|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Echt hè? Was soms echt jammer, zoals bij Mar de Grises en bij Azarath, waar het soms echt gewoon als een bak herrie klonk en je je soms goed moest concentreren om het te kunnen volgen. |
|
Ach, met oordoppen was het wel te doen Bij de entree zagen ze gelijk dat m'n bandje was vastgetaped en er was even sprake dat ik niet binnen zou komen, maar nadat ik m'n naam had opgegeven en dat hadden gechecked, kreeg ik ook gelijk een nieuw bandje Gezien: Nervecell (gaaf), Benighted (gaaf), Kataklysm (ook gaaf, ondanks het mindere geluid), Torture Division (verrassend erg goed!), God Dethroned (erg druk, maar gaaf!), Morbid Angel (automatische piloot, verder wel strak) en Katatonia (goed!). Om half 1 de trein naar huis gepakt, was behoorlijk moe van al dat staan. |
|
Mooi festival achter de rug. Errug veel bands gefotografeerd (26) dus best brak. Hoogtepunten: Triptykon, Exodus, Sepultura, Heathen, Rompeprop en Samargl natuurlijk (; (zie foto's) Ik heb dus flink gefotografeerd. Voor de liefhebbers: http://www.achromemoments.nl/photobook/concerts/location/42/eindhoven-metal-meeting-2011/ |
|
Fijne plaatjes. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Trouwens wel jammer dat Triptykon toch niet langer mocht spelen. Zie net dat ze in Antwerpen o.a. wat oude Celtic Frost shit speelde (Cirle of the Tyrants, Into the Crypt of Rays), zou wel erg vet zijn om die live te horen. |
|
Onder het arbeiten door, drie minuten lang genoten van Nifelheim. Volgens mij was het wel geslaagd. |
|
quote: Hehe sorry nog dat ik je in eerste instantie niet herkende. K had die dag maar 1 broodje gegeten en ging bijna tegen de grond en was net opweg naar frisse lucht op het moment dat ik je tegenkwam Maar na een broodje hamburger en een broodje gezond was ik weer good to go, en super gave dag gehad :D Alleen wel fucking zere poten van de hele dag op m'n nieuwe schoenen lopen hehe |
|
Hierbij nog wat foto's van afgelopen weekend. Heathen Asphyx Mar De Grisis Destruction Sinister Sepultura Exodus Tankard Triptykon Kataklysm Heaven Shall Burn Morbid Angel Necrophobic Stormrider De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Was een zeer geslaagd feestje! |
|
Het was een fantastisch feestje! Bands van de (vrij)dag: Sepultura & Exodus Bands van de (zater)dag: Heaven Shall Burn, Torture Division, God Dethroned, Kataklysm & Morbid Angel Zo, nou weer ff verder bijkomen. |
|
Alleen zaterdag geweest, tijdens de 'soundcheck' van Semargl binnen. Ik betwijfel of daar ook maar iets live was behalve de zang van zanger en bassist en misschien de drums, omdat je die gewoon echt hoorde. Verder dikke playbackshow dus. Behalve dat was het ook nog eens zouteloze zooi, toen de danseressen van het podium gingen liep de zaal deels leeg, wij zijn ook maar vertrokken. Verder Marduk, Benighted, Morbid Angel, Kataklysm en Torture Division erg tof. Bands van de dag God Dethroned en Katatonia! Magische optredens van beide bands. |
|
Was een leuk feestje. Vrijdag gewerkt en een halve set van Nifelheim meegepakt. Ruzie gemaakt met een stel mongolen dat bier aan het gooien was naar de band. Ik ga hier een gewoonte van maken want ik haat dat soort heldengedrag. Probeer eens bier over ze heen te mikken als ze voor je staan stelletje mietjes Zaterdag nog genoten van Marduk, Benighted, Valkyria en Morbid Angel. Allemaal prima optredens. Veel bekenden gezien en gesproken, geen bier-gooiende mietjes in de kraag hoeven te vatten. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Oh ja, Nifelheim heb ik ook nog gezien, ik had dat nog nooit geluisterd, maar was wel een gaaf optreden ja |
|
quote: Volgens de stageknakker mochten ze nog 5 min doorspelen. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Wederom was EMM een succes. Semargl was echt belachelijk zeg. Ik riep nog even 'Tak, Kurwa!' en toen kwam John mij even corrigeren dat het 'zeer nette dames waren die bij mij blijven overnachten'. Verder waren Benighted, Mar De Grises, Valkyrja, Sepultura en natuurlijk het geweldige Katatonia. Geweldig zeg! |
|
quote: Klasse! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:+1. Ik vind bier gooien ook gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Sukkel Iemand The Rotted nog gezien, daar? Benieuwd of die een beetje goede respons krijgen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Snap ik dus ook niet hè. Betaal je godverdomme 2,30 voor een pilsje, ga je er nog mee lopen smijten ook... |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Høken mag ook al niet meer? |
|
quote: Dan gaan we elkaar nog wel eens ontmoeten Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Komt goed. Bij Normaal in Toldiek? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Als je niet man genoeg bent je bier op te kunnen moet je het gwoon niet kopen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |