|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ben er over aan het denken om in Leiden iets te gaan zoeken dat even groot en geweldig en goeiekoper is is als mijn kamer in Den Haag...zal moeilijk worden... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dat ligt eraan hoe klein en duur die kamer in Den Haag is. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: ik wens je veel geluk met het zoeken van een goedkope kamer in leiden |
|
quote:vorig jaar was die poging ook niet geslaagd..., daarom benk naar Den Haag gegaan...voor die prijs zou k in leiden nog niet eens de helft van de ruimte hebben... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik weet niet hoe ruim je nu woont. Een vriend van me heeft net in Leiden met erg veel geluk een kamer van 11 m2 te pakken gekregen voor ruim 200 euro per maand. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ja leiden is idd duur. Zit je op school in leiden dan ? |
|
quote: Ach ik vind die prijs nogal meevallen. Ik zit in Wageningen en betaal 220 voor een kamer van 13 m2. Kamers zijn nou eenmaal duur in studentensteden. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Gaan jullie nu al samenwonen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:k heb op het moment meer dan 30 m2 met een keukentje voor mezelf voor 277 euro (@ squidz--> k studeer archeologie in leiden) wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: weg uit die randstad!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ghe ik zit voor het zelfde in wageningen, maar ik ga hem onderverhuren als ik niet in wageningen op stage ga voor meer als ik het even voor elkaar krijg In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
quote: Da's erg netjes. quote: Ik weet niet of dat je lukt. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Kamer AANGEBODEN in Utrecht (omg!!!) Ik zoek een meid die met mij zo'n beetje een etagetje wil delen. Je hebt een slaapkamer (ongeveer 12m2) voor jezelf en een grote woonkamer (zo'n 30m2?) en open keuken samen met mij. Daarnaast een plee en badkamer (douche en bad--die momenteel als lectuurbak gebruikt wordt maar daar kan verandering inkomen) die je deelt met...tjah...mij en de twee heren die boven ons wonen. *denkt ff* De kamer ligt vrij aan 't begin van de Amsterdamsestraatweg, zo'n 10 min. lopen naar CS, zeer goed bereikbaar met OV, Aldi, Appie en Edah op kruipafstand, eettentjes overal etc.etc. De huur bedraagt 300 euro per maand EXCLUSIEF, er komt nog es ongeveer 50 euro per maand bij voor gas water en electra. Het huis is in redelijke staat (ik heb beter gezien), we hebben een vreemde maar niet storende huisbaas. Ik zoek iemand die zelfstandig (ik ben er bijna nooit), enigzins netjes en ruimdenkend is. Oftwel geen gezeik. En dat was het weer zo'n beetje. [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 03-04-2004 16:42] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
damn, alleen verkeerde stad! Hier ook nog een kamer vrij, voor een meisje dit keer. In nijmegen. 24m2, 280eurie (incl.) |
|
quote: Nee ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Per wanneer en kan er gemaild worden? (mijn huisgenote gaat volgens jaar in Nijmegen studeren namelijk) |
|
Kkom ff zo binnenvallen (kheb de thread niet helemaal gelezen :/) Maaruhm, kzoek nog een kamer in Utrecht? Voor vanaf volgend jaar, bedoel ik dan.. Masturbation is not the same. |
|
quote: een paar posts hoger wordt een halve etage aangeboden.. |
|
quote: Klinkt fantastisch! Maar.. Kheb m pas nodig vanaf.. 1 september ofzo 2004 :s (With special thanks to Valorian, aangezien ik niet kan lezen *slaat met hoofd tegen de muur*) [Dit bericht is gewijzigd door The Grand Wazoo op 03-04-2004 21:58] Masturbation is not the same. |
|
Hai! Niemand kent mij waarschijnlijk, maar dat doet er niet zo toe, maar ik zoek een kamer Ik ben eerstejaars student kunstgeschiedenis in Utrecht, en ik zoek een leuk kamertje in het centrum. Wat huur betreft wil ik binnen de stufi blijven, dus zo rond de 225 euro per maand. Dus als iemand nog (toevallig) wat over heeft.... |
|
Kijk eens een paar posts omhoog .... |
|
Zoals ik zei... ik wil wat huur betreft binnen de stufi blijven, 300 euro kan ik echt niet ophoesten... |
|
Ja die shisha is de ideale huisgenoot trouwens. Heel sociaal, aardig, lief, slim, goed, hygiënisch, humoristisch etc. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Dan hoop ik dat er ergens in utrecht een kippehok leegkomt door de vogelpest ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |