|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
is er ergens een tijdschema te vinden? dank alvast krijg em zelf niet gevonden |
|
Het tijdschema komt pas halverwege november dacht ik, dus je zult even een paar weekjes moeten wachten. |
|
FRIDAY DECEMBER 16th 2011 (alphabetical order) ASPHYX ** 20 year ‘The Rack’ setlist BALFOR BLIKSEM DESASTER DESTRUCTION **special old school setlist ** DISABUSE **special old school setlist ** EXODUS **special old school setlist ** HEATHEN **special old school setlist ** HEIDEVOLK MAR DE GRISES MORTAL SIN **special old school setlist ** NIFELHEIM SEPULTURA **special old school setlist ** THE ROTTED SATURDAY DECEMBER 17th 2011 (alphabetical order) ADEPT AZARATH BENIGHTED CRIPPER DAWN OF DISEASE GOD DETHRONED ** European Farewell Show ** HEAVEN SHALL BURN KATAKLYSM KATATONIA MARDUK MILKING THE GOATMACHINE MORBID ANGEL MORE THAN A THOUSAND NECROPHOBIC ROMPEPROP SATURNIAN SEMARGL STORMRIDER TANKARD TORTURE DIVISION ** First performance outside Scandinavia ** TRIPTYKON VALKYRJA Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
thnx hehe hier boven is goed genoeg! |
|
Een nieuwe traditie na woensdag gehaktdag: vrijdag old school dag... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
John, doe es confirmen wat er op de afterparty staat! |
|
Bliksem en The Rotted meen ik. |
|
Ja, staat ook al op de Dynamo-site. |
|
Ah. Pardon. Had het gemist blijkbaar. Thanks! |
|
quote: Ik ben weg als vrijwilliger bij Dynamo (maar ik had het wel geweten hoor, maar dat laat ik liever aan een officiële bron over) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Oei. Schreeuwende ruzie? Gooien met amps? |
|
quote:Zie'm gaan dan, meneer chromosoom te veel. Hopelijk kom je binnen met je rolstoel. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Zit je schatje ook in die band? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Nee, ligt in de privésfeer (einde toelichting) dus niet aan Dynamo. Verder heb ik de komende jaren weinig geld over en het razenddruk met mijn masterstudie naast een baan van 80% (exclusief overuren die standaard bij het onderwijs horen). Maar back on topic: EMM gaat weer een mooi feestje worden! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:In Kwelgeest & de Ladyboys zitten mijn drie schandknaapjes, ja. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Oh de jostiband gaat nu verder als Kwelgeest en de Ladybois? Nice, dan weet ik waar ik op moet zoeken bij SoulSeek, thx! EMM gaat 'm voor mij niet worden trouwens (goh verrassend...). Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
BLIKSEM (BEL) en THE ROTTED (UK) gaan op vrijdag avond idd de EMM afterparty in Dynamo verzorgen. Ook dit jaar worden weer veel bezoekers uit het buitenland verwacht, en die willen na dag 1 natuurlijk nog wel ff doorfeesten! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
ALESTORM toegevoegd aan EMM line-up van vrijdag! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Op Facebook staat zaterdag? |
|
Godver... Begin nu echt sterk te twijfelen en kan me wel voor me kop slaan dat ik geen early bird heb gekocht |
|
Die afterparty zal met The Rotted vast wel wat drukker worden dan vorig jaar! Dat was echt jammer (bij de 1e 2 bands tenminste, zo'n 15 man achterin de zaal). Speelt Stormrider ook op een afterparty? |
|
Misschien kom ik ook wel naar de afterparty, maar ik ga nog niets officieel bevestigen. |
|
Alestorm heeft zichzelf via facebook bevestigd voor de zaterdag. euu? |
|
komen er nu nog bands bij voor de zaterdag? 100% anti-Kvelgeest |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |