|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Disclaimer: het was geheel vriendelijk en in geen enkele manier beledigend bedoeld. Mocht de lezer het toch zo opvatten dan is de schrijver daar niet de schuldige partij in. |
|
Sjah ik bedenk de huurprijs ook niet zelf. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Offtopic; ik hoop dat je gebanned wordt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Heb je weer een shandy op ja |
|
quote: sorry hoor Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: en die 300 euro is dan nog exclusief... particuliere huurbazen vragen gewoon asociaal veel voor een woning ,, en dat kunnen ze met de huidige woningnood.. Struin maar eens langs op marktplaats.nl, voor onder de 700 euro vindt je simpelweg geen apartementje/etage voor je zelf in bijv. Utrecht.. En een ruime kamer in het centrum levert ook zonder problemen 250 - 300 euro op. |
|
quote: kijkavond is woensdag, maar over 2 maanden komt er waarschijnlijk weer een kamer vrij. |
|
quote:Post het hier zou ik zeggen dan speel ik het wel door.. Woensdag lijkt me nog wat te kortdag.. |
|
Jaaa! Ik heb een kamer weten te bemachtigen in Leiden, binnenkort woon ik dus daar! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
verhuurt er ook iemand kamers in salzburg? In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
quote:gezellig , leiden, waar ergens? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Klikspaanweg, ongeveer 5 minuutjes fietsen van het station/centrum. 191 euro voor 12 m2 Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:oww ja daar heb ik ook ooit gehospiteerd volgens mij, studentenflat? cool wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ja, dat is een complex met een paar studentenflatjes bij elkaar. Ben er erg blij mee! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik zoek een gratis kamer. |
|
quote:kom dan maar ns n pils zoepn in de hut.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Wellicht, ben ook lid van Catena inmiddels Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:haha ik ook, moet nog steeds n afmeldingsbrief sturen want in 1 jaar ben ik er maar 3 keer geweest, gewone kroegen zijn veel relaxter wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Daar ben ik ook een paar keer binnen wezen wandelen. Ken jij daar toevallig ene nicole? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Niet als het om de bierprijs gaat. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:oww dus dan maakt die 100 euro lidmaatschap per jaar niks uit ?...trouwes zo veel scheelt de prijs niet tegenover die van de hut...waar ze overigens 100000 keer betere muziek draaien... over kamers gesproken....mmmhhh, k zoek nog steeds wat groots en goeiekoops in Leiden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: tja in de hut betaal je voor een fatsoenlijk biertje(palm) 2,50 en bij cathena is et een euro goedkoper. Maarja je zuipt die 100 euro aan biertjes niet zo snel weg. Goed ik kom er ook alleen maar als introduce binnen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Catena heeft 75 euro lidmaatschap p/jaar, das zo'n 6.80 per maand meen ik. Als je daar elke week komt (pils 90ct) drink je dat er zeker uit. En vindt niks mis met de muziek, lekker afwisselend. Bovendien wel lekker dat je alles kan daar. Tv kijken, hangen, dansen, computeren. Ik vind Catena iig erg gaaf. Ken btw geen Nicole maar ben ook nog niet vaak geweest omdat ik nog geen kamer had. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Met haar was ik ook bij Vader, ik ken wel wat meer mensen van aldaar. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |