|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
AZARATH en DAWN OF DISEASE zijn zojuist als support voor de Kataklysm / Triptykon / Marduk tour doorgegeven, die spelen dus ook op de EMM. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ah. Had eigenlijk Fleshgod Apocalypse verwacht aangezien die op een duitse venue-website vermeld stonden. Maargoed. Ook tof! |
|
quote: Was geloof ik aanvankelijk ook de bedoeling maar er is kennelijk wat onenigheid ontstaan. Jammer, maar op dit soort zaken hebben wij als festival helaas geen invloed. Supports moet je erbij nemen omdat anders de headliners of hun managements gaan bitchen. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Tja. Als concertorganisator en alles eromheen heb je het niet altijd makkelijk... |
|
quote: Nee, zie Pukkelpop... Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Mooie vergelijking Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Je weet het wel te verkopen zeg Anyway Azarath is best een toffe band heur! Die andere ken ik niet. [Dit bericht is gewijzigd door Brent_ op 19-08-2011 14:06] |
|
Dawn of Disease is een echte inkoopband, niet de moeite waard. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Dikke + 1 Azarath is teringvette poep! an evil incarnation of DEATH! |
|
Zojuist ook MAR DE GRISES confirmed voor EMM. Voor wie het nog niet kent: progressieve doom in de stijl van Alcest! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Good busy Roman!! Maar niet meer zoveel Jägermeister voor mij dit jaar! |
|
quote: Lijkt by far niet op Alcest maar wel een hele toffe band! |
|
Het is allebei langzaam. Gelijkenis genoeg dus. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
SEPULTURA en SATURNIAN zijn zojuist aan de EMM line-up toegevoegd! Sepultura zal daarbij enkel materiaal van de albums "Beneath The Remains", "Arise" en "Chaos A.D." spelen! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Jammer van Chaos A.D., haddden ze weg mogen laten van mij. Maar toch Sepultura speelt dus ook in Liwadden? |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Is qua muziek niet heel veel mis mee. Dat een band of label zich inkoopt voor een tour hoeft niet persé gelijkt te staan aan niet de moeite waard. Sterker nog, volgens mij heb je als band om op een tour te komen zo de meeste kans om mee te kunnen/mogen. |
|
|
|
Wow, Sepultura. Dat had ik nou nooit verwacht. Nu nog hopen dat ze de oldschool set met oldschool zanger doen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-08-2011 11:39] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik dacht dat ze oldschool meuk zouden spelen? |
|
quote: Die definitie OLD SCHOOL wordt kennelijk door iedereen anders geinterpreteert. Feit is wel dat de EMM vrijdag behoorlijk nostalgisch wordt: Sepultura speelt enkel nummers van de albums "Beneath The Remains", "Arise" en "Chaos A.D." Exodus speelt enkel nummers van de albums "Bonded By Blood", "Pleasures Of The Flesh" en ,,Fabulous Disaster" Destruction speelt enkel nummers van de albums "Sentence Of Death" en "Infernal Overkill" Asphyx speelt haar debuut "The Rack" integraal! Heathen speelt enkel nummers van de albums "Breaking The Silence" en "Victims Of Deception" Disabuse speelt haar klassieke "Sorrow And Perdition" album integraal Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Vroegah, toen de fans nog nieuwe muziek wilde horen; snap het prima van de bands, maar toch. Wordt sowieso wel een mooi feestje, met ook veel nieuwe bands die wel veel nieuws spelen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Mar De Grises is dan weer een geweldige toevoeging |
|
Ik had eigenlijk gedacht en gehoopt dat nummers van schizophrenia en morbid visions zouden langskomen. Desnoods van Bestial Devastation nog. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |