|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vet! Heb je nog ruimte (Slaapplaats) over voor 2 metalheads die af en toe een concertje bezoeken in de vera maar nooit geen zin hebben om de laatste bus te moeten halen?? [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 11-07-2003 0:00] |
|
quote: Op concerten ben ik er waarschijnlijk ook wel, dus als je me genoeg bier geeft heb je misschien wel een kleine kans. |
|
quote: Gekocht?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Jazeker! |
|
Gelukzak! Mag ik daar intrekken voor 20 euro/maand? Hmmm?? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: *klik* Geslacht: V *denk* Dat moet wel te regelen zijn, maar in dat geval heb je helaas geen eigen kamer omdat ik er al met een comrad zou gaan wonen. Mijn kamer is groot genoeg voor twee personen. Het zou wel fijn zijn als jij zou kunnen schoonmaken en koken in ruil voor de lage huurprijs. |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Jamaar ik ben bijna onzichtbaar. quote: Ik dacht dat schoonmaak en 3 maaltijden inbegrepen zouden zijn in die 20 euro. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Als ik ergens een hekel aan heb zijn het vrouwen die nadenken, zoek maar een andere woonruimte. |
|
quote: klinkt netjes ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Het ging inderdaad best heel oke, nu moeten we het (als alles officieel geregelt is) nog even verbouwen en inrichten. |
|
quote:okee dan, maar kopen gaat denk ik sowieso sneller dan huren ... of I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Wow.. je bent net 17 geworden en je koopt een woning?! Goed voor elkaar.. (of rijke pa?) |
|
quote: Dat zeker. De vraag naar woonruimte om te huren is een stuk groter en je hebt veel meer kans van slagen. Een groot probleem is wel dat er erg veel regels aan verbonden zijn, zoals: - In het grootste gedeelte van de woningen mochten geen studenten wonen van de gemeente of de vereniging van eigenaren. - Woningen met vier ruimten mogen niet door drie studenten worden gebruikt om in te gaan wonen maar woningen met drie ruimten wel. En als een woning oorspronkelijk uit vier ruimten bestond maar er nu drie ruimten van gemaakt zijn of bij een kamer en suite mogen er ook geen drie studenten wonen. - En als je er met drie mensen in wilt wonen moet er een vergunning aan worden gevraagt bij de gemeente en moet de woning aan enorm veel eisen voldoen. quote: Ik krijg te weinig zakgeld om zelf een woning te kunnen kopen dus dat hebben mijn (erg vriendelijke) ouders voor mij (en misschien in de toekomst voor mijn broertje) gedaan. We zijn niet rijk genoeg om een woning te kunnen kopen maar mijn vader heeft geld van de bank geleent en is ook niet van plan de woning nog af te betalen, maar hem gewoon weer te verkopen als ik eruit ga. [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 11-07-2003 22:16] |
|
quote: |
|
Ik heb inmiddels een tijdelijke kamer..maar omdat tijdelijk nog steeds tijdelijk is: Wie heeft / weet een mini plekje voor een mini Vampie?Liefst R'dam/Den Haag/Delft. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
pfff k ben nog steeds op zoek.... volgens mij wil iedereen in Leiden wonen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Tip: als je eventueel bij een studentenvereniging zou willen: ga bij Minerva. Die hebben heel veel huizen in Leiden waar je dan zo kan wonen! Succes! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Moet je wel eerst ff bij Minerva en die lui kunnen uitstaan |
|
Zowiezo, een studentenvereniging *bibber* Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ja...i know...vind ik ook...maarrrr ja, als je ECHT in leiden wil wonen is dit wel een optie.. ach ja, ik ga naar amsterdam dus... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
leiden is helaas te duur |
|
In Enschede komt een kamer vrij |
|
hahahahahaha minerva da's eng net als de quintus of augustinus.... k ga het toch proberen zonder studentenvereniging wat daar heb ik een tering hekel aan.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |