|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je hebt een kamer in A'dam gevonden! Knap, ik zoek ook wat namelijk [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 21-08-2004 12:17] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: nee, niet in A'dam, maar in Bussum. Is tenslotte ook maar 15-20 minuten met de trein en wel zo rustig Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Mja bussum ga ik niet voor, als het ervan komt dan echt in Amsterdam "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik zoek een kamer in Nijmegen. Eevery move I make I make in You! |
|
quote: Ik ook hoor. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Weet iemand nog een leuke kamer in Assen? |
|
quote: Je woont toch al in Assen? |
|
quote: Ook in een leuke kamer? |
|
quote: Ik vind het wel een leuk huisje. |
|
quote: Wil je daar uberhäupt gezien worden?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Assen metaaaaaaaaaaaaalllll |
|
quote: heb je een leuk vriendje? |
|
mot nog staids een koamer in Grunn heb'm |
|
Ik zoek ook nog steeds een kamer in Leeuwarden. Misschien weet iemand iets??Tevens de vraag of er ook nog muzikanten rondlopen daar die een drummer zoeken..... |
|
In groningen wel iig ... |
|
Ik ben ook op zoek naar iets in Nijmegen, kleine kans denk ik dat iemand wat weet maar ik post het toch maar Wel onder de 300 euro, heel groot hoeft het niet te zijn. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Er komen veel kamers vrij in de gedeelte van de Aegon gebouw wat door de ING/POstbank gehuurd wordt tegenover het station in Ljouwert. ....maar daar zal geen woonruimte komen vrees ik... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nog meer lege kantoren? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nope. Aegon gaat renoveren en ze gaan de ruimte weer betrekken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Lijkt me nogal offtopic The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik zoek een kamer in rotterdam ... iemand misschien? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: anyone? |
|
Kamer gezocht in Eindhoven, haat @ huisbaas hier. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |