|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat ben je toch een droplul. |
|
Ben benieuwd naar de eerste namen. |
|
Dat duurt nog zo lang. Ik maak me eerst nog druk over andere evenementen en namen. |
|
Van de Effenaar-site: quote: Locatie: Grote zaal + Kleine zaal + Café + Foyer Aanvang: 17:30 uur Zaal open: 17:00 uur Entreeprijs: Ealy bird combi tickets € 55,00 Start voorverkoop: Vr 01 apr `11 Edit: en we hebben beeld dus bewijs: [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 29-03-2011 22:55] |
|
Voorverkoop voor de EMM Early Bird combi tickets voor 16 & 17 december is zojuist van start gegaan! Dit bewust (nog) zonder veel promo power, want eerst steunen wij publiekelijk de festivals FORTAROCK en ELSROCK! EMM Festival Info: www.eindhovenmetalmeeting.com EMM Tickets: www.effenaar.nl // www.ticketmaster.nl Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ik had gehoopt dat er nog wat namen bekend zouden worden. Maargoed, ik ga toch wel weel. Altijd goede lineup! |
|
Ik ben zooooo blij dat ze hier tenminste geen -core meuk boeken Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hey cynisme spat er vanaf |
|
Ik meen het echt! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hmmm. iPim en zeuren over -core. Klopt niet. |
|
Da hooorrrrr nieeee!!! Nee inderdaad, maar ik respecteer wel de integriteit van dit festival. Zou als de weeromstandigheden het toelaten volgend jaar best hierheen willen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat waardeer ik nou |
|
quote: Pssssst kijk eens naar de datem hahahahaha Goeie grap Pim Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Het was geen grap. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Er zijn pas 3 bands geboekt, genoeg plaats voor uren -core bands. Ik durf vooraf niks te zeggen, ik wacht nog rustig af of ik ga. |
|
Ik weet niet of je de lineup van afgelopen 2 jaar bekeken hebt maar er stond erg weinig -core tussen. Kan mij eigenlijk alleen Merauder herinneren maar dat is goed spul! |
|
Darkest Hour is ook echt vét goede metalcore Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
EMM zal ook dit jaar vooral Death / Thrash / Black metalbands boeken, al zullen zich dit jaar ook wel een handvol "nieuwere" bands presenteren. Dit om ook de jongere metalheads een reden te geven om langs te komen. Genres proberen we echter niet te laten overlappen en vooral de old school fanatici zullen op beide dagen niks tekort komen. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Vroege vogeltjes zijn hier inmiddels binnen. Dadelijk maar gelijk ff hotel boeken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
wanneer begint de voorverkoop voor de losse dagen? 100% anti-Kvelgeest |
|
Hoop dat er ook wat zweverige dingetjes zoals Alcest vorig jaar te vinden zijn. |
|
quote: Nou, holysjit, ik hou m'n hart vast. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ook de fossielen zoals ik hebben niet altijd problemen met nieuwere bands. Altijd die bands die je al 100 keer hebt kunnen zien gaat op het laatst ook wat vervelen. Ik snap dat gezeur over genres ook niet (meer) zo. Toegegeven, vroeger vond ik dat ook enorm belangrijk maar tegenwoordig ga ik gewoon naar een band kijken en soms vind ik het leuk en soms niet. In het laatste geval las ik gewoon een snack / rook / zuipmoment in. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Bullet For My Valentine kom er maar in! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |