|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nou zal ik het nog ff officieel neerzetten: ik ben vanaf juli/augustus opzoek naar een kamer in amsterdam of omgeving amsterdam (amstelveen bijv.) |
|
quote: ja! zaterdag verhuizen |
|
Nog steeds zoekende naar kamer in Leiden of directe omgeving... Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:gezellig....in leiden is trouwens echt n MEEEEEEEEGA wachtrij,maar omdat veel mensen stoppen met studie voor februari zal er wel meer vrij komen... k heb er 1 keer gehospiteerd en t is echt kut, k heb nou de perfecte kamer in den haag gevonden, is toch maar 10 minuutjes met t treintje van Leiden af wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik ben op zoek naar een kamer in tilburg.... per direct 7 uur per dag in de trein is namelijk wel heeeeel erg veel! [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 07-01-2004 23:03] |
|
quote: Is er überhaupt een wachtrij in Leiden? Hospiteren zoek is sowieso niet als ik geen kans maak. Ik ga denk binnenkort Catena joinen en zo iets proberen.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:hehe ben ook nog bij catena maar k ben er 3 maanden niet meer geweest, zo iets schiet niet echt op, je moet gewoon kamernet blijven proberen .... of bij t sls gaan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Of gewoon wel naar catena toegaan Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:hehe kweenie, k ga liever naar de hut....minder studentengezeur dat je toch al de hele dag aan je kop hebt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
kan de titel niet veranderd worden naar 'Kamer gezocht/aangeboden?' The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: heb inmiddels al een kamer gevonden!! |
|
quote: Dus toch??? ..."Hate can only create more hate"... |
|
|
|
Nou, gefeli dan maar.. Enneh, alles nog ok met uw wederhelft? ..."Hate can only create more hate"... |
|
banned [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 12-01-2004 2:20] ik ben dom, o zo dom |
|
Nog maar een keer: quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mooi, dan quote ik mijzelf voor de zekerheid maar even: quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
iemand misschien enig idee voor kamers in Arnhem? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Waarom zijn er niet gewoon meer metalhuizen... Metals only! This is Zodiac speaking... |
|
Baksteen en beton bouwt lekkerder |
|
Metal klinkt beter! This is Zodiac speaking... |
|
Euhm nee, dat galmt als de tering ... |
|
Als het maar hard is... This is Zodiac speaking... |
|
bij ons komt een kamer vrij voor een jongen, moet min. 20 jaar zijn en studeren te nijmegen. Het is een kamer van de SSHN, en is 24m2 en 289 euro. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 12-02-2004 19:46] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |