|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Torture Division? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Godvert, Valkyria! Heerlijk! Ik denk dat Heaven Shall Burn live wel aanstekelijke show neer zullen zetten. Goed bezig! |
|
Heaven Shall Burn ?? Ik weet dat men een gevarieerde line-up wil, maar dan zoveel geld uitgeven aan dit begrijp ik niet. Haal dan Enslaved, Primordial of Dornenreich binnen met dat geld. HSB kun je ieder jaar wel in de benelux aanschouwen. Maar ja - wie ben ik om te klagen |
|
quote: Met een focus op de jongere fans slaan ze met HSB niet eens zo de plank mis. Ik denk dat vele doorgaanse EMM-gangers liever HSB dan Suicide Silence zien op EMM. En daarnaast kosten ze vooral de hoofdprijs in Duitsland, denk ik. In Nederland zijn ze toch niet zo heel erg populair? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ach, genoeg kansen. Over een week of twee nieuwe namen. Fingers crossed voor dingen als Enslaved. |
|
Enslaved zou ik ook vet vinden. Maar er zijn nu toch al iets van 12 bands bekend van de 30? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee, met een reden Zitten wel al grote namen bij maar nog niet echt iets voor mij, maar ik hou het in de gaten! |
|
quote: Ik zie waar je vandaan komt, maar in Duitsland zijn ze MASSIVE. Live stellen ze in een zaal teleur, vooral de gelaagde vocalen vallen door de mand, omdat ze niet gelaagd zijn. Heaven Shall Burn is in ieder geval mijn nostalgieband en ik vind het heerlijk om het af en toe te luisteren. Live uitchecken doe ik het sowieso wanneer ik kan. Ik wilde al naar EMM gaan en dit is mooi meegenomen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Goed gedacht I-Pim Ga het hier niet over band fees hebben maar de meeste bands passen hun prijs aan hun populariteit per land aan. Wat overigens nog niet wil zeggen dat ze in NL niet populair zijn, anders hadden we deze übervette liveband namelijk niet geboekt. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ach ja we wachten het wel af. EMM was vorig jaar iig super bevallen ondanks de hevige sneeuwval. Katatonia is er iig al een must-see. Vindt het alleen apart dat men een ander publiek wil aantrekken terwijl vorig jaar het festijn zo goed als uitverkocht was :O. Mja zal wel te maken hebben met toekomstige edities waarbij je niet vaak dezelfde bands wil boeken. Ben benieuwd [Dit bericht is gewijzigd door Wumbologic op 25-05-2011 10:30] |
|
quote: Nostalgie van 2010... Wat een schitterend jaar was dat he? |
|
quote: Heaven Shall Burn bracht in 2004 Antigone uit en vanaf toen was ik hooked. Ik weet niet waar jouw comment op slaat. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
zag dat de dagverkoop ook al is begonnen. waarom lees ik dat nergens, of ligt dat aan mij? 100% anti-Kvelgeest |
|
Early bird kaarten zijn allemaal verkocht. Vanaf nu gelden (met dank aan de BTW verhoging van de overheid) de volgende tarieven: Vrijdag Ticket 45 Euro Zaterdag Ticket 50 Euro 2 dagen combi Ticket 80 Euro Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Nevermind. |
|
quote: Nirvana an evil incarnation of DEATH! |
|
Headshot |
|
quote: Brain at Risk an evil incarnation of DEATH! |
|
Hm HSB had van mij niet zo gehoeven, 2009 live gezien in Brugge en ik vond er echt geen ruk aan Maar goed, als ik dan heel eerlijk ben was de enige leuke band die avond voor mij dan ook Swashbuckle Black seeds of bunny! |
|
quote: 'nuff said. HSB is vet. You have time. You are doing fine. |
|
DT speelde die avond ook, vond ik ook niks aan. Ik heb er gewoon niks mee. Smaken verschillen Kijk Tankard, daar ben ik dan wel weer blij mee Black seeds of bunny! |
|
Godver, wat is die site onoverzichtelijk kudt! Hier kan je toch absoluut niets mee! Naja, de line-up, voor zover die te vinden is op die prachtsite, valt mij 100% mee: God Dethroned, Asphyx, HSB. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Helemaal niet. Sommige smaken zijn onderontwikkeld of blijven zelfs steken op het niveau geretardeerd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Blijf jij dat lekker vinden, ga ik hier ongestoord FotN verder luisteren Black seeds of bunny! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |