|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: niet, "poepertje"haha |
|
Gezocht: kamer/ appertement in tilburg voor 2 pers.. 2 kamers dus.. max. € 500,- per maand .. direct wonen vind steeds nix.. en via de woningbouw moeten we 4 jaar wachten.. en dan ben ik 22.. schiet ook nie op.. |
|
*staart een half uur naar z'n vingers om te kijken of het rekensommetje klopt* Gaaf man, samenwonen op je 18e. Echt heersend. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
inderdaad |
|
quote:Ik sta al 3 jaar ingeschreven in Tilburg maar ik denk niet dat ik er ooit ga wonen. En aan wachttijd overdragen doen ze daar niet. |
|
jammer anders had ik m gewoon van gepikt.. |
|
quote: Kan beter toch inschrijven bij woningbouw, kost je misschien een paar tientjes per jaar en mocht je dan over 4, 5 jaar nog steeds geinteresseerd zijn dan kan je in ieder geval wat gaafs krijgen (of over 10 jaar iets echt gaafs natuurlijk) |
|
Ik heb nog een huis over in Tegelen. |
|
In Delfzijl huizen zat |
|
quote: Ja wie daar ook wonen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
|
|
Ik hoop over een maand of zeven de woning over te nemen van een collega. Dat zou enorm heersen, een volledig gemeubileerd appartement van 65 m2 met groot balkon, aan de rand van het centrum van Utrecht. Alleen de prijs is anders (700 euri per maand, maar wel inclusief). Even promotie maken dus. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Nee, ik had niet gepland daar ooit nog terug te komen. "Slechts op bezoek" . |
|
quote: hehe. Ik ga verhutten naar een dorp erlangs (nog 2,5 maandje) |
|
quote: In welke wijk staat dat pand? Ben van het weekend in het nieuwe huis van mijn broer geweest (koophuisje) , erg mooi, aan de vecht met dakterras en tuin |
|
In (Buiten-)Wittevrouwen... aan de Oostkant van Utrecht. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gezocht: Woonruimte in/omgeving Eindhoven, kopen of huren, niet te prijzig, gezocht met grote spoed! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
k wil mn ruime en relaxte studentenkamer met keukentje en internet in Den Haag ( tegenover tramhalte,10 min van het station af) ruilen tegen een kamertje in leiden...liefst beetje in de buurt van t station wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Gezocht kamer groter dan 12m2 in Wageningen per 1-2-2005 ja ik ben er op tijd bij In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
quote: Permanent of tijdelijk? Indien het laatste het geval is zou ik gewoon briefjes ophangen, aangezien veel studenten in Wageningen voor een half jaar naar de andere kant van de wereld gaan, .. |
|
ik weet het, daarom heb ik ook pas over een half jaar een kamer nodig maar ik zoek een kamer voor een jaar tot anderhalf jaar, afhankelijk van de plaats van de stage daarna In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
quote: Hey, veel succes dan man. Ga je er studeren? Dan kun je met urgentie via de Vestide misschien nog wat regelen, maar anders wordt het moeilijk! |
|
blijf me verbazen dat men het hier post ipv naar de goeie instanties ermee te gaan MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |