|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: Ik zag dit toevallig staan op deze site: http://www.makelaars.vg/aanbod2.html Is vast al weg, maar misschien heb je er iets aan. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:thanx! ff kijke wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik zoek een kamer in Gelderland, omgeving Arnhem/Velp. Ik sta al in geschreven bij de woonstichting van de hogeschool maar ik verwacht niet vóór 1 september een kamer te hebben. Heeft er iemand een kamer te huur? Desnoods voor enkele weken, totdat ik een studentenwoning vind. Ben bereid redelijk goed te betalen |
|
Gezocht: Kamer in Leiden per 1 september, liefst onder de 300 euro. Wat een prijzen zie ik overal. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Gewoon sls.nl, bijna alles is onder de 300 euro, zo heb ik nu een kamer van 191 p/maand vlakbij het centrum en van fatsoenlijke grootte Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: inschrijven bij entree (edit: die verhuren ook studenten kamers zonder al te veel concurrentie), zijn veel kamers in Arnhem momenteel omdat een groot gedeelte van de HAN naar Nijmegen is gegaan. Meeste mensen hebben binnen 2 maanden een kamer. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 11-04-2004 16:46] |
|
Ik schrijf me NU in . tnx! |
|
oja dat 2 maanden is zeg maar in het algemeen, niet perse via entree, maar via via en briefjes ook enzp. succes iig, arnhem is een leuke stad! |
|
quote: Voor studenten is het idd momenteel redelijk makkelijk een kamer of zelfs een appartement te vinden. Voor een gewoon huis ben je al 7 jaar aan het wachten. Alsof het gvd Amsterdam is. Kijk op www.entree.nu |
|
quote:gezellig, nóg meer zmmers in leiden verstandig dat je nu al begint met zoeken want dat duurt langggg wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Maar dan moet ik eerst nog slagen en aangenomen worden bij de studie. EN nog een kamer vinden. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote:welke studie ?? als je verder dan anderhalf uur van leiden woont heb je in ieder geval via de sls voorrang, maar dan moet je wel op tijd zijn... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik zag vandaag een advertentie op een stadsbus hier in Utrecht: "Huren: dat kan natuurlijk ook. In Terweiden, vanaf 785 euro". Huren, dat kan natuurlijk ook!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Woonruimte gezocht in Almelo Het moet minimaal twee slaapkamers hebben en een eigen keuken,douche en toilet. Inschrijven bij woningstichting? Goed idee! Oja, als iemand nog iets weet over particuliere verhuur in Almelo, laat me dat dan aub even weten [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 11-04-2004 23:41] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: In nijmegen moet je totaal 7 jaar wachten op een appartement van de sshn... |
|
quote: Ik ga rechten doen en ik woon inderdaad meer dan anderhalf uur van Leiden. Ga me denk ik maar eens inschrijven bij Sls. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ik wil wel een kamer van +/- 25-30 m2 in Amsterdam voor niet meer dan 350 euro.. , waar ook nog eens twee mensen in mogen wonen Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:opzich weinig kans I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ik schat het ook niet best in nee Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:misschien bijlmer bajus I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
iemand interesse in een hok van 13 m2 in wageningen a e210, gedeelde vieze voorzieningen, ingericht door mij, voor de periode van 1-7-2004 tot 1-1-2005? nee?? dacht ik al In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
ik zoek (nog steeds) een woonruimte vanaf augustus 2004 tot waarschijnlijk begin 2005. Het maakt me opzich niet veel uit in wat voor gat het is, als het maar binnen een uur reisafstand op Amsterdam/Utrecht ligt en te betalen is. |
|
quote: Gaan we verhuizen??? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Blijkbaar. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |