|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Haal mijn standpunt eens niet onderuit. Nu zou ik moeten zeggen dat het gaat om de primaire kleuren rood, groen en blauw en dat de rest mengelmoesjes zijn waarvoor ik die andere benamingen overbodig vind. Toch gebruik ik hier de andere namen wel. Ontopic dan maar weer? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Je hebt gelijk. Ehhhmmmm: waarschijnlijk wel weer aanwezig, ongeacht de line-up! |
|
quote: En wat is dan het probleem om er een naam aan te geven? Als ik zeg dat ik voor mijn verjaardag graag een kobaltblauw shirt wil dan is dat toch een stuk handiger dan dat ik zeg dat ik een shirt wil met een "intens blauwe en zuivere kleur"? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dan ga je er dus maar automatisch van uit dat iedereen weet wat met de door jouw gebezigde term bedoeld wordt.... |
|
quote: Nee hoor, als je het niet weet dan kun je het toch vragen of bijvoorbeeld opzoeken. Toen Greycloak een nieuwe auto kocht bleek de kleur glacier blue te zijn. Ik had wel ongeveer een idee wat het was maar ik heb hem toch even gevraagd welke tint dat nou precies was en daar heb ik een duidelijk antwoord op gekregen. Vanaf dat moment weet ik dus precies wat glacier blue is en had ik weer wat geleerd. Als iemand het er nu weer over heeft hoef ik dus niet meer te vragen of uit te zoeken wat het precies is. Ik zie het probleem dus verder niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Mooi, dan stel ik voor dat we het hier nu verder bij laten. |
|
quote: Waarom? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Omdat er al een meer geschikt topic voor is: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/604799 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik ben helemaal niet op zoek naar een nieuw genre. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Echt wel. |
|
Puppygrowl? |
|
Elitaire pawgaze. |
|
quote: Waarom zou je het proberen te omschrijven met een paar woorden (dat iedereen op een andere manier zou doen), als je er gewoon één universele term voor kan uitvinden? Ik ben het volledig eensch met OWW. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
en dan zie je door de bomen ook het bos niet meer. |
|
Hoeft niet hoor. Ik vind het praktisch. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 03-04-2011 21:10] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
dat hangt imo dus af van hoeveel sub-stromingen met bijbehorende vage naam je dus in het leven roept. |
|
quote: Jup, moet natuurlijk niet te furr gaan. Maar tegenwoordig kunnen we toch niet meer doorgaan met alleen de term ''death metal''? Dat moet je toch inzien? Subgenres op zich zijn handig en zolang ze universeel geaccepteerd worden, zie ik het probleem er niet van in. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Darkened Black Death Progressive Metal with Emocore and Shoegaze/Djent influences. Ja, nu weet ik precies wat ik kan verwachten |
|
:') |
|
quote: Hier verder? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Meer dan als je had gezegd: ''death metal'' Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wat is Djent nou eigenlijk? |
|
quote: Meshuggah, zouden die op EMM komen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hier. Zullen we nu even ontopic blijven? |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |