|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga dit jaar toch maar alleen de zaterdag. Iemand hier die nog een lift kan gebruiken uit limbabwe btw? Black seeds of bunny! |
|
quote: Waarom alleen zaterdag? |
|
Beide dagen aanwezig |
|
Allebei de dagen aanwezig, wordt weer party. Mn vriendin heeft al besloten om de 17e naar dr familie in zeeland te gan vanwege alle gasten die die nacht blijven crashen, haha. |
|
Alleen de zaterdag omdat il nog steeds voorzichtig wil zijn ivm mijn gezondheid, en bovendien vond ik het programma van de zaterdag veel interessanter dan de vrijdag. Vooral Azarath Black seeds of bunny! |
|
Hoe staat het nu met je gezondheid? Heb er hier wel iets van meegekregen, en ineens was je een beste tijd weg, was dat ook vanwege je gezondheid? |
|
quote: GE-WEL-DIG!! Helaas afwezig, zowel de vrijdag als de zaterdag vind ik erg interessant 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Goed bezig :-D Ik ben ook het hele weekend in Eindhoven |
|
Kijken of we Exodus van een aantal jaar geleden kunnen toppen, komt Tim ook? :') |
|
quote: Eindelijk een stuk beter, thanks! Lang ziek geweest, operatie gehad, terug naar huis, complicatie, weer t ziekenhuis in, en toen ik er de 2e keer uit kwam heb ik nog een hele tijd maar heel weinig gekund. Tijdje drain in mn buik en terugkrabbelen van 44 kilo... Maar we zijn er bijna! Black seeds of bunny! |
|
quote: Alweer!? Boe Black seeds of bunny! |
|
quote: Hahaaha ja, dat was me een feest. Nee Tim komt volgens mij niet... maar goed WIJ gaan in elk geval ontzettend bier drinken haha |
|
Ja, gaat goedkomen, haha, partytime! Als ik nu weer dat stadium probeer te bereiken overlijd ik volgens mij ter plekke, haha, geniale avond was dat. @Nyghtslave: Goed om te horen dat het weer beter gaat. Als is 44 kilo wel erg weinig, brr. |
|
quote: Helaas ja, maar ik ga wel naar Neurotic Death Fest dus dan moet je daar ook maar heen komen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ja, je was toen een echte eindbaas met 2 biertjes in de hand en een joint in je bek :-D |
|
OMG!!!1111!!! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Dat feit nog niet zozeer, maar dat ik nuchter thuis zou komen, ik bleef bij mn ex vriendin slapen toen. Dat liep dus even anders af toen jullie nog kwamen, hehe |
|
quote: hahahah lol.... ik had m'n handen open gehaald in een met glas bezaaide moshpit. Ik kwam er de dag erna achter wat er gebeurd was :-D... Ja dat was een leuk feestje. |
|
En alweer on-line geruchten dat de EMM al uitverkocht zou zijn. Dit is NIET het geval! De combi-kaarten zijn weliswaar wel bijna op, maar momenteel ziet het er naar uit dat zowel op vrijdag als op zaterdag nog dagkaarten aan de kassa verkrijgbaar zullen zijn. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Dan moet je ze ook niet de wereld in helpen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: En alweer on-line geruchten dat Carnal Leftovers op een uitverkocht EMM zal spelen. Dit is beiden NIET het geval! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
en nu overal opzetten, Rumours have been going that..... whehehehe [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 09-12-2011 13:54] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Zolang Torture Division maar komen vind ik alles best! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Same hiero, en Mar De Grises. Ik neem je volgende week het nieuwe Carnal schijfje wel mee, voor de heb. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |