|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, ik ben het spoor ondertussen ook bijster... |
|
Welke dag speelt Alestorm nou? Vrijdag of zaterdag |
|
quote: Dit is de final line-up van de EMM: FRIDAY DECEMBER 16th 2011 (alphabetical order) ALESTORM ASPHYX ** 20 year ‘The Rack’ setlist BALFOR BLIKSEM DESASTER DESTRUCTION **special old school setlist ** DISABUSE **special old school setlist ** EXODUS **special old school setlist ** HEATHEN **special old school setlist ** HEIDEVOLK MAR DE GRISES MORTAL SIN **special old school setlist ** NIFELHEIM SEPULTURA **special old school setlist ** THE ROTTED SATURDAY DECEMBER 17th 2011 (alphabetical order) ADEPT AZARATH BENIGHTED CRIPPER DAWN OF DISEASE GOD DETHRONED ** European Farewell Show ** HEAVEN SHALL BURN KATAKLYSM KATATONIA MARDUK MILKING THE GOATMACHINE MORBID ANGEL MORE THAN A THOUSAND NECROPHOBIC ROMPEPROP SATURNIAN SEMARGL STORMRIDER TANKARD TORTURE DIVISION ** First performance outside Scandinavia ** TRIPTYKON VALKYRJA En Stormrider speelt gewoon als een van de laatste bands op zaterdag @ Effenaar. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Veel zin in! Toffe zaal en altijd een feestje... Bla |
|
quote: Zie de kerel vooraan verlekkerd kijken naar Satyr! |
|
quote: Ah is dat nou Onweerwolf. an evil incarnation of DEATH! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door soepkoeltoer op 14-10-2011 12:12] |
|
|
|
+ NERVECELL |
|
Dus toch! Welke dag?? [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 02-11-2011 19:53] |
|
De zaterdag. Ze touren mee met Morbid Angel, Necrophobic en Benighted. |
|
Ah oke. Zit nu steeds te twijfelen of ik een combi-ticket neem of alleen een kaart voor de zaterdag. De vrijdag vind ik niet heel boeiend (Exodus, Sepultura, Asphyx en Alestorm) de zaterdag vind ik heel wat interessanter. Maarja, een maat van me wilde wel de vrijdag gaan, dus ik kijk nog wel. |
|
quote: Zaterdags ken je in ieder geval toch Nervecell zien 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Even vraagje trouwens. Disabuse is de nederlandse death metal band neem ik aan he? Niet de (amerikaanse?) crust punk band. |
|
De Nederlandse ja! |
|
en niet bepaald death metal, een eigenzinnige mix ergens tussen hardcore en thrash, met van allerlei andere invloeden. maar op emm back to basic zover ik weet. (sorrow & peredition als geheel gespeeld) |
|
quote: Hee toevallig, ik ook! Bla |
|
Ik ga de vrijdag. Old school! Nu nog ergens pitten... Ja hoor... |
|
quote: Dat zijn maar 6 nummers die ze altijd live spelen dus zo bijzonder is dat ook weer niet. Wel is het wat mij betreft de gaafste nederlandse Thrash plaat ooit [Dit bericht is gewijzigd door nark op 03-11-2011 11:52] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Die crust band had ik ook wel graag willen zien Maar de nederlandse band is toch wel thrash death-erig naar mijn idee. Gaaf om te zien! |
|
Is de lineup nu compleet? |
|
quote: Kom je gezellig bij mij in het hotel! Bareuh... |
|
quote: |
|
quote: Ik moet ook nog even een kamer reserveren, welke zit je Hans? |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |