|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Hotel is ook weer geboekt. Erg veel zin in! |
|
quote: Heel graag zelfs! Ja hoor... |
|
quote: Nervecell is wel aanwezig op EMM maar speelt vooralsnog niet, tenzij er onverhoopt een band zou uitvallen, ze zijn dus eerste reserve band die dag. Wie ze live wil zien kan woensdag 23 November naar De Baroeg, daar spelen ze samen met Necrophobic (SWE) en Benighted (FRA). Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ja potver. Krijg ik een email waarin vrolijk EMM staat, spelen ze niet eens. Maargoed. Tijdschema please! |
|
quote: Verdomme, ik had Nervecell graag op EMM zien spelen... Hopen dat er een andere zaadband uitvalt op de zaterdag. an evil incarnation of DEATH! |
|
Ja, God Dethroned dan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Hun laatste festivaloptreden, gun ik ze wel... an evil incarnation of DEATH! |
|
Ze zullen over enkele maanden wel hun laatste kermisoptreden geven. En in juni hun laatste prefestivaloptreden. Hebben ze al een laatste tuinfeestoptreden gegeven? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Geen idee en boeit mij iig geen reet. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Hun laatste twee optredens op zee staan in ieder geval al vast. Wat dan ook weer een festival is, dus strikt gezien zit Dark Incantation er naast. |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hahahaha! |
|
quote: Strikt gezien, zit ik er wel vaker naast Desalniettemin werd EMM wel als laatste festivaloptreden aangekondigd toen die optredens op zee nog niet bekend waren. (zeikmodus\aan) jij zit er zelf ook naast, aangezien het Dark IncaRNation is (zeikmodus\uit) an evil incarnation of DEATH! |
|
Disabuse haakt af. Sinister valt in |
|
Vet. |
|
quote: |
|
quote: an evil incarnation of DEATH! |
|
Jammer dat Disabuse ermee stopt en de gelegenheid niet benut om er een afscheidsoptreden van te maken. Aan de andere kant: welkom SINISTER, dat in de nieuwe bezetting heel wat beter uit de verf komt dan de afgelopen paar jaren! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Da woaj ik krek zeggen! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Eerst lees ik dat Nervecell reserve band is en dan laten jullie Sinister invallen Of is Nervecell reserveband op de zaterdag? Anyway, erg jammer dat ze niet spelen, want in Baroeg kan ik ook al niet. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 16-11-2011 20:08] |
|
Disabuse stond gepland op de vrijdag, dus ik neem aan dat Sinister op vrijdag speelt. Overigens gun ik ze het wel. 100% anti-Kvelgeest |
|
Ach, tis wel een aardige band hoor, maar ook al best vaak gezien. Zo, nog even afwachten of ik nog een zaterdag-ticket heb gewonnen bij de Aardschok, anders maar een combi-ticket aanschaffen. |
|
Sowieso dat Disabuse, wie kent dat nou? Sinister stuk bekender, vooral onze oosterburen vinden het nog steeds een 'grote' band. |
|
[quote]Op 17 november 2011 10:19 schreef Deathwish het volgende: Sowieso dat Disabuse, wie kent dat nou? Ik, en velen met mij. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |