|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: godver , nu hopen dat ze het tempo laag houden, zodat de sfeer behouden blijft. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Mogelijk niet aanwezig! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Yeah www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: HEERLIJK!!! |
|
Hard! Necrophobic. Ja hoor... |
|
Necrophobic heeft al lang niet meer in NL gespeeld, en heeft bovendien de gitaristen vervangen! Folkare van Unleashed zit er nu bij en daarnaast nog een ex Unleashed ex Dismember gitarist. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Geweldige toevoeging. Ben trots op EMM, hoewel de lineup mij niet geheel ligt. Toch ga ik dit jaar! |
|
Check maar eens: http://www.youtube.com/watch?v=XLEn2acariQ Misschien wordt die EMM dan toch nog leuker dan verwacht want de "figuranten" komen ook mee! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Dus we krijgen een sm-act on stage als ik het goed begrijp? |
|
Ben ik nou gek of zie ik dat Semargl nergens op de bill staan? |
|
Ja. |
|
quote: Leer kijken: |
|
quote:Wat een kutmuziek zeg |
|
quote: ik weet het, ik weet het, haha. Het begeleidend crew lid is een goede kennis en hij zou een goede woordje voor me doen. Even op topic: de drummer is Fordervelse van Koldbrann, maar daar heeft Semargl weinig mee van doen. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Vorig jaar op het Bonecrusher fest toch nog in Utrecht? |
|
quote: Inderdaad, Januari of Februari 2010 was dat, zo'n 19 maanden geleden. Dus bepaald geen band die 4x per jaar in NL te zien is. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: "Wordt het toch nog gezellig!" Kvelgeest succes met je optreden met de jostiband die dag! |
|
Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Hopelijk houden ze het bij het oude werk! |
|
+ BENIGHTED (fr) |
|
Nais! |
|
quote: vr of za? 100% anti-Kvelgeest |
|
Op zaterdag |
|
Argh, jammer dat ik niet kan. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |