|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Woonruimte in Groningen mensen!! Come on!! Help me out here... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: IK OOK ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Als je je ziel aan de duivel verkoopt kan die je vast ook zo aan een kamer helpen en dat is veel true-er! Een studentenvereniging.. het idee... ROFL I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ik zei het het eerst!! nouja, ik moet toch eerst mn oude huis verkopen voordat ik serieus op zoek kan gaan naar iets anders You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
DMTR, Ga naar Delfzijl man, in 2 weken hebben wij een huis gescoord. |
|
quote: maar w t f is er ook in Delfzijl te doen ?? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Genoeg. Half uurtje met de trein van Groningen, dus je bent er zo ... |
|
on topic Het gaat over kamers, niet over huizen |
|
Ja okee, maar ik moet dan dus wel elke dag op en neer naar de stad jagen. En ik ben al zo'n lui varken. Mn ex vriendin heeft weer de wereld aan connecties bij de woningstichting dus die zal binnenkort wel weer iets hebben, maar ja, DMTR het zwarte schaapje zal wel een half jaar moeten wachten. Misschien toch maar jouw buur worden dan...weet waar je aan begint, haha You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: In huizen zitten toch ook kamers? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Gelukkig izjn de huizen naats onze huizen verhuurd Maar au serieus, de huizen daar zijn erg goedkoop, daar heb je in Groningen een klein kutappratementje voor, hier ene lekker huissie met eigen tuin! |
|
quote:Zeik niet, moeten we dan een topic over huizen openen? Dan krijg je weer gezeik dat er teveel topics komen. |
|
quote: dat denk ik inderdaad ook wel... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Goed, dan word ik je overbuurman wel, kunnen we lekker bij elkaar in de glazen loeren, haha... Ga toch maar eens kijken denk ik... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: *dient eerst ontluist te worden Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Ga jij ook verhuizen? |
|
quote: Toevallig wel ja. Maar je begrijpt best wat ik bedoel. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Nee hoor For the record, mijn kamer is stukken netter dan die van mijn buurman (zijdne Fire) |
|
quote:GRRRRRmbl Ook alleen maar omdat jij nu 5 weken bezig bent om dat ding te kunnen ontruimen. |
|
quote:verwar weken niet met uurtjes. Jij speelt nu al 5 weken constant continuum .. doe maar eens wat nuttigs. Haal pizza! |
|
Ik verwar niks, jij wel. Dit topic gaat over kamers niet over pizza's! |
|
quote:Als jij dan eens on topic gaat en niet slowchat, bad moderatortje! |
|
wat lief, ze houden van elkaar We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |