|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Leenmedildus! Jenje is offtopic! Ban hem. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:fag ass mod licker |
|
quote: Zonde. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Je wou dat ik jouw aars zou likken. Maar dat doe ik niet. (die van Lenimadelief ook niet overigens) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Herpes aan je tong ja? |
|
quote: Ik weet 't, maar ik ga geen onnodige risico's nemen. Dan maar een paar jaartjes huren, kopen doe ik pas als ik zeker weet dat het financieel kan (en blijft kunnen, al weet je dat nooit 100 % zeker), als ik iets tegenkom waar ik op slag verliefd op ben etc. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Who dares, wins. Huren is IMnsfHO dief van je eigen portemonnee zijn. Maar je moet het idd zelf weten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ben ik wel met je eens, maar nogmaals: Kopen pas als het zeker kan ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:My thoughts exactly. Ik zou ook maar wat graag nu al een huisje kopen samen met Skitzoid maar dat trek ik financieel niet en voor de prijs die we nu maandelijks kwijt gaan zijn, ben ik voorlopig dik tevreden met ons nieuwe huisje |
|
Juist eerst ff lekker hurn, totdat de dingen in het leven wat meer zeker zijn .. dan mooi huisje kopen ... |
|
IK WIL EEN CHEAP ASS KAMER IN LEIDEN wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik wil een kamer/huisje/appartement in Eindhoven. |
|
quote: ik ook. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Toen ik in Leiden ging studeren kreeg ik voor het aanvang van het jaar via die studentenwoningstichting een vrij aardige, goedkope kamer aangeboden.. kweenie of dat nu nog zo is. Ook afhankelijk van de afstand van je huidige woonplaats tot Leiden, meen ik. Hoe verder, hoe meer voorrang. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik heb er lekker een, lekker puh. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:nee, k studeer er al een jaar en al die ellendige eerstejaars krijgen voorrang via de sls waar ik me toendertijd helemaal niet voor had ingeschreven omdat ik dat niet wist....al dat stomme gehospiteer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Binnen een jaar gezocht: kamer in Tilburg van rond 200-300 euro. Waag eens een dansje! |
|
Ik heb een kamer in Leiden Binnenkort een kamer in ons huis vrij, hou sls in de gaten --> klikspaanweg 12 Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Als ik bier meeneem, mag ik dan een kamer van je huren? |
|
quote: De enige kamer die wij vrij hebben is 4 vierkante meter.. en als m'n huisgenoot verhuist naar Canada over een jaar, dan wordt zijn kamer mijn studio. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
GLOEIENDE GLOEIENDE |
|
Tja, het is mijn huis. En vanaf augustus volgend jaar is het helemaal voor mij alleen. Werkkamer, studiokamer, slaapkamer.. ik zie het al helemaal voor me. Ben al begonnen met sparen, zodat ik tegen die tijd ook meteen alles goed in kan richten (isolatie, mengtafel, recorders, speakers, mikes, etc). Serverruimte in de werkkamer voor dataopslag, en een geluidsbewerking PC in de studio. Nieuwe meubels in de woonkamer een home theater systeem en, als het aan mij ligt, een minikoelkast bij de bank. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik ben nog op zoek naar een kamer in Groningen. |
|
quote:sls etters laten alleen maar 1e jaars binnen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |