|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Mar De Grises is echt een trekker voor mij. Wat een geweldige band zeg. |
|
Ik doe het wel voor Azarath Black seeds of bunny! |
|
Ik kom vooral voor de bar, en Morbid angel. Hoop namen ken ik niet, dus zal me allemaal benieuwen. |
|
Op de site van Eindhoven Metal Meeting hebben ze bij Benighted een foto van de juiste band gezet, maar eronder een YouTube link geplaatst van de verkeerde band, namelijk Benighted Soul: http://www.eindhovenmetalmeeting.nl/benighted/ Tenminste, ik neem aan dat Benighted komt naar Eindhoven Metal Meeting en niet Benighted Soul. |
|
Boeiend! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
vind je dat echt interessant Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Thrashfest sterren zijn al helemaal verheugd op jullie komst! |
|
HELL YEAH!!!! Ticket voor de Zaterdag gewonnen!!!! Ich bin dabei!!! |
|
Gefeliciteerd |
|
Zin in zeg. En die filmpjes hierboven zijn hilarisch. Vooral Destruction. Die overdreven serieuze blik van de drummer rechts. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 12-12-2011 21:59] |
|
En de nonchalante blik van de gitarist. "Whatever! Zolang ik mijn dope daar krijg." |
|
quote: yep ik ook... ik ben ook aan de bar te vinden (waar anders?) |
|
quote: Gezellig! |
|
Morgen als ik thuis ben toch maar kijken hoe ik er ga komen en waar ik ga overnachten om dan te beslissen om er toch nog heen te gaan. Beter laat dan nog later zeg ik altijd maar. |
|
Iemand interesse in een kaartje voor de zaterdag met korting? Ik ga zelf wel, dus kan bij de ingang geregeld worden. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 13-12-2011 16:37] |
|
Je zou Ziona kunnen vragen. Die wilde er misschien nog eentje |
|
quote:Ze houdt er tegenwoordig al rekening mee dat ze haar kaartje vergeet? |
|
quote: Je hebt mail. Bareuh... |
|
Aha, de Ulk toch 2 dagen naar EMM? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Mr. Klyster, kaarten worden ook aan de dagkassa verkocht? Ik kom vrijdag, als alles goed gaat. Ben aan het verhuizen en vrijdag komen 'ze' vloerbedekking leggen. Spannend. Heb er enorm veel zin in. En dan de volgende dag weer sjouwen... Ja hoor... |
|
|
|
quote: Nou, niet teveel dus, anders kan ik de volgende dag niet verhuizen... Ja hoor... |
|
quote:Ga je op jezelf wonen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Lolz. Hoe kan je nou op jezelf wonen? Ik woon op een stuk grond van de gemeente, mafketel. Ja hoor... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |