|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, goede omschrijving! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Vanmiddag al, zin in! 15.00 aanwezig, de Goddess stand opbouwen en dan partyparty! |
|
Fucking EMM en z'n tradities; Hier in Arnhem sneeuwt het... Tot vanmiddag assholes, als je me een biertje wilt geven mag dat best. Ja hoor... |
|
Tot vanmiddag |
|
Hier ziet het er ook zwaar onheilspellend uit, maar vandaag nog even werken. Vanavond hopelijk nog even wat uurtjes SWTOR meepikken en dan morgen feesten!!! Black seeds of bunny! |
|
quote: Biertje geven? Jij komt niet verticaal de Effenaar uit, jongeman. Bareuh... |
|
Veel plezier voor ieder die naar de EMM gaat! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Als hij tegenwoordig gewoon zijn broek aan houdt vind ik alles best. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Oh ik kan dus ook mensen zonder broek verwachten vanavond en morgen? |
|
Zin in, zuipen ! |
|
quote: En ineens zie ik jou voor me in je blote kakejus. Bedankt, hè?! Ik ga zeker verticaal de Ef uit. Ik kom niet om me te bezatten. Ja hoor... |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zin in ja! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 16-12-2011 12:35] |
|
quote: |
|
Op naar Eindhoven |
|
Niet aanwezig ... Jammer, want was vorig jaar goed bevallen.. Zag net wel op Facebook dat Sepultura iets bijzonders van plan was... Vind ik ook niet |
|
quote: extra trommeltjes? |
|
dunno.... zal wel.. op hun facebook staat: Come check this out special surprise jamming going on! Vind ik ook niet |
|
Morgen toch wel aanwezig. |
|
iemand nog 1 kaart over voor morgen? |
|
quote: Ja i need a ticket! :D |
|
Ik zit alweer in de trein terug naar Arnhem, maar één ding is zeker; Sepultura rost als een etterbak! Wat gaaf! Ja hoor... |
|
quote: Idd, wordt zeker een goede avond... wouter023 |
|
iemand nog een ticket over? Ik ga pas voor in de avond dus wil niet de volle mep betalen info(a)monolith-deathcult.com |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |