|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En daarnaast moet hij zeker ook nog full - time werken. Wat een huur, maar wel een grote kamer. |
|
quote: Fok man ik zat nog een paar jaar geleden op een zelfstandige unit...eigen kamer (35m)...eigen wc/badkamer en keuken voor 260 euro inclusief. En dat was nog goed onderhouden...dubbelglas etc. en in Rotterdam. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ze hebben het hoofdkantoor opgeknapt, design meubeltjes erin enzo, en opeens steeg de huur met 50 euro...... flikkers zijn het. Rijk worden over de rug van studenten en dan jezelf een stichting noemen, een beetje apart is het wel |
|
Nou in rotterdam hebben ze ook een vet nieuw kantoor gebouwd plus allemaal nieuwe gebouwen met digitale sleutels en zo....en het is volgens mij sindsdien niet structureel gestegen of zo? Nog een bewijs dat Rotterdam heerscht... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik geloof niet dat het daarom is. Er is ook nog zoiets als een puntensysteem waarmee je kunt bepalen wat je kale huur mag zijn. Zo'n Stichting kan echt niet zulke huisjesmelkpraktijken toepassen hoor (trouwens, even een hermeubilering van het hoofdkantoor kost niet zoveel, dan heb je aan tien studenten melken al genoeg ). Een huurstijging van in één keer 50 euro voor een kamer vind ik sowieso al ongehoord. Als dat echt gebeurd is, waarom is het hoofdkantoor niet bestormd? |
|
grmbl... Management is nu eenmaal niets Nijmegeens sterkste kant. In de gemeente niet, bij de huisvesting niet en op de uni niet... aan de andere kant valt daar flink van te profiteren (onze lonen moesten omlaag van de uni, met het hoofd financieel beheer overlegt, en nu is het loon 2 keer zo hoog, haha sukkels!!) |
|
quote: KOFSCHIP spellen ze ook anders in Nijmegen blijkbaar? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Omdat Nijmeegse studenten lui zijn. Echt werkelijk waar, komen ze bij mij aan de balie "ik heb boeken nodig", "ja, en" "ja ik weet niet welke" Alsof dat mijn probleem is, ik ben hun moeder niet, stelletje kneuzen. |
|
quote: komt dat ik zo graag in bed wil gaan liggen, dan haal je worden die er op lijken door de war |
|
Absurd..... echt absurd. Daar zou ik dus echt niet mee akkoord gaan he. Gewoon even langs alle deuren en iedereen zo ver proberen te krijgen om de oude huurprijs te blijven betalen. Fuck man, een verhoging van 50 euro in één keer... als daar geen extra service oid tegenover staat, moet je dat ook niet betalen. Wat laten mensen zich piepelen zeg. |
|
quote: het is wel incl glasvezel internet die ze vorig jaar aangelegd hebben, dat scheelt wel iets natuurlijk. maar nu ga ik slapen trusten!! |
|
quote: Ik raad je noooit aan om in een van mijn panden te wonen. Ik flikker je er zo uit als je niet akkoord gaat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dan zou ik waarschijnlijk nooit een huurcontract met jou tekenen |
|
quote: Ja, dat glasvezel internet hebben wij ook, euro of tien per maand. In ieder geval geen vijftig!! |
|
quote: Het is sowieso kut om in Nederland huizen te verhuren. Inflexibel als de pest, je kan je huur niet zelf vaststellen en wanbetalers eruit flikkeren is ook niet makkelijk. Zakelijk onroerend goed lijkt me handiger. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Klopt, je hebt hier een behoorlijke huurdersbescherming. Maar afgezien daarvan is er nog altijd het huurcontract waar je over onderhandelt. Als uit het contract blijkt dat de verhuurder zonder overleg of verantwoording de huurprijs (met bijvoorbeeld de gewraakte 50 euro) kan ophogen, tja, dan komt mijn handtekening daar dus niet onder . |
|
Ik heb wel een dubbelwandige doos voor je. 250 euro per week. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hmmm... heeft-ie Internet? |
|
Ja...briefjes doorgeven aan de voorbijlopende Zwervers. De zgn. RZTP protocol (Rondlopende Zwervers Transfer Protocol) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nee, sorry. |
|
quote: hihi hangen die posters ookal overal bij jou in de buurt? |
|
Ik zoek nog steeds een kamer in Utrecht Misschien moet ik toch eens echt gaan zoeken en niet alleen roepen dat ik zoek. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
quote: jep KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: en helemaal in utrecht misschien kun je je scriptie nog net in een kamer in utrecht maken ipv in eerbeek Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |