Simpel voorbeeldje: Ik heb een half jaartje in Suriname gewoond, veel verschillenden bevolkingsgroepen daar en kwam tot de conclusie dat Chinezen over het algemeen hardere werkers zijn dan onze Afrikaanse medemens. Dat was mijn constatering, just as simple as that.

Mag ik dat volgens jou ook niet zeggen? Heeft mijn inziens meer te maken met een gezonde sociologische inslag, cultuur, aard van het beestje of hoe je ook wilt noemen, dan vermeende frustratie waar jij het over hebt.


[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 02-02-2011 20:53]


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 21:10 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2011 20:51 schreef flebbie het volgende:
Ik constateer gewoon iets. Het is een bevolkingsgroep die over het algemeen hard werkt en zich zelf graag wil bewijzen. En dat zie je heden ten dage nog steeds terug. Lijstje van joodse winkeliers:

- de Bijenkorf
- Hema
- V & D
- Albert Heijn
- Peek en Cloppenburg
- Perry Sport
- C & A

In Nederland toch niet de minste winkelketens dacht ik zo. Waarom denk je dat Hitler voet aan de grond kreeg. Die zag dit in eigen land ook en verbond er nogal wat radicale conclusies aan, met alle gevolgen van dien. Maargoed dat hoef ik jou niet uit te leggen, dat weet iedereen.

Blijft bij mij de vraag, waarom zou je bepaalde eigenschappen niet aan een bepaalde bevolkingsgroep mogen toedichten? Simpel voorbeeldje: Ik heb een half jaartje in Suriname gewoond, veel verschillenden bevolkingsgroepen daar en kwam tot de conclusie dat Chinezen over het algemeen hardere werkers zijn dan onze Afrikaanse medemens. Dat was mijn constatering, just as simple as that.

Mag ik dat volgens jou ook niet zeggen? Heeft mijn inziens meer te maken met een gezonde sociologische inslag, cultuur, aard van het beestje of hoe je ook wilt noemen, dan vermeende frustratie waar jij het over hebt.

Hoe kan het dan dat ik zoveel joodse lamballen ken die gewoon uitkering trekken en geen zak uitvreten?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-02-2011 21:13 by bokaj Profiel van bokaj

Flebbie vergeet de Moskovietzen in zijn rijtje.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 02-02-2011 21:18 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 2 februari 2011 21:10 schreef bastianus het volgende:
Hoe kan het dan dat ik zoveel joodse lamballen ken die gewoon uitkering trekken en geen zak uitvreten?


Hoe kan het dan dat Adolf zoveel stemmen kreeg met zijn anti-joodse praatjes?

[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 02-02-2011 21:22]


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-02-2011 21:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 2 februari 2011 21:18 schreef flebbie het volgende:
Hoe kan het dan dat Adolf zoveel stemmen kreeg met zijn anti-joodse praatjes?
Dezelfde reden dat Geert zoveel stemmen krijgt met zijn anti-moslimpraatjes: De kift.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen