|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben nog op zoek naar een kamer, appartement of flatje in Leeuwarden. Dus als iemand iets weet houd ik mij ten zeerste aanbevolen!! Trouwens, de Gloppe, is dat wat?? |
|
quote: Zillah: je mag bij mijn ouders wonen (in de buurt van leeuwarden) |
|
quote: i know maar sommige dingen komen zo kansloos over hehe MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote:Nee, ik heb hier een vaste baan gevonden , maar de woningbouwvereniging waar m'n huisbaas bij aangesloten is vond het nodig m'n huurcontract op te zeggen (om 1 of andere vage, erg wazige reden). Maar waarschijnlijk heb ik al wat gevonden Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Heeft iemand hier een kamer in leeuwarden voor een nog net niet wanhopige 1e jaars pedagogiek. alvast bedankt mathijs I came I saw and I will conquer |
|
quote: Waarom ga je eigenlijk in Leeuwarden studeren ipv in Amsterdam (zelfde opleiding)? (niet dat je in A'dam makkelijker aan een woning komt ofzo hoor..) |
|
quote: omdat leeuwarden dichterbij is I came I saw and I will conquer |
|
bij mij in anrhem staat nog een kleine kamer vrij... 12 vierkante meter, maar met ingebouwde 2 persoons hoogslaapdinges en niet echt duur geloof ik... midden in het spijkerkwartier, boven de coffeeshop. 20 seconden kruipen van station arnhem velperpoort, 1 minuut naar de aldi voor wat schultenbrau, 1 minuut naar alle andere supermarkten en andere crap winkeltjes... en 5 minuten van de korenmarkt.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
mijn schoonzus verhuurt af en toe kamers Zal eens informeren voor de liefhebbers |
|
quote: Ik hou me aanbevolen voor groningen en Utrecht, misschien zwolle........ On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
arnhem |
|
quote: oh ja.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
is dat geen optie arnhem misschien amsterdam |
|
quote: Dan zit ik liever 8 minuten fietsen verder in Velp, in een villa met 25m2 kamer |
|
ik denk ook niet dat hij jou als huisgenoot wil MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
nogmaals... k zoek een cheap ass kamer in leiden....niet te ver van het centrum k wil em inruilen tegen mn mega grote relaxte kamer met keuken en 2 ramen in Den Haag... (10 minuten van cs) ....iemand? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Mijn kamer komt binnenkort ook vrij. Voor de liefhebbers die nog wat in Breda zoeken. |
|
quote: Zwolle heeft mooie anti-kraakpanden met enorme kamers en voor weinig geld. Ad-Hoc ofzo kun je je inschrijven daarvoor.. ff googlen Ah : http://www.adhoc.org/htm/index2.htm [edit]ge-google-d[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-08-2004 15:55] |
|
quote:*kuch* (desperate) wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Iets in Amsterdam, Amstelveen, Haarlem, Hilversum of wat dan ook op een acceptabele afstand van Amsterdam Centrum. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Nog gasten hier die een kamer in GRUNN' over hebben? |
|
quote: Ik was eerst On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
had het al een paar pagina's eerder ook al gevraagd maat [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 21-08-2004 11:16] |
|
quote: gevonden! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |