IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kamer gezocht/aangeboden algemeen Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-06-2005 22:24 by Schaep Profiel van Schaep

Hehe, inderdaad.


slome
Usericon van slome
Posted 06-06-2005 22:25 by slome Profiel van slome

quote:
Op 6 juni 2005 22:23 schreef zillah-morte het volgende:
succes ook


Zoals ik al typte: Het zijn voorkeuren, geen must. Als het qua tijd krap word, neem ik ook genoegen met minder.


slome
Usericon van slome
Posted 06-06-2005 22:35 by slome Profiel van slome

Vraagje:

quote:
Kamer, Gestoffeerd
huur per maand € 375,00 Inclusief G/W/L
Borg € 0,00
Beschikbaar: Van 1/07/2005 t/m 1/07/2006
Aan de rand van het centrum van de stad Groningen. In een royale volledig gemeubileerde flat op de begane grond, in deze flat die je enkel deelt met nog 1 andere kamer huurder, is aanwezig: twee slaapkamers met balkon, royale living met parketvloer en view op het beroemde gasunie gebouw, grote douche met wasbak en boiler, cv kortom een lichte en warme flat. Je huurt je kamer onder huurcontract onder vooruitbetaling van een jaar huur, ten bedrage van 4500,= dit komt neer op 375,= p.m. Alles is all inclusive dus er komen geen service kosten of gas/electra etc. overheen


Die vooruitbetaling lijkt me wat verdacht. Is dit gebruikelijk of riekt dit eerder naar oplichters? Uw mening?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2005 23:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

375 ????????

Man daar huur je een huis voor


slome
Usericon van slome
Posted 06-06-2005 23:20 by slome Profiel van slome

quote:
Op 6 juni 2005 23:10 schreef Jenje het volgende:
375 ????????

Man daar huur je een huis voor


In de stad Groningen? Dan mag je me vertellen waar.

Maar iig, dat voorschot... Is dat nu verdacht?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2005 23:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Niet in stad groningen nee

Maar jaar vooruit betalen? Heb ik iig nog nooit van gehoord .... en ik vind het ook erg vreemd .... klinkt als een organisatie die liefst zo min mogelijk ocntatc heeft met huurders .. moet je eens opletten als er wat mis is ..


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 06-06-2005 23:24 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 6 juni 2005 23:10 schreef Jenje het volgende:
375 ????????

Man daar huur je een huis voor


...in een gezellige tokkiewijk in Hoogeveen

Maar dat zeg je er dan niet bij.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


slome
Usericon van slome
Posted 06-06-2005 23:25 by slome Profiel van slome

quote:
Op 6 juni 2005 23:23 schreef Jenje het volgende:
Niet in stad groningen nee

Maar jaar vooruit betalen? Heb ik iig nog nooit van gehoord .... en ik vind het ook erg vreemd .... klinkt als een organisatie die liefst zo min mogelijk ocntatc heeft met huurders .. moet je eens opletten als er wat mis is ..


Zoiets vermoedde ik ook al.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2005 23:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ach als je goedkoop wilt wonen moet je gewoon in zo'n wijk met een man of drie een eensgezinswoning huren .. heb je er nog een tuin bij ook


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 06-06-2005 23:27 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 6 juni 2005 23:26 schreef Jenje het volgende:
Ach als je goedkoop wilt wonen moet je gewoon in zo'n wijk met een man of drie een eensgezinswoning huren .. heb je er nog een tuin bij ook


studentenhuisvesting bedoel je.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2005 23:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 juni 2005 23:27 schreef Brujo het volgende:
studentenhuisvesting bedoel je.
Is serieus duurder ....


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 06-06-2005 23:28 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 6 juni 2005 23:26 schreef Jenje het volgende:
Ach als je goedkoop wilt wonen moet je gewoon in zo'n wijk met een man of drie een eensgezinswoning huren .. heb je er nog een tuin bij ook
kun je lang wachten als je niet ingeschreven staat


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2005 23:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 juni 2005 23:28 schreef she_devil het volgende:
kun je lang wachten als je niet ingeschreven staat


Niet te kritisch zijn en een half uurtje treinen niet erg vinden ... allemaal afhankelijk van je voorkeuren


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 06-06-2005 23:28 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 6 juni 2005 23:27 schreef Jenje het volgende:
Is serieus duurder ....


Nietes!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2005 23:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 juni 2005 23:28 schreef Brujo het volgende:
Nietes!


Nha rekensom

Mijn studentenkamer in Enschede was 180 euro
Mijn huis in Delfzijl is 340
Je kunt daar met z'n 3-en gemakkelijk wonen: 340/3 = 113 euro pppm


Dus ..


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-06-2005 23:33 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 6 juni 2005 22:35 schreef slome het volgende:
Vraagje:
Die vooruitbetaling lijkt me wat verdacht. Is dit gebruikelijk of riekt dit eerder naar oplichters? Uw mening?



1 of 2 maanden borg ken ik wel maar een jaar vooruit betalen? Ik zou er zeker weten van alles achter zoeken. Als ik kijk naar mijn eerste kamer/etage zat die op 330 inclusief in Zwolle (eigen keuken, douche/bad, toilet) en nu woon ik in een flat exclusief met 3 slaapkamers voor minder.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 06-06-2005 23:33 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 6 juni 2005 23:30 schreef Jenje het volgende:
Nha rekensom

Mijn studentenkamer in Enschede was 180 euro
Mijn huis in Delfzijl is 340
Je kunt daar met z'n 3-en gemakkelijk wonen: 340/3 = 113 euro pppm
Dus ..


ja maar dat bedoelde ik ook...met z'n 3-en wonen in een huurhuis=studentenhuis...duzz





Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


slome
Usericon van slome
Posted 06-06-2005 23:33 by slome Profiel van slome

quote:
Op 6 juni 2005 23:28 schreef Jenje het volgende:
Niet te kritisch zijn en een half uurtje treinen niet erg vinden ... allemaal afhankelijk van je voorkeuren


Je doelt op Assen? Hmm.. zou kunnen, alleen heb ik volgend 'school'jaar niet meer beschikking over een ov-kaart. Dan word ik forens ipv student. Maar iig bedankt voor de tip, misschien kan ik er nog wel een mouw aan passen.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 06-06-2005 23:36 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 6 juni 2005 23:33 schreef slome het volgende:
Je doelt op Assen? Hmm.. zou kunnen, alleen heb ik volgend 'school'jaar niet meer beschikking over een ov-kaart. Dan word ik forens ipv student. Maar iig bedankt voor de tip, misschien kan ik er nog wel een mouw aan passen.


Doe het niet! Assen is dodelijk zaai. Zelfs Zwolle is dan nog beter..


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


slome
Usericon van slome
Posted 06-06-2005 23:39 by slome Profiel van slome

quote:
Op 6 juni 2005 23:36 schreef Brujo het volgende:
Doe het niet! Assen is dodelijk zaai. Zelfs Zwolle is dan nog beter..


Weet ik, op Docx en Heatcliff's na is het er werkelijk zo dood als de neten. (en die 2 toko's zijn alleen leuk als je wiet op zak hebt)


slome
Usericon van slome
Posted 06-06-2005 23:42 by slome Profiel van slome

quote:
Op 6 juni 2005 23:33 schreef Brujo het volgende:
ja maar dat bedoelde ik ook...met z'n 3-en wonen in een huurhuis=studentenhuis...duzz



Daar zat ik al aan te denken, Mijn zusje moet ook woonruimte in Grunn hebben en ik ken nog een paar lui die die kant op moetten.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-06-2005 0:00 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

@Slome:

Ik zou nergens meer dan een 1 maand vooruit en een maand 'sleutelgeld'/borg betalen, en zelfs dan goed opletten waar je terecht komt.. Een klasgenoot van me huurde ooit een kamer in Utrecht, had net iets meer dan 1000 gulden betaald (500 voor de 1e maand, 500 borg), zat er twee weken en kwam toen op een avond thuis om te zien dat er een nieuw slot op de deur zat. De woning bleek geen koopwoning maar een huurwoning van de gemeente, en de 'eigenaar' bleek de huur al zo lang niet betaald te hebben dat hij eruit gezet zou worden. Die vent heeft vervolgens dus enkele weken van te voren nog even een stuk of zes kamers verhuurd, a 1000 gulden per kamer, en is met de noorderzon vertrokken..

Bovenstaand is waar gebeurd, en slechts een van de vele voorbeelden van oplichting.. kamers in de randstad (en groningen ook) zijn nou eenmaal zeer schaars, en zo'n oplichter weet dat als je niet akoord gaat met maanden vooruit betalen dat hij wel een andere gek vindt..

Een jaar vooruit is echt bizar veel, als je dat zo op je rekening hebt staan en de woning verder de moeite waard is kun het wel doen, maar dan zou ik wel een goed contract laten opstellen, zodat je zeker weet dat het allemaal legaal is (ipv bijv. onderhuur) en er geen addertjes onder het gras zitten..


slome
Usericon van slome
Posted 07-06-2005 0:06 by slome Profiel van slome

quote:
Op 7 juni 2005 0:00 schreef Valorian het volgende:
@Slome:

Ik zou nergens meer dan een 1 maand vooruit en een maand 'sleutelgeld'/borg betalen, en zelfs dan goed opletten waar je terecht komt.. Een klasgenoot van me huurde ooit een kamer in Utrecht, had net iets meer dan 1000 gulden betaald (500 voor de 1e maand, 500 borg), zat er twee weken en kwam toen op een avond thuis om te zien dat er een nieuw slot op de deur zat. De woning bleek geen koopwoning maar een huurwoning van de gemeente, en de 'eigenaar' bleek de huur al zo lang niet betaald te hebben dat hij eruit gezet zou worden. Die vent heeft vervolgens dus enkele weken van te voren nog even een stuk of zes kamers verhuurd, a 1000 gulden per kamer, en is met de noorderzon vertrokken..

Bovenstaand is waar gebeurd, en slechts een van de vele voorbeelden van oplichting.. kamers in de randstad (en groningen ook) zijn nou eenmaal zeer schaars, en zo'n oplichter weet dat als je niet akoord gaat met maanden vooruit betalen dat hij wel een andere gek vindt..

Een jaar vooruit is echt bizar veel, als je dat zo op je rekening hebt staan en de woning verder de moeite waard is kun het wel doen, maar dan zou ik wel een goed contract laten opstellen, zodat je zeker weet dat het allemaal legaal is (ipv bijv. onderhuur) en er geen addertjes onder het gras zitten..


Aii, dat zijn echt klotestreken. Ik weet nu wel dat ik niet in ga op dat aanbod wat ik net hier gepost heb, die achterlijk hoge aanbetaling en gebrek aan verdere info laten al genoeg doorschemeren.


Nix
Usericon van Nix
Posted 24-06-2005 14:26 by Nix Profiel van Nix

Gezocht, kamerin Groningen.




Wie niet, tegenwoordig.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 24-06-2005 15:21 by stigma Profiel van stigma

Ik!

Gezocht: Kamer in apeldoorn. Heb een kat en die wil ik graag mee.

Ach...niet dat dit niet nog 4 jaar duurt.


Subtiel kamerolifantje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen