IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kamer gezocht/aangeboden algemeen Vorige pagina | Volgende pagina
Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 09-06-2003 23:33 by Phaestus Profiel van Phaestus

quote:
Op 9 juni 2003 10:57 schreef De Demoon het volgende:
Kamers vinden in Wageningen is écht niet moeilijk!


Dat is fijn om te horen..

quote:
Op 9 juni 2003 15:23 schreef witch het volgende:
Zoek ook een kamer in wageningen maar kan niks vinden , ik studeer niet dus dan valt er al een hoop af....
Huur max. ?350


Dat is minder inderaad. Als ik een kamer heb, mag je wel bij mij komen logeren


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 10-06-2003 1:09 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

.

[Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 29-01-2006 14:46]


Luiheidsgoeroe
Enske metaal!!
Usericon van Luiheidsgoeroe
Posted 10-06-2003 12:40 by Luiheidsgoeroe Profiel van Luiheidsgoeroehttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Hmmz in Enschede vaak gezien en heeft vaak gefaald: Kamerzoeken moet je nooit met z'n drieën doen en eigenlijk gewoon in je eentje. Huizen hebben zelden 3 kamers tegelijk leegstaan, en met zo'n groepje aankomen straalt op een of andere manier een soort afstandelijkheid af (het is niet zo, maar het lijkt alsof je zelf minder met het huis te maken wil hebben en gewoon alleen met je oude vriendenclubje op wil trekken).

In je eentje zoeken geeft èn meer kans op succes èn is beter voor een goed beeld van waar je komt te zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door Luiheidsgoeroe op 10-06-2003 12:42]


djkrizz
de allergeilste
Usericon van djkrizz
Posted 10-06-2003 12:51 by djkrizz Profiel van djkrizzhttp://www.enschedeseheadbangers.tk

ik heb zin om mn kamer te delen met een lekker wijf van 21 voor 500euro in de maand

iemand interese?



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 10-06-2003 12:51 by Phaestus Profiel van Phaestus

ARGH ik heb net gehoord dat ik via de SSHW waarschijnlijk niet voor 1 september een kamer kan krijgen..



"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-06-2003 13:06 by Vampie Profiel van Vampie

tralalalala is iemand hier heel erg dankbaar!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 10-06-2003 13:13 by Phaestus Profiel van Phaestus

quote:
Op 10 juni 2003 13:06 schreef Vampie het volgende:
tralalalala is iemand hier heel erg dankbaar!


Hebbie een huisje/kamer?


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


djkrizz
de allergeilste
Usericon van djkrizz
Posted 10-06-2003 13:13 by djkrizz Profiel van djkrizzhttp://www.enschedeseheadbangers.tk

of kom je bij mij inwonen voor 500euro de maand?



Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 10-06-2003 13:21 by Arachnia Profiel van Arachnia

quote:
Op 10 juni 2003 12:40 schreef Luiheidsgoeroe het volgende:
Hmmz in Enschede vaak gezien en heeft vaak gefaald: Kamerzoeken moet je nooit met z'n drieën doen en eigenlijk gewoon in je eentje. Huizen hebben zelden 3 kamers tegelijk leegstaan, en met zo'n groepje aankomen straalt op een of andere manier een soort afstandelijkheid af (het is niet zo, maar het lijkt alsof je zelf minder met het huis te maken wil hebben en gewoon alleen met je oude vriendenclubje op wil trekken).

heeft m'n broer ook gedaan (in enschede) en dat ging prima! met z'n drieen in een 'normaal' huurhuis terechtgekomen. de eigenaar wilde juist drie mensen die elkaar ook kenden, zodat ze geen problemen met elkaar kregen.


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 10-06-2003 13:28 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

quote:
Op 10 juni 2003 12:40 schreef Luiheidsgoeroe het volgende:
Hmmz in Enschede vaak gezien en heeft vaak gefaald: Kamerzoeken moet je nooit met z'n drieën doen en eigenlijk gewoon in je eentje. Huizen hebben zelden 3 kamers tegelijk leegstaan, en met zo'n groepje aankomen straalt op een of andere manier een soort afstandelijkheid af (het is niet zo, maar het lijkt alsof je zelf minder met het huis te maken wil hebben en gewoon alleen met je oude vriendenclubje op wil trekken).

In je eentje zoeken geeft èn meer kans op succes èn is beter voor een goed beeld van waar je komt te zitten.


Aan dat het lijkt alsof je een apart groepje wilt vormen heb ik al eens gedacht en volgens mij is het inderdaad zo dat veel mensen dat denken en het is waar dat je meer kans op succes hebt als je in je eentje zoekt. Maar met een kamer in mijn eentje ben ik ook al heel tevreden en op zoek, het zou gewoon het mooist zijn als we iets met zijn drieen zouden vinden. We hebben nu wel een paar dingen misschien gevonden, maar ik weet toch liever zeker of ik een kamer heb of niet, al kan ik anders waarschijnlijk wel tijdelijk bij mijn tante gaan wonen. Bedankt voor de tip in ieder geval, misschien moet ik toch meer in mijn eentje zoeken. Daar ben ik al wel een beetje mee bezig maar ik weet niet of dat genoeg zal zijn.

quote:
Op 10 juni 2003 13:21 schreef Arachnia het volgende:
heeft m'n broer ook gedaan (in enschede) en dat ging prima! met z'n drieen in een 'normaal' huurhuis terechtgekomen. de eigenaar wilde juist drie mensen die elkaar ook kenden, zodat ze geen problemen met elkaar kregen.


Als het voor drie personen is moet het inderdaad haalbaar zijn, maar als je in een woning terecht komt voor bijvoorbeeld zes personen en er wonen er al drie heb je wel minder kans om er te mogen komen wonen.

[Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 10-06-2003 13:30]


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 10-06-2003 13:37 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 10 juni 2003 13:13 schreef djkrizz het volgende:
of kom je bij mij inwonen voor 500euro de maand?


Zie ik er rijk uit ofzo?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 10-06-2003 14:13 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Ligt eraan wat je wilt natuurlijk.

Ik zoek samen met een goede vriend enkel en alleen op 2persoons zelfstandige wooneenheden, omdat we gewoon geen zak te maken willen hebben met andere studenten als het op wonen aankomt. Eigen douche/toilet/keuken, en alleen zelf uitgekozen mensen aan de eettafel 's avonds .


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 10-06-2003 14:51 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

Een ander probleem is ook dat dit mijn eerste jaar wordt en veel mensen je dan geen kamer willen geven en dat ik over een week nog maar 17 jaar oud ben.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-06-2003 19:03 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 10 juni 2003 14:13 schreef TNightmare het volgende:
Ligt eraan wat je wilt natuurlijk.

Ik zoek samen met een goede vriend enkel en alleen op 2persoons zelfstandige wooneenheden, omdat we gewoon geen zak te maken willen hebben met andere studenten als het op wonen aankomt. Eigen douche/toilet/keuken, en alleen zelf uitgekozen mensen aan de eettafel 's avonds .

Zijspoor: ik vind het heel goed voor de 'opvoeding' als mensen een tijdje in een studentenhuis wonen. Daar leer je een hoop van, over jezelf, maar ook over anderen en hoe je daarmee om kunt gaan zodat je later geen sociaal gemankeerde freak wordt.

Onthoud dat je later als je een baan hebt 30-40 uur per week met dezelfde mensen in een relatief kleine ruimte zult zitten, nou, dan helpt de ervaring van een studentenhuis een hoop om daar makkelijk mee om te gaan hoor.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 10-06-2003 19:22 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 10 juni 2003 19:03 schreef Dwaallicht het volgende:
Zijspoor: ik vind het heel goed voor de 'opvoeding' als mensen een tijdje in een studentenhuis wonen. Daar leer je een hoop van, over jezelf, maar ook over anderen en hoe je daarmee om kunt gaan zodat je later geen sociaal gemankeerde freak wordt.

Onthoud dat je later als je een baan hebt 30-40 uur per week met dezelfde mensen in een relatief kleine ruimte zult zitten, nou, dan helpt de ervaring van een studentenhuis een hoop om daar makkelijk mee om te gaan hoor.


Sociaal gemankeerde freak... Leuke benaming . Al denk ik wel dat er een aardig verschil is tussen studenten en werkende mensen, en tussen met mensen samenwónen en samenwérken. Ik kan momenteel ook met zo goed als elke jaargenoot goed samenwerken (projecten e.d.), maar ik moet er niet aan denken om met hun in 1 huis te leven of dagelijks van 1 tafel te eten.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-06-2003 19:24 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 10 juni 2003 19:22 schreef TNightmare het volgende:
Sociaal gemankeerde freak... Leuke benaming . Al denk ik wel dat er een aardig verschil is tussen studenten en werkende mensen, en tussen met mensen samenwónen en samenwérken. Ik kan momenteel ook met zo goed als elke jaargenoot goed samenwerken (projecten e.d.), maar ik moet er niet aan denken om met hun in 1 huis te leven of dagelijks van 1 tafel te eten.

Laat ik het er maar op houden dat ik de ervaringsdeskundige ben hier en jij niet .


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 10-06-2003 19:30 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 10 juni 2003 19:24 schreef Dwaallicht het volgende:
Laat ik het er maar op houden dat ik de ervaringsdeskundige ben hier en jij niet .


Maar die ervaringsdeskundige kan mij er niet toe aanzetten in een studentenhuis te gaan zitten. Sowieso, ik heb anderhalf jaar inschrijftijd voor een 2persoons woonunit achter mijn naam staan; eenpersoons nihil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-06-2003 19:33 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 10 juni 2003 19:30 schreef TNightmare het volgende:
Maar die ervaringsdeskundige kan mij er niet toe aanzetten in een studentenhuis te gaan zitten. Sowieso, ik heb anderhalf jaar inschrijftijd voor een 2persoons woonunit achter mijn naam staan; eenpersoons nihil.

Hahaha, dat is uiteraard ook niet mijn bedoeling -- maar persoonlijk kan ik het eenieder aanraden om in een studentenhuis te gaan wonen, als ze gaan studeren. Geeft je ook een stukken groter sociaal netwerk en alles.

Maar suit yourself, natuurlijk.

Ik heb het zelf na zes en een half jaar studentenhuis wel een beetje gehad, overigens.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 11-06-2003 12:07 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

Kamer in Rotterdam en omstreken.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 14-06-2003 12:55 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

Vannavond ga ik hospiteren!


broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 14-06-2003 13:40 by broeinest Profiel van broeinesthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik heb via marktplaats een twee kamer appartement weten te bemachtigen in Hilversum van zo'n huisjesmelker. Groot is het niet, maar ik hoef het alleen te delen met mijn vriend. Veel duurder dan via een woningbouwbvereniging, maar ik heb geen zin om drie jaar te wachten totdat ik op mezelf kan wonen.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 14-06-2003 13:40 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

leiden? iemand?


wait for me dragon, we'll meet in the sky


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2003 15:09 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 14 juni 2003 13:40 schreef she_devil het volgende:
leiden? iemand?
kon bastiaan nog een beetje helpen???


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 14-06-2003 15:14 by B6R6A6M Profiel van B6R6A6M

Iemand nog tips voor hospiteren naast dat ik niet met mijn moeder binnen moet komen?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-06-2003 15:16 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 14 juni 2003 15:14 schreef B6R6A6M het volgende:
Iemand nog tips voor hospiteren naast dat ik niet met mijn moeder binnen moet komen?

Ja, gewoon lullen en je niet uitsloven maar vertellen wie je bent, wat je doet, wat je wil gaan doen etc. En natuurlijk ben je geen saai persoon en heb je humor, toch?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen