|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ROFLMAO The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: euj daar zit ik op school! Woonde ik daar maar.. beter dan elke dag de trein etc |
|
En dan vinden ze het gek dat jonge stellen geen huurhuisje kunnen vinden als studenten in hun eentje een 2persoons huis toeƫigenen. |
|
Ik zoek een kamer voor mijn beneden-buurman in het PieterBaancentrum of vergelijkbare instelling. Liefst per direct Don't blush when I rip you open |
|
quote: Niks in mijn eentje, weet je hoeveel huur ik dan moet opschokken per maand? Samen met een goede vriend dus. We vonden in de brievenbus meteen een heel stel aanmaningen richting de oude bewoner . Meteen even mensen laten weten dat die al lang vertrokken is... Zit Morgil op Grafisch Lyceum? Ik wist nl niet dat dat zo ver richting Veldhoven lag. |
|
quote: Jep daar zit ik op. Nog een kamertje vrij? |
|
In ons fietsenhok is nog ruimte zat . Al zullen we daar binnenkort wel een hoop spul in gaan stuffen, omdat het simpelweg niet allemaal op de kamer past. |
|
Ik ga mijn goed hart ook eens laten zien. Ik heb best wel een grote kamer, en mijn sofa is ombouwbaar tot een bed. Dus als er mooie meiden zijn die per toeval een kamer zoeken in Noord-Limburg (BE), mogen die gratis en voor niks op mijn sofa komen slapen. |
|
Ik zoek nog steeds een kamer in Arnhem weet iemand iets??? |
|
je moet daar gewoon de supermarkten en de bieb volhangen met briefjes, dat werkte bij mij ect super goed toen |
|
Ja en ik zoek als de donder woonruimte in Groningen ! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:IK OOK !! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik heb woonruimte in Groningen gevonden en mijn vader heeft vandaag een bod gedaan, we zijn in onderhandeling! |
|
quote:Gaat je vader d'r wonen? |
|
Als je een kamer in Amsterdam over hebt wil ik me graag opofferen hoor I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Zelfde geld voor mij..maar dan in rotterdam/Delft pls. Ik ben niet lastig Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: heb je ruimte over strx ??? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
en heb je isolatiespul in de muren zitten? |
|
Ja, precies...wel goed isoleren als ik er bij in kom wonen.....voor je eigen bestwil You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ik heb nu officieel een woning in Groningen! quote: Nee, maar ik krijg te weinig zakgeld om een appartement te kunnen kopen. quote: Nee, ik ga er met een comrad wonen en dan zit het vol. quote: Volgens mij wel, het isoleert in ieder geval goed. |
|
Kut !!! nou, dan moet ik maar een enorme kartonnen doos zien te vinden ofzo....dit wordt nix zo natuurlijk...maarreh, gefeliciteerd gozer....waar staat het edele pand als ik zo vrij mag zijn ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: hoe lang heb je er over gedaan? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
whoohoo!! ik heb er een!! Voor een half jaar maar het is iig iets!! |
|
Godverdomme Rem!! Log uit!!! bovenste post is van mij dus Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |