|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ok ik ben over... Een kamer in GRONINGEN of LEEUWARDEN. |
|
Niet handiger om dan net buiten de stad wat te zoeken? treinen en bussen zat |
|
Ik wil niet reizen in het openbaar vervoer. Ik loop/fiets liever. |
|
quote: Op zich een heel goed plan MAAR dan mot ik wel een geschikt persoon kunnen vinden. |
|
quote:*schop* |
|
Niemand wil zo'n vieze luidruchtige altijd dronken zijnde heavymetalberber in zijn huis hebben. |
|
In Eindhoven kun je ook veel beter via de woningstichting huren.. in my case, 300 euro per maand voor een eensgezinswoning. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Ja...dan moet ik me toch eerst inschrijven bij gemeente Eindhoven en DUS een woonruimte hebben. |
|
quote:Daarom zoek ik ook bij voorkeur naar een verdieping of een apartementje o.i.d. |
|
Gemeentes erom heen zijn ook goed hoor.. ik woonde ook niet in Eindhoven toen ik mij de SWS inschreef. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Maar ik sta nog ingeschreven in Hoorn (Noord Holland), denk niet dat ze dat pikken ghehe. En trouwens, die wachtlijst is toch iets van 3/4 (?) jaar lang bij een gemiddelde woningbouwvereniging/corporatie, dus.. |
|
Elf, je kan toch gewoon in het park onder een grote paddestoel gaan wonen ofzo? |
|
idee! |
|
Lekker met je mutsje op, baard laten staan, en vanaf de grond onder rokjes kijken, hele dag je pijpje roken en dubieuze drankjes drinken. Paulus de Boskabouter was toch een gelukkig mens.. dwerg.. kaboutergeval. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
hij had het nogal weinig voorkomende voordeel dat hij weinig voedsel of comfort behoefde aangezien hij van hout was. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Als iemand nog iets weet in Leiden en omstreken laat het me dan weten. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Als er nog iemand een kamer in een rustig huis een beetje in het centrum van Nijmegen weet, ong 14m2, max 250 euro... Ik ben de drukte van de gang waar ik nu zit een beetje moe... Het word tijd voor een eigen appartementje of zo... (maar waar haal ik het geld vandaan?! ) "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Niet in mijn realiteit. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: dat dacht ik ook maar ja ik wacht nu al een jaar op een huisje. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
In Weert dusch nog steeds. Schiet niet op dus help. |
|
He hm...probeer de gemeente, anti-kraakpanden. (ja die zijn er in Weert! Zelf nog voor gekeken namelijk ) |
|
Allemaal ruk joh! Ik heb compleete lijsten van particuliere kamerverhuurders. Vraag 1 is meestal; Waar woon je nu? Op de Paaz bij het ziekenhuis. Oh.... En dan weet ik meestal genoeg. |
|
..beetje jammer man! |
|
Yeah. Naja, ze hebben me aangeraden structureel te gaan liegen. Zit niks anders op i guess. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |