|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehe, inderdaad. |
|
Vraagje: quote: Die vooruitbetaling lijkt me wat verdacht. Is dit gebruikelijk of riekt dit eerder naar oplichters? Uw mening? |
|
375 ???????? Man daar huur je een huis voor |
|
quote: In de stad Groningen? Dan mag je me vertellen waar. Maar iig, dat voorschot... Is dat nu verdacht? |
|
Niet in stad groningen nee Maar jaar vooruit betalen? Heb ik iig nog nooit van gehoord .... en ik vind het ook erg vreemd .... klinkt als een organisatie die liefst zo min mogelijk ocntatc heeft met huurders .. moet je eens opletten als er wat mis is .. |
|
quote: ...in een gezellige tokkiewijk in Hoogeveen Maar dat zeg je er dan niet bij. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Zoiets vermoedde ik ook al. |
|
Ach als je goedkoop wilt wonen moet je gewoon in zo'n wijk met een man of drie een eensgezinswoning huren .. heb je er nog een tuin bij ook |
|
quote: studentenhuisvesting bedoel je. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:Is serieus duurder .... |
|
quote:kun je lang wachten als je niet ingeschreven staat wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Niet te kritisch zijn en een half uurtje treinen niet erg vinden ... allemaal afhankelijk van je voorkeuren |
|
quote: Nietes! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Nha rekensom Mijn studentenkamer in Enschede was 180 euro Mijn huis in Delfzijl is 340 Je kunt daar met z'n 3-en gemakkelijk wonen: 340/3 = 113 euro pppm Dus .. |
|
quote: 1 of 2 maanden borg ken ik wel maar een jaar vooruit betalen? Ik zou er zeker weten van alles achter zoeken. Als ik kijk naar mijn eerste kamer/etage zat die op 330 inclusief in Zwolle (eigen keuken, douche/bad, toilet) en nu woon ik in een flat exclusief met 3 slaapkamers voor minder. |
|
quote: ja maar dat bedoelde ik ook...met z'n 3-en wonen in een huurhuis=studentenhuis...duzz Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Je doelt op Assen? Hmm.. zou kunnen, alleen heb ik volgend 'school'jaar niet meer beschikking over een ov-kaart. Dan word ik forens ipv student. Maar iig bedankt voor de tip, misschien kan ik er nog wel een mouw aan passen. |
|
quote: Doe het niet! Assen is dodelijk zaai. Zelfs Zwolle is dan nog beter.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Weet ik, op Docx en Heatcliff's na is het er werkelijk zo dood als de neten. (en die 2 toko's zijn alleen leuk als je wiet op zak hebt) |
|
quote: Daar zat ik al aan te denken, Mijn zusje moet ook woonruimte in Grunn hebben en ik ken nog een paar lui die die kant op moetten. |
|
@Slome: Ik zou nergens meer dan een 1 maand vooruit en een maand 'sleutelgeld'/borg betalen, en zelfs dan goed opletten waar je terecht komt.. Een klasgenoot van me huurde ooit een kamer in Utrecht, had net iets meer dan 1000 gulden betaald (500 voor de 1e maand, 500 borg), zat er twee weken en kwam toen op een avond thuis om te zien dat er een nieuw slot op de deur zat. De woning bleek geen koopwoning maar een huurwoning van de gemeente, en de 'eigenaar' bleek de huur al zo lang niet betaald te hebben dat hij eruit gezet zou worden. Die vent heeft vervolgens dus enkele weken van te voren nog even een stuk of zes kamers verhuurd, a 1000 gulden per kamer, en is met de noorderzon vertrokken.. Bovenstaand is waar gebeurd, en slechts een van de vele voorbeelden van oplichting.. kamers in de randstad (en groningen ook) zijn nou eenmaal zeer schaars, en zo'n oplichter weet dat als je niet akoord gaat met maanden vooruit betalen dat hij wel een andere gek vindt.. Een jaar vooruit is echt bizar veel, als je dat zo op je rekening hebt staan en de woning verder de moeite waard is kun het wel doen, maar dan zou ik wel een goed contract laten opstellen, zodat je zeker weet dat het allemaal legaal is (ipv bijv. onderhuur) en er geen addertjes onder het gras zitten.. |
|
quote: Aii, dat zijn echt klotestreken. Ik weet nu wel dat ik niet in ga op dat aanbod wat ik net hier gepost heb, die achterlijk hoge aanbetaling en gebrek aan verdere info laten al genoeg doorschemeren. |
|
Gezocht, kamerin Groningen. Wie niet, tegenwoordig. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik! Gezocht: Kamer in apeldoorn. Heb een kat en die wil ik graag mee. Ach...niet dat dit niet nog 4 jaar duurt. Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |