|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: wat lul je man? |
|
quote: Eind deze maand weer voorbij hoor Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:hou de kamer dan maar even vast er gaat niks boven een zmmer in je huis wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Nog steeds van kracht... |
|
Klinkt best romantisch, helaas heb ik al een huisgenoot. |
|
quote: helaas... die krulletjes van je staan me wel aan EDIT: Wel jammer dat je dan geen tiete hebt btw [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 26-10-2004 16:06] |
|
Nog steeds een goedkoop supermooi en groot huis gezocht in omg. Almelo.. Wel voor juni a.u.b. want dan krijgen we een huis aangewezen via de woningstichting. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Alle huizen daar lijken toch op elkaar? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
LOL Ik zat meer aan zoiets te denken: of zoiets: In Vroomshoop (waar wij willen wonen) zijn heel wat leuke huisjes te vinden: http://www.funda.nl/koop/resultaat.asp?refining=N&plaatspostcode=Vroomshoop&sfStraal=0&sfPrijsMin=0&sfPrijsMax=1000000000&button=Zoeken ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ik zou er zo gaan wonen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ja ik ook wel als ie in groningen was of in leeuwarden lekker knus en tr00 |
|
en je bent volledig grim ende evil als je met een versgehakte bos hout een flink vuur opstookt naast je hut en de hele avond door de koele nacht wolvengehuil ende mayhemonisch gekrijs produceert en halfrauw schapenvlees verorberd van de nabij gelegen kinderboerderij, enkel af en toe stoppend om satanische berichten aan de directe omgeving te adresseren "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Doe toch maar koeienvlees. |
|
quote:DAt zeg ik, uitstekende woning om een LARP omheen te organiseren I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Allemaal larpjes om het huis pretenderen dat zij ware krijgers zijn terwijl de echte grim warrior in de plaggenhut huist en geen nepzwaard of valse woorden tolereert. "Moesten jullie hier komen en de grimme eenzame donkerheid bederven? Een LARP heeft mijn hut onteert, nu zullen jullie allen sterven!!!" "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
nouja dan maar zuipen daar of niet? |
|
STILL NEED ROOM!!!! (het liefst in groningen (friesland eventueel optie) |
|
kamer aangeboden: 24m2, +gezamelijke sanitaire en kookvoorzieningen. Gelegen op een hoge zolder in een villa in Velp, geen studentenhuis dus vrij rustig en netjes. 215 euro per maand incl gas en licht. oja, je moet met mij op één verdieping durven wonen . Contact: Joost_tilborghs@hotmail.com |
|
quote: is echt zo hoor |
|
Niemand wil je .. |
|
begint et idd op te lijken |
|
over 2 weekjes trek k in mn nieuwe kamer in leiden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: relaxed! gefeliciteerd And my marlboro light |
|
quote:thanx wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |