|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Hotel is geboekt. Wij zijn er weer klaar voor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: welk hotel zit jij? 100% anti-Kvelgeest |
|
Heeft Sylosis hun tour nou afgezegd? Komen ze nu wel of niet op EMM? |
|
quote: Sylosis zou een exclusieve NL show spelen @ EMM maar heeft een tour door de VS aangeboden gekregen en deze (helaas voor ons) geaccepteerd. De band zal dus helaas niet @ EMM spelen. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Tied veur Grind! Boeiender |
|
EMM up-date: Vrijdag 16 December: SEPULTURA (BRA)* EXODUS (USA)* DESTRUCTION (GER)* ASPHYX (NL)* NIFELHEIM (SWE) HEATHEN (USA)* HEIDEVOLK (NL) THE ROTTED (UK) DISABUSE (NL)* DESASTER (GER) MAR DE GRISES (CHI) BALFOR (UKR) + more t.b.a. * = play special old school set! Zaterdag 17 December: MORBID ANGEL (USA) KATATONIA (SWE) HEAVEN SHALL BURN (GER) KATAKLYSM (CAN) TRIPTYKON (CH) MARDUK (SWE) TANKARD (GER) GOD DETHRONED (NL) ADEPT (SWE) MILKING THE GOATMACHINE (GER) VALKYRJA (SWE) SEMARGL (UKR) CRIPPER (GER) AZARATH (POL) DAWN OF DISEASE (GER) SATURNIAN (UK) STORMRIDER (NL) + more t.b.a. Heidevolk is dus van de zaterdag naar de vrijdag gegaan. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Hmmm, ik weet het nog niet... |
|
Kan Desaster niet naar de zaterdag? 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Jawel hoor, maar ze willen zelf erg graag met Asphyx en Nifelheim spelen, vandaar. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Nee, dit jaar gaat het niet worden. |
|
Speelde Morbid Angel ook maar een old school set. |
|
Het zou een geniale grap zijn als Morbid Angel enkel nummers van hun nieuwste album spelen [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 23-08-2011 11:43] |
|
WAAAAAH AZARATH!!!!!!! *runs in circles* Black seeds of bunny! |
|
[quote]Op 23 augustus 2011 7:40 schreef Warmaster666 het volgende: Speelde Morbid Angel ook maar een old school set. Heb je hun set list van de vorige tour niet mee gekregen dan, ik baal nog da'k niet geweest ben godver Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Setlist vond ik nog best prima ja. |
|
|
|
Voor de mensen die wel hiernaartoe willen maar geen zin hebben om de laatste bands te missen omdat hun trein te vroeg gaat, Stichting Metal Kommando Arnhem probeert in samenwerking met de EHBO een busreis te regelen vanuit Enschede, via Zutphen, Arnhem en Nijmegen naar Eindhoven te reizen. Na het succes van de busreis naar Elsrock moet het de andere kant op natuurlijk ook wel lukken, maar enkel indien er genoeg interesse is. Geintereseerden kunnen dit aangeven via facebook of ouderwetsch via e-mail: info@stichtingmka.nl [Dit bericht is gewijzigd door Hades op 28-08-2011 21:47] |
|
Ik neem aan dat die dan 2 dagen heen en terug rijdt en je tussendoor thuis slaapt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik wel, het moet wel heel vreemd lopen als ik en eega de vrijdag daar niet zullen zijn. edit: zonder plek in de bus in te nemen, natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 28-08-2011 22:09] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat is uiteindelijk wel het doel, afhankelijk van de hoeveelheid interesse. Het is dus ook mogelijk dat de bus alleen op zaterdag rijdt (of uberhaupt niet rijdt, maar daar gaan we natuurlijk niet van uit). Voor mensen die in een hotel overnachten zal het minder interessant zijn (vooral omdat je dan ook op de terugreis vrijdag en de heenreis zaterdag effectief een lege plek in de bus creeert. Edit: als reactie op XXL dan, voordat mensen denken dat Wim plekken in de bus leeg houdt [Dit bericht is gewijzigd door Hades op 28-08-2011 22:02] |
|
Ik vroeg me namelijk af hoe lang je er per bus van Enske naar Eindhoven over doet. Ik gok op zeker 3 uur enkele reis met die tussenstops onderweg. Tel daarbij de tijd van het festival en een uur speling voor en na het festival voor het in en uitstappen en het wordt al met al een erg lange dag. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En dan nog slecht vreten ook. |
|
Waarschijnlijk kom ik wel even Morbid en Marduk kijken op de zaterdag. Thrashfest tour zie ik in Leeuwarden wel. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |