|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hey, ga jij naar Utreg toe? Vanwege studie/stage oid |
|
Is nog niet zeker maar ik zit te denken aan over een jaar aan de UU te beginnen. |
|
quote: wat voor studie? |
|
International Law |
|
quote: heh gatver, beetje saaie/droge materie |
|
Ik zoek een kamer in Wageningen, waar ik vanaf 1 september wil beginnen aan een studie Biologie. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Phaestus, praat met dwaal. |
|
Ik zoek een kamer in Utrecht alwaar ik in september aan Diergeneeskunde hoop te beginnen. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
quote: Dwaallicht woont toch alweer een tijd in Utrecht? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
woont rajacker niet in wageningen? |
|
quote: Rajackar heeft daar idd op kamers gezeten (woont nu met Iron Maiden in R'dam) , zijn laatste kamer kreeg hij via de woningbouw of iets dergelijks (net als Dwaallicht geloof ik) in zo'n studentenflat, maar daarvoor woonde hij in veel gavere huizen, via anti-kraak.. = weinig rechten maar wel coole kamers Voor zover ik weet woont van ZM nu alleen Airwolf nog in Wageningen |
|
Ik sta al ingeschreven bij de SSHW (= sociale huisvesting aldaar, o.a. de studentenflats), maar mocht iemand toevallig nog iets anders (beters) weten, heel graag "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: in de flats van sshw hangen regelmatig advertenties van studenten met kamers vrij in studenthuizen etc. moet je gewoon eens heen rijden, hangt genoeg. Via sshw kom je vrij snel aan een kamer, maar daar had je je dus al ingeschreven. (Hagal) Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Dat klopt. Ik zoek overigens ook nog steeds woonruimte hier in Utrecht, hoeft niet per sé zelfstandig maar wel beter dan deze mierenhoop graag (Ina Boudier Bakkerlaan), tot en met 500 euro p/m. |
|
quote: als je dat te besteden hebt heb je toch zó een hokkie? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Heh, vergeet het maar. Voor een studentenkamer wil ik niet meer gaan (zit ik overigens al), voor een huurwoning moet je via woningnet.nl, dat duurt een jaar of drie, vier. OF je moet privé iets regelen, vandaar mijn post. OF je gaat in de vrije sector huren, da's teringduur. Ik kan best zevenhonderd euro per maand betalen aan m'n woning maar dan moet ik weer centen gaan tellen in de supermarkt en kan ik niet meer sparen, daar heb ik geen zin in. Dus dat wordt goed werken en een vast contract + opslag krijgen + die studie actuariaat beginnen (aan de carrière werken dus) om dan over een jaar of vijf, zes dat appartement aan de Oude Gracht t.w.v. € 250.000,- (k.k.) te kopen . |
|
Als iemand mij kan helpen aan een hokje in R'dam/Delft voor heel erg el cheapo ( en dan bedoel ik dus echt mega el cheapo) please! laat het weten! (iemand een huisgenoot nodig? ja ik ben wanhopig) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
lol heb alleen een klein kamertje over staat nu computer in . maar ik vraag wel ff wat rond Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: SSHW is de beste manier... ik woon nu 2,5 jaar in Wageningen... bij inschrijving had ik meteen een kamer. Er zijn volgens mij op dit moment vele kamers vrij. Het is eigenlijk alweer bijna het volgende studiejaar, het is dan meestal wel wat moeilijk er om een kamer te krijgen dan halverwege het studiejaar. Kamers vinden in Wageningen is écht niet moeilijk! |
|
quote:vampie wat hebje over voor een kamer ???? en hoe groot moet het zijn etc etc Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Zoek ook een kamer in wageningen maar kan niks vinden , ik studeer niet dus dan valt er al een hoop af.... Huur max. €350 [Dit bericht is gewijzigd door witch op 09-06-2003 15:25] |
|
quote: Kan me niet schelen als er een bed en een pc inpast en een klein iemand op de vloer kan liggen ben ik dolgelukkig.( en goedkoop..hoe goedkoper hoe beter) stik..heb je msn? [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 09-06-2003 16:11] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
*kuch*sp33ddem0n@hotmail.com Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |