|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Wok To Go om de hoek, FA. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-08-2011 22:12] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Da's beter dan. |
|
quote: Jij bent echt moeilijk over te halen, he? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
WtG ftw. |
|
quote: Yeah but no but yeah. But no. Ik doelde op FA. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ach, vanmorgen gaf je nog aan dat jij ook wel gewend was aan weinig slaap en een onregelmatig ritme En anders kun je vast ook wel slapen in de bus, dat lukte bij een of ander festival in Duitsland (waarbij ik werkelijk geen idee meer heb welk festival het was) ook prima bij de meeste mensen, maar dat weten Ingrimd en Ziona zich vast ook nog wel te herinneren. "Whaf Whaf Whaf" |
|
quote: |
|
Ik ben 1 van de hotel-slapers dus voor mij minder boeiend. Lange dag is echter wel iets om rekening mee te houden met het oog op haalbaarheid van de busreis. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Jij had het over slecht eten, XXl over wok to go en ik weet dat jij daar ook regelmatig komt en dus dacht ik, af, je hebt geen reden om over slecht eten te beginnen. Laat maar, in mijn hoofd was het een mooi verhaal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nee, ik refereerde naar een andere post van XXL over slecht eten op EMM. Daarna begon hij pas over WtG. Niks mis met WtG, maar dat wist je al. |
|
Aha. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kleine bummer voor wim. Het is een easy wok & go. Niet het zelfde als in Utreg dus maar desondanks een geweldig concept. http://www.easywokengo.nl/ Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nou, dat ziet er prrrima uit, dacht ik zo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Beste wok van Eindhoven |
|
Alweer dat huishoudelijke gemekker? METAL!! Nu al zin in EMM... Bla |
|
ROMPEPROP (NL) zuist confirmed voor de EMM zaterdag 17 december! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Vet vet vet, wat een goeie line up toch weer. Altijd weer vermakelijk, dat EMM. |
|
Jaa! Eindelijk. Moest die lui nog eens live zien! |
|
Oh ja: hoeveel namen komen er nog bij? 1 of 2 ofzo? |
|
Vorig jaar stonden er 34 bands. Ik tel er op de flyer nu 29, dus dat zou betekenen dat er logischerwijs nog 5 bands toegevoegd kunnen worden. |
|
quote: |
|
quote: Er komen nog 3 of 4 namen bij, maar dat is incl. after party Dynamo bands. De headliners zijn echter al bekend: Exodus en Sepultura op vrijdag (beiden old school set) en Heaven Shall Burn / Katatonia / Morbid Angel op zaterdag. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
zojuist ticket gescoord |
|
quote: Naast ROMPEPROP nu ook het Zweedse TORTURE DIVISION confirmed voor EMM. Dit is Jörgen Sandström's GRAVE opvolger!!!! Überbruut!!!!! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |