|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Heel veel bier drinken, dan krijg je alleen maar van dat soort opmerkingen! |
|
quote: Ik ook. Hij drumt beter dan dat hij grappen maakt... ;-) Ja hoor... |
|
quote: Vrijdag zijn er nog ruim voldoende kaarten, zaterdag loopt traditioneel wat harder maar zoals de zaken er momenteel voorstaan zullen er aan beide dagen nog tickets aan de Effenaar kassa verkocht gaan worden. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Bareuh... |
|
Jolly gaat op kamers, pas je wel goed op jezelf? |
|
Maar even wat tips qua Eindhoven. A. Wat zijn nou de echt leuke kroegen, misschien juist buiten het stap centrum te vinden. B. Wat is de aso kroeg die het langst open is. |
|
quote: Leuk: the Jack http://www.cafethejack.nl/ Boeiender |
|
quote: Jep, idd, enige kroeg die mij zo 1 2 3 te binnenschiet. Altstadt is ook wel lachen, maar meer mainstream. |
|
Op zaterdag zullen we daar wel staan tot in de late uurtjes om vervolgens kachellam ons bedje op te zoeken. Zin in |
|
Morgen! |
|
Tegen beter weten in toch maar proberen te gaan. Ondanks dat ik amper kan lopen met die gammele rug. Pijn heb ik thuis ook. Die grote scheef lopende gast met lang haar en zwart shirt ben ik. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-12-2011 11:10] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Vooral dat zwarte shirt is denk ik erg herkenbaar. |
|
Is morgen dat eetcafe ook al open? |
|
Eten doe ik wel bij dat wokding om de hoek. Koffie haal ik dit jaar op het station aan de overkant alwaar het bekertje wel voor meer dan 1/4 gevuld wordt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Morgen alweer, zin an! |
|
quote: Dat scheef lopen in de late uurtjes ook niet meer |
|
quote: Je mag wel af en toe op mijn krukje komen zitten. |
|
Lief aanbod, maar waar moet jij dan mooi zitten zijn? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nou, Semargl inclusief zeer sexy danseressen (en drumster) is al hier, dus die zijn ruim op tijd voor de EMM. Overigens, weet iemand al iets met betrekking tot de sneeuw, toch een traditie Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:ook leuk: Aloys |
|
quote: Kut, die moet ik missen Ben er rond 19.00 uur, denk ik. EDIT: Oh, wacht. Die spelen zaterdag pas, dus dan kan ik ze wel zien ja [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 15-12-2011 19:18] |
|
quote: Trek je het nog een beetje? Vodka al op? |
|
quote: Klein foutje in de regie: ze hadden de vodka vergeten, slechts een fles is meegekomen en al op. Maar wie maalt daarom als je zojuist de stagekleding van de dames al hebt gezien: dat wordt tongen van de vloer oprapen zeg ik nu al! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: hee Mies Kom je ook naar EMM? |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |