|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
sterf jenje! DUS: Goed onderhouden kamer van 15 vierkante meter te huur aangeboden. Gesitueerd in een rustige buurt, allerhande winkels op loopafstand en Utrecht CS en het centrum zijn amper 10 minuten verwijderd. Gezamelijke douche en toilet te delen met twee andere (prettig)gestoorde huisgenoten. Huur: 350 pleuro's all in. Voor meer informatie: Cemetarygates21@hotmail.com of bel 06-54280883 (bij voorkeur na 19.00 uur) [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 16-01-2006 21:34] |
|
quote: Tsja.. misschien als er nog +/- 14m2 balkon bij zou zitten dat het aantrekkelijker zou zijn voor veel mensen. |
|
voor de liefhebbers, kamer in Utrecht per 13 januari. details: http://www.studentplus.nl/wonen/aanbod/ |
|
quote: quote: Dat klopt ook! Afgezet met fakkels is dit balkon, van ook precíes die afmeting, uitermate geschikt voor incantaties en de desgewenste -buurt-seances, maar je kan er in de zomer ook prima zonnen en whatever je er nog meer mee zou willen doen! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: dat is handig, moet je voor de dagen die je er in had kunnen zitten dan ook gaan betalen? |
|
hunk? |
|
quote: Misschien is het al wel 13 januari geweest... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hehe ja ok |
|
quote: De palingboer? Subtiel kamerolifantje |
|
Paling & Co! |
|
quote: Klopt maar ze passen niet in mijn kamer dus ik laat ze gewoon hangen als je het niet erg vindt ;P The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Was wel lekker warm geweest anders. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: moet dat telefoonnummer niet eindigen op 0993 ? ... als dat van de eigenaar van cemetarygates... is .... Bruce Banner |
|
Ik ben bijna geneigd om te kijken of ik genoeg financiele ruimte kan realiseren over een half jaar om zowel mijn huis als een kamer in Utrecht aan te houden, als voor zo'n bedrag een kamer te regelen is.. Maar, till then, nevermind. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Nijmegen per 1 juni, de voorkeur gaat uit naar een geil wijf met dikke tieten die niet bang is om af en toe mee te douchen. Af en toe een senseo maken (wel het schuim afscheppen) mag ook. kamer is 24m2 zo'n 288 (krijgt huurtoeslag, bruto is het 308) hierin zit internet en al die shit ook en de wasmachine. Je krijgt ook 5 huisgenoten, de verdeling is dus 3m-3v. Mannetjes (ookal hebben ze tieten) hebben dus helaas pech. Het beste kun je me ff mailen op lief_klein_meisje@msn.com |
|
quote:Ze waren je dus echt beu he |
|
Haha, ja het gaat uiteindelijk frustreren he |
|
kijkavond is de 16e, kamer staat ook op kamernet. |
|
ja, kamer aangeboden in Arnhem... het gaat om een grote kamer van ongeveer 30 vierkante meter, prijs is nu 260 euro, maar aangezien er iemand uit gaat, zal onze huurbaas er wel weer geld bovenop doen... dus zal wel iets van 280 worden... tv en internet komt er trouwens maandelijks ook nog bij, dat is 15 euro... Je hebt 4 andere medebewoners en deelt de keuken / douche / plee met een meisje... De kamer is gelegen in het Spijkerkwartier, 100 meter lopen bij trein / bus station Arnhem Velperpoort. Supermarkten (aldi, coop en albert heijn), snackbarren, dönerzaken, cafe's en allerlei soorten winkels zijn op kruipafstand (allemaal binnen 500 meter).... naar de binnenstad / centraal station / goudvishal / willemeen kruip je binnen 15 minuten heen... de kamer komt eind mei vrij, dus mocht je interesse hebben... mail ff naar: fluisterwoud [nofuckingspammmmm] hotmail. cum Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
oh, het is trowuens in een oud heren huis, met erg hoge kamers en nog een balkon.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
klinkt erg relaxed. waar ga je nu heen dan? Je moeder. |
|
ik woon er nog.. iemand anders gaat weg.. na de zomer komt de zolderverdieping vrij, dan gaat der weer 1 weg! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ah oke de partyflat dus Je moeder. |
|
val wel mee hoor Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |