|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, het gaat krap worden op de zaterdag met Rompeprop, maar voor de rest zo op het eerste gezicht een prima schema! |
|
Ik had God Dethroned eigenlijk wel op het grote podium verwacht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Pfffoeh. Laat schema is laat. Maargoed! |
|
quote: Wij ook. Henri & Co hebben er echter zelf de voorkeur aan gegeven om op prime time in de kleinere (= sfeervolle) zaal hun laatste optreden op Europese bodem te geven. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
|
|
Vind het wel een prima schema! |
|
Jammer dat Desaster en Sepultura tegelijkertijd spelen. Maar goed, met zo'n line-up als die op vrijdag kan het ook niet anders dan dat er twee die ik graag wil zien tegelijkertijd spelen. Bareuh... |
|
00:50 - 01:20 LOST DREAMS 01:40 - 02:10 MORE THAN A THOUSAND Nu al medelijden met deze bands. |
|
Inderdaad. Nogal dwaas om die zo te plaatsen, op een uur dat iedereen uit pure dronkenschap nood heeft aan een DJ die stokoude metalnummers door de boxen laat schallen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
In 2009 zat (letterlijk zitten ja) ik om 02:00 uur nog lekker in de Effenaar en ben toen maar weggegaan omdat ik The Devil's Blood zóó kut vond. Dit jaar als het mooi geweest is maar even Eindhoven intrekken om even wat biertjes in het centrum te pakken en daarna op m'n logeeradresje neer te ploffen. |
|
Wel gewaagde zet ja, zijn volgens mij ook niet de grootste partybands. |
|
quote: Dwaas vind ik niet het goede woord, de bands zit eigenlijk niemand op te wachten, op zich een goede set om ze dan zo te plaatsen voor diegenen die het nog wel zien willen. Anders moet je echt goede bands zo laat doen, kan je die beter eerder op de dag zetten. |
|
Voor mij mogen bands als Saturnian of Balfor van de affiche gegooid worden en plaats ruimen voor More Than a Thousand. Maar ja, dat is maar mijn mening I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Laat ze gewoon wat eerder beginnen op de zaterdag; 14.30 uur of zo. Vorig jaar Rotting Christ gekeken midden in de nacht; had me er enorm op verheugd en dan zit je daar met 15 diehard fans en 5 dronkenlappen naar ze te kijken... 100% anti-Kvelgeest |
|
Heb je wel mooi de ruimte voor een pitje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: De vraag resteert dan waarom ze die bands überhaupt zouden boeken? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: + 1 euu? |
|
quote: Was juist wel benieuwd naar een nieuwe band als Satunian. Zit namelijk een oude makker van me in... Helaas ben ik er alleen niet op de zaterdag. OMG LOLWUT. Schop! Iedereen naar de EMM of je bent een poser! Ja hoor... |
|
quote: Ik neem aan omdat ze bij de grotere namen mee op tour zijn. |
|
ik ben een poser.......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Met je koffie! Ja hoor... |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Met je bier, met je liefde, met je bier. Ja hoor... |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |