|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Er komt bij ons een kamer vrij, dus ben je zo gek dat je in veenendaal wilt wonen, kun je me effe mailen |
|
JA ik zoek ook een kamer!! In Eindhovencity alset kan Liefst op kruip afstand van de tu/e of in Tilburg dicth bij het station is ook goed ... Geen dispuuthuizen!!!! Ik heb gesproken |
|
over 5 mnd komt er een kamer vrij in mijn huis in den haag wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
awaking the centuries haggard? Ik heb gesproken |
|
quote:ja wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik zoek nog een huis in Ridderkerk. Hoho, niet allemaal tegelijk!!!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
I like you already Ik heb gesproken |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Heel mooi..ik gaat checken.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Jij bent de eerste die ik tegen kom en die weet wat haggard is en het nog daadwerkelijk leuk vind:D Ik heb gesproken |
|
quote: Je moet ook niet zoveel tijd steken in de TMF chat meiske |
|
Mja ik kander nix aan doen maar ik voel me zo thuis tussen die 14jarige schaapjes! Ik heb gesproken |
|
quote: ja die hebben ook Fred durst als hun grote idool. |
|
Mja idd :d Tja wat zallik zeggen, ieder zn hobby:D Ik heb gesproken |
|
quote: euh je weet wat er op je eigen cu2 profiel staat? misschien moet je die eens updaten dan als je van muziek smaak veranderd bent. |
|
Lieverd zallik je iets uitleggen over sarcasme? En ik heb er nog wel sterf achter gezet voor de mensen die nix van sarcamse begrijpen ... Ik heb gesproken |
|
quote: Ja maar je nederlands is zo slecht dat et onduidlijk is of je DEF of Durst bedoelde. Maar je vindt dus DEF leuk en Durst niet... Het wordt er niet echt beter op |
|
"En owja. DEf Rhymz of hoe ever je heet. Je hebbut voor elkaar. Zat ik op mundial na te genieten van lekkere metal, komt die irritante neger ineens het podium op rennen. Bah BAH! Kijk DEF jij geeft mensen met ADHD een slechte reputatie. Ennu ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand achter jou aan zit dus voor jou geldt het zelfde als voor mijn grote idool (...) FRED DURST, STERF! Danku" Hmm tis niet eens sarcasme ik d8 dat het aardig duidelijk was ... Ik heb gesproken |
|
het is trouwens verboden om in Breazah taal te spreken. |
|
In wat? Nou ja zal wel boven mijn niveau zijn ofzow Ik ga maares naar 't atelier Ik heb gesproken |
|
quote: ten 1e ONTOPIC FFS!! en ten tweede: in "ofzo" zit geen w. En het is "maar eens". @ ghoulie Bruce Banner |
|
Bij ons in brabant wel net als dat ook maar 1 o heeft en dat bier in pullen komt ipv in glazen Ik heb gesproken |
|
dat zal wel, maar je zit dit in het verkeerde topic uit te vechten Bruce Banner |
|
quote: Eu moraal ridder, ik begon over een kamer in eindhoven hor! daarna voelde ik me "thuis"in de tmf dus da heeft ook wel met woonplekken te maken hor! Maar goed KAMUUUUUUUUUR! Ik heb gesproken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |