|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Milking The Goatmachine Afwachten of de andere bands me kunnen overhalen om een dagje erheen te gaan. |
|
|
|
Wat is dat logo tussen Katatonia en Kataklysm? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Hemel zal branden www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Komt er maar in met die thrashtour! |
|
quote: Aha bedankt, niet te doen Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Ligt ook aan de flyer, Marduk logo is ook niet te doen zo. Lelijke witte randjes maken het er niet beter op. |
|
quote: Mijn vermoeden: Mocht je daar gelijk in hebben wordt dat denk ik eind augustus bekend gemaakt. Dan maken ze namelijk ook de headliner pas bekend dus dat zal wel iets te maken hebben met (exclusieve) shows van de headliner in de zomer die niet benadeeld mogen worden door latere shows. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 08-07-2011 12:19] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja. Die thrashtour loopt tot en met 18 december en hoe toevallig is dat xD |
|
|
|
Hoopte op nieuwe namen stiekem |
|
Nog even geduld! |
|
Stiekem vind ik Fleshgod Apocalypse ook wel een goede kandidaat! |
|
Moet deze datum maar even in m'n agenda zetten! |
|
De kenners op dit forum hadden het al wel bedacht, maar nu is het officieel: de Thrash Fest package wordt ook dit jaar in de EMM line-up geïntegreerd. Op de EMM vrijdag 16 december zullen dus o.a. ook optreden: EXODUS (USA) >> spelen enkel nummers van de albums Bonded By Blood, Pleasures Of The Flesh & Fabulous Disaster DESTRUCTION (GER) >> spelen enkel nummers van de albums Sentence Of Death & Infernal Overkill HEATHEN (USA) >> spelen enkel nummers van Breaking The Silence & Victims of Deception Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Tof. Ben zeer benieuwd wie de supports van de Thrashtour zullen evenals die van de Hatefest Tour! |
|
Wij ook... . Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Torture Division?? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
We doen nog steeds ons best maar het schijnt zo te zijn dat er iemand binnen die band dat weekend moet werken en dus niet beschikbaar is. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
g'damn, het mag gewoonweg niet, volgens mij www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ben benieuwd! Heb in ieder geval de vrijdag al vrij! |
|
Na wat speurwerk ben ik erachter gekomen dat Fleshgod Apocalypse waarschijnlijk één van de twee special guests zal zijn van de Hatefest tour. (bron: http://www.rockfabrik-ludwigsburg.de/rofa-event.php?eventID=283&type=concert) |
|
Nou, die past er ook goed bij zeg... |
|
Sepultura ? http://www.metalfan.nl/article.php?sid=10582 an evil incarnation of DEATH! |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |