|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga volgend jaar op kamers in Groningen en ik wil het liefst zoiets als een appartement met drie kamers, een badkamer en gezamenlijke ruimte. |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Tnx niet gezien By the pain I see in others |
|
bezemkast dus |
|
quote:Geeft niet, maar daar is de zoek-functie dus voor Succes overigens, ik las laatst nog een artikel dat de wachttijd hier op kan lopen tot 18 maanden. Als ik iets hoor dan laat ik het wel weten, maar zo uit m'n hoofd weet ik het ook niet. (Ik woon ook in Tilburg) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: iets groter. Een huisgenoot van mij heeft er een jaar in gewoond . Hij wist er twe kasten een tv een computer een stoel in te zetten dan paste hij er zelf nog in en dan was de kamer vol . De grote van de kamer wordt natuurlijk wel gecompenseerd door de enorme gaafheid van de huisgenoten . Tevens kan je er weg zodra er iemand uit het huis vertrekt. [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 23-05-2003 17:00] |
|
6 bij 8 is volgens mij niet eens zo klein. De kamer van m'n vriend is 4 bij 4 a 5 meter, gok ik zo. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: 6 tot 8 m2... dus 6 tot 8 vierkante meter.... 4 bij 4 is dus al zeker dubbel zo groot Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: precies je moet denken aan een lengte en breedte van net meer dan een bed |
|
quote: Wat, da's klein! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
k zoek een kamer in leiden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ieuw leiden! waarom? |
|
quote:omdat ik daar archeologie ga studeren en ik het kak gehalte es flink omlaag ga halen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hey wat cool een vriend van mij studeert dat ook in Leiden! |
|
quote:cool !!! heeft die een kamer over ? k hoop dat er enigzins metal daar is wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Tuurlijk niet, een half jaartje en jij zit op hetzelfde kakgehalte als de rest. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:AAAAAAAAAAAAAAH als dat gebeurt moeten ze me neer schieten....k HAAT die gestreepte studenten truien dingen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: hij is wel metal, groot fan van metallica, en hij speelt gitaar in Nepenthe |
|
quote:cool !! bevalt 't em daar? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ja volgens mij wel! maar nijmegen vindt hij wel veel gaver om te stappen |
|
He ik ga met ingang van volgend jaar Europese studies in A'dam studeren en zoek daar in de buurt een kamer... ik ben, vriendelijk, tegen mannen, insinuerend tegen vrouwen (als ze grote tetten hebben iig ) eet niet al te veel, kortom het ideaale huisdier, wie bied? And my marlboro light |
|
Ik zoek een zelfstandige kamer/apartement t/m 250 euro incl. in UTREG per 1 sept. Gezien de typisch utrechtse woningaanbod van 0,0 verwacht ik niks maar een oproep plaatsen kost ook niks |
|
zodra ik weg ben mag je mijn oude adres kraken; als je nou ook nog de muren van de andere lege kamers ernaast uitbreekt heb je een aardige woonruimte in Utrecht hartje binnenstad The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Je oude adres cracken? Gaan ze 't slopen ofzo? //edit Muttiilatortje, je tradelist is no more. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-06-2003 17:24] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |