|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Doe mij er maar een stuk of vier in Groningen. |
|
quote: 1 woning met 2 a 3 kamers will suffice Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: waarom vraag je dat hier? enschede en zwolle zijn eenvoudig om een kamer te vinden... MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: Same here, dan wonen ze maar wat krapper. |
|
quote: really? vertel me eens meer Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Kamer gezocht in Deventer/Zwolle. Oppervlakte: minimaal 16 m2 Ik wil er kunnen roken en met 2 personen in leven. Prijs: Max. 300 euro iemand? Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Enschede misschien makkelijk, dat weet ik niet, maar in Zwolle liggen de kamers zeker niet voor het oprapen.. En bij de woningbouw worden de kamers/huizen daar tegenwoordig niet meer verdeeld naar woonduur (jaren dat je al in je vorige woning woont) maar naar reacties (hoe vaak je dus al gereageerd hebt) .. dus dan moet je ook achteraan in de rij aansluiten.. |
|
quote: www.kamernet.nl etc. ..."Hate can only create more hate"... |
|
www.marktplaats.nl staan ook kamers trouwens.. en dan heb je natuurlijk nog www.briefjeophangenbijdealbertheijn.nl |
|
Hehehe.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Tjah, kamer gezocht in Weert. |
|
quote: Misschien kan je zo'n vakantiehuisje daar kraken (centerparks of landal greenparks) .. maar wat moet je eigenlijk in die uithoek van NL? [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 23-06-2004 16:14] |
|
Welke Zetemmers komen er eigelijk uit de regio Arnhem/Velp? |
|
Ochja, wat is regio. ..."Hate can only create more hate"... |
|
"Zijn daar wel eens te vinden " dan |
|
Ik soms. Maar ik kom er niet vandaan . ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik ga in Velp op kamers (zal binnenkort eens foto's maken van mn hippe kamer :D), maar ken er nog niemand. Vandaar |
|
Hehe, veel succes dan! (Zovaak ben ik er niet te vinden, dus aan mij heb je niets.. ). ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Gezeik met pliesie enzo. Wat ik daar moet? Ik woon daar. En studeer niet, maar ben van mam's niet meer welkom, en woon toch graag in de buurt van freunden enzo. |
|
quote: Tsja.. en je zou niet liever in Eindhoven wonen bijvoorbeeld? Wel zo makkelijk qua ligging, of heb je ook (al?) werk in Weert? |
|
quote: Wageningen is veel cooler dan Arnhem of Velp. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Oh? Vreemd dan al die kamerzoekende mensen in Zwolle. Snel een kamer vinden in Zwolle lukt je alleen met zeer weinig eisen of met goede connecties. Van buiten Zwolle op zoek naar een kamer hier is vrij lastig. |
|
|
|
Hoi allemaal, ik zoek een kamer in leeuwarden, liefst niet roken. grtz mathijs voer geen oorlog, voer de eendjes |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |