|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik pak zo de bus |
|
Nog even flink eten, en dan over een uurtje ofzo in mn autootje Black seeds of bunny! |
|
heb nog een bandje over van vandaag... intresse? mail naar mokka306@hotmail.com ben zelf ook daar dus het kan bij de kassa geregeld worden... [Dit bericht is gewijzigd door mokka op 17-12-2011 12:58] |
|
Net twee bapao's op. I'm good to go. |
|
quote: Hier ook, nu eten dan auto...zin an wouter023 |
|
Wat is dit topic de laatste dag in een twitter-festijn veranderd? ''Ownee, nog even wat eten en ik ga weg'' ''Zometeen maar naar EMM'' ''Tot zometeen allemaal'' ''Nog even wat eten en ik ga naar EMM'' ''Stap zo in de auto naar EMM, zin in!'' Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Jaloers Pim? Kan je niet heen? wouter023 |
|
quote: Ik wilde Heaven Shall Burn zien Maar maandag micro-economie tentamen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat is simpel...Een grote chaos, net als de hele economie......Ik zie je strakjes wel... wouter023 |
|
Gisteren was erg gaaf! Vooral genoten van Sepultura en Exodus die mokerharde shows weggaven. Nu nog ff rustig aandoen en om half 3 weer op weg naar Eindhoven! |
|
quote: Ik ga die 10 scoren, ik voel het. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Godver... net op het punt sta om weg te gaan, breekt dat polsbandje. Naja, beetje plakband en het zit weer vast. Hopelijk vinden ze dat goed bij de Effenaar |
|
Exodus en Destruction bands van de avond voor mij. Verder heul gezellig |
|
Zo weer terug -Marduck klonk weer nergens naar. Dat het niet aan de zaal ligt bewees het geniale Tryptikon daarna. Het ligt gewoon aan de band zelf, ze kunnen niet spelen. De kicks fladderden alle kanten op, de snare was alleen te horen buiten de blastbeats om en de bassist rommelde maar wat aan. Tryptikon was weer geweldig, gewoon log beuken met een fantastisch geluid, althans waar ik stond en dat was naast de tafel. God Dethroned was geweldig, Smet op de avond was dat Somberness of Winter niet werd gespeeld terwijl dat toch zeer actueel is met de Nova Zembla film. Afijn, over 3 jaar de reünie. Morbid Angel veegde de vloer aan met de rest van de bands. Laten we de HEERE smeken of hij Pete Sandoval NOOIT meer wil laten terugkeren bij Morbid Angel Tim is THE MAN! Vrijdag niet geweest, ik hoorde her en der dat Asphyx veel last had van valse triggers? |
|
Maareh.... was het rookhok nog een beetje leuk aangekleed? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
Wat een poser die zanger van Heaven Shall Burn. "Noodgedwongen" toch maar af gekeken, want bij God Dethroned kwam je gewoon niet meer binnen... Welke mongool verzint het om de "laatste" show in de kleine zaal weg te stoppen. Vond het geluid in de kleine zaal trouwens bagger. Benighted was wel gaaf in de kleine zaal, ondanks de blote voetjes... 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Die grap kan niet meer na vorige week. Geluid was heel erg afhankelijk van waar je stond. Ik vonc het geluid van GD, Tritykon en Morbid Angel prima. Alleen de solo's van Trey stonden adembenemend hard. |
|
quote: God Dethroned zelf. Organistatie wou ze in de grote zaal laten spelen maar op eigen verzoek dus in de kleine zaal. Dus, wat een weekend! Vrijdag was echt goeie. Zeer genoten van Asphyx, Sepultura en Exodus. Ook Mortal Sin, Destruction, Heathen en Mar de Grises konden me zeer bekoren. Zaterdag was ook niet verkeerd. Milking the Goatmachine was gaaf! Vette show, lekkere sound, goeie humor. Semargl (ofzoiets) was daarintegen gewoon kut, behalve de dames, jezus! Dan Tankard, ook heersch, Marduk was wel oké, niet geweldig, maar bon. Tryptykon was echt de baas, wat enne show. Toch wel een van de beste, dan wel niet de beste acts van het weekend! Daarna God Dethroned in een overvolle kleine zaal; mooie sfeer, goeie show, ook een toppertje. Daarna Morbid Angel, was wel nice, ouwe shit van Altars of Madness live horen, maar de nieuwe nummers klonken echt rommelig, was dus echt minder. Daarna Azarath wat zeker ook niet tegenviel, en na nog een nummertje Rompeprop alweer huiswaards moeten keren. Kortom geslaagd weekendje! |
|
Saturnian was een gave verrassing, en ik ben nog doof van Azarath. Heerschavond Black seeds of bunny! |
|
Milking The Goatmachine, Morbid Angel, Rompeprop, Kataklysm, Benighted en Triptykon waren echt gaaf. Rompeprop was het wel jammer dat die zang gewoon veel te zacht stond. Zelfs nadat de zanger het gezegd had werd er niks aan gedaan, of er werd aan de geluidsknop gezeten alsof het een tepel was. God Dethroned was wel prima, maar ik ben na twee weg gegaan omdat het te druk was. Metallica op Wacken is nog rustiger dat dit. |
|
Ondanks een rampzalig begin (Dik 2.5 uur stapvoets rijden en daardoor Mortal Sin en de helft van Heathen missen, een kaartruil die ook al daardoor niet door kon gaan en een vriend die z'n beurs op de snelweg achter bleek te hebben gelaten) was het een geweldig weekend. Een paar hoogtepunten waren voor mij Exodus, Katatonia, Tankard, Morbid Angel, Destruction en het restant van Heathen. Prima geamuseerd |
|
quote: Wij hadden geen triggers. |
|
Had de geluidsman dat ook door? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |