IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kamer gezocht/aangeboden algemeen Vorige pagina | Volgende pagina
Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 09-06-2003 23:33 by Phaestus Profiel van Phaestus

quote:
Op 9 juni 2003 10:57 schreef De Demoon het volgende:
Kamers vinden in Wageningen is écht niet moeilijk!


Dat is fijn om te horen..

quote:
Op 9 juni 2003 15:23 schreef witch het volgende:
Zoek ook een kamer in wageningen maar kan niks vinden , ik studeer niet dus dan valt er al een hoop af....
Huur max. ?350


Dat is minder inderaad. Als ik een kamer heb, mag je wel bij mij komen logeren


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 10-06-2003 1:09 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

.

[Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 29-01-2006 14:46]


Luiheidsgoeroe
Enske metaal!!
Usericon van Luiheidsgoeroe
Posted 10-06-2003 12:40 by Luiheidsgoeroe Profiel van Luiheidsgoeroehttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Hmmz in Enschede vaak gezien en heeft vaak gefaald: Kamerzoeken moet je nooit met z'n drieën doen en eigenlijk gewoon in je eentje. Huizen hebben zelden 3 kamers tegelijk leegstaan, en met zo'n groepje aankomen straalt op een of andere manier een soort afstandelijkheid af (het is niet zo, maar het lijkt alsof je zelf minder met het huis te maken wil hebben en gewoon alleen met je oude vriendenclubje op wil trekken).

In je eentje zoeken geeft èn meer kans op succes èn is beter voor een goed beeld van waar je komt te zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door Luiheidsgoeroe op 10-06-2003 12:42]


djkrizz
de allergeilste
Usericon van djkrizz
Posted 10-06-2003 12:51 by djkrizz Profiel van djkrizzhttp://www.enschedeseheadbangers.tk