|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
nu maar hopen dat de thrashfest tour hier niet weer speelt! heb liever dat die package ergens anders speelt... |
|
quote:FoTN? Stond dat in de Tina? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nee de Fancy Black seeds of bunny! |
|
Thrash fest stond ook in Amsterdam de vorige keer. quote: |
|
Godverdomme die thrashfest tour die wil ik graag zien ja |
|
Moi aussi, maar ben benieuwd naar de 'headliner' en vooral naar welke 'klassieke' band het 'voorprogramma' gaat verzorgen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
De nieuw toegevoegde bands doen me niet zoveel. |
|
Anthrax komt in september met nieuwe plaat, precies wanner die thrash-tour plaatsvindt. Toevallig? EMM, haal 'm even binnen! Dank! |
|
Denk het niet. Anthrax speelt in december in Japan gelukkig. Hebben ook niks op die thrashtour te zoeken met een nieuw album, eigenlijk sowieso niet. |
|
quote: Iets met een spijker en een kop Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hmm ik acht de kans groot dat Opeth op de bühne zal staan, aangezien ze samen met Katatonia een Amerikaanse tour doen in het najaar en dat beide bands in december een aantal europese shows (gezamelijk ?) zullen doen. Van mij mag dat wel hoor.. |
|
Idd, zou erg gaaf zijn. Hopelijk zitten er wat goede namen tussen die binnenkort bekend worden gemaakt |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Afterparty vrijdag vindt plaat in Dynamo! Afterpilzen en zeverzakken met nog 2 toffe bands. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door sander@dynamo op 08-06-2011 15:13] |
|
Altijd leuk. Hangt er natuurlijk wel vanaf wat er nog meer komt op EMM en op de aferparty natuurlijk Gelukkig komen er binnenkort nieuwe namen en zal ik wellicht een ticket aanschaffen! [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 16-06-2011 10:07] |
|
edit: pardon, dubbelpost. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 16-06-2011 10:07] |
|
Ben benieuwd wanneer we weer een update krijgen |
|
quote: Hoop 't ook! |
|
Een goeie hoop ik, want ik ben nog niet echt onder de indruk van de line-up tot nu toe. |
|
quote: +1 Evengoed geen reden om niet te gaan. Ligt toch om de hoek. |
|
KATAKLYSM en DISABUSE zijn zojuist aan de EMM line-up toegevoegd. Volgende week volgt een officiële up-date met nog meer namen. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Djerv zou gaaf zijn. Totaal niet old school, wel gaaf! Wow, wat ben ik blij dat ik die band ontdekt heb (Thanks to ZM forum). Ja hoor... |
|
Nice 2 nieuwe namen, en volgende week weer wat meer . Ik wacht in spanning af. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |