IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opmerkingen, vragen en klachten voor/aan de mods [De Ideeënbus] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-01-2014 9:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Onderling gebabbel graag ook elders
quote:
Op 15 januari 2014 8:41 schreef Kvelgeest het volgende:
De hypocriete sneuheid kent hier weer geen grenzen. ('':

Lijkt me wat overtrokken dit. We kijken er gewoon even naar of het nodig is iets aan te passen, dat is alles.


I wish I was a butterfly


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-01-2014 10:54 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 14 januari 2014 13:17 schreef faalhaas het volgende:
Nou er is in ieder geval gereageerd en de klacht is gegrond verklaard. Een terugkoppeling is ook beloofd.

Maar waarschijnlijk kunnen we weer wachten tot we een ons wegen want ze wisten nog niet wanneer de volgende verkapte gangbang meeting van ze plaats gaat vinden.


Je hebt het er maar zwaar mee, geloof ik. Heerlijk je gal kunnen spuien op een openbaar forum waar door vrijwilligers gemodereerd wordt en waar je voor je onderhoudende ontspanning nog geen eurocent hoeft te betalen. Schandalig dat je voor jouw enorme financiele bijdrage aan dit (zei ik al gratis?) forum geen waar voor je geld krijgt en men zo sloom is in het reageren op je zeer gegronde klachten, waarvan zelfs een pinguin kan inzien dat jouw grondrechten met voeten getreden worden hier. Wellicht wordt het tijd om een forum te vinden waar je wel behandeld wordt als de belangrijke klant die je bent.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-01-2014 10:56 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 15 januari 2014 10:54 schreef Mark het volgende:
Je hebt het er maar zwaar mee, geloof ik. Heerlijk je gal kunnen spuien op een openbaar forum waar door vrijwilligers gemodereerd wordt en waar je voor je onderhoudende ontspanning nog geen eurocent hoeft te betalen. Schandalig dat je voor jouw enorme financiele bijdrage aan dit (zei ik al gratis?) forum geen waar voor je geld krijgt en men zo sloom is in het reageren op je zeer gegronde klachten, waarvan zelfs een pinguin kan inzien dat jouw grondrechten met voeten getreden worden hier. Wellicht wordt het tijd om een forum te vinden waar je wel behandeld wordt als de belangrijke klant die je bent.
Het volgende geldt niet voor Mark?

quote:
Op 15 januari 2014 8:34 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Die discussie elders voortzetten, graag.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 15-01-2014 11:01 by Andrei Profiel van Andrei

quote:
Op 15 januari 2014 10:54 schreef Mark het volgende:
Je hebt het er maar zwaar mee, geloof ik. Heerlijk je gal kunnen spuien op een openbaar forum waar door vrijwilligers gemodereerd wordt en waar je voor je onderhoudende ontspanning nog geen eurocent hoeft te betalen. Schandalig dat je voor jouw enorme financiele bijdrage aan dit (zei ik al gratis?) forum geen waar voor je geld krijgt en men zo sloom is in het reageren op je zeer gegronde klachten, waarvan zelfs een pinguin kan inzien dat jouw grondrechten met voeten getreden worden hier. Wellicht wordt het tijd om een forum te vinden waar je wel behandeld wordt als de belangrijke klant die je bent.


Graag verder in de Flamecage:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1437414/


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-01-2014 11:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 15 januari 2014 10:56 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Het volgende geldt niet voor Mark?

Die opmerking van mij was op de niet-serieuze post van kvelgeest gericht. Mijn biflikkerigheid is geen forumzaak namelijk

Dat van Mark, jou en Andrei valt echter wel onder onderling gebabbel. Nogmaals, ook dat graag elders


I wish I was a butterfly


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 15-01-2014 19:37 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

:') @ alles maar weer.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-01-2014 11:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 15 januari 2014 8:25 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Vraagje: waarom worden de undersign en homepage van Kvelgeest niet aangepast?

Antwoord: de homepage wordt niet aangepast, omdat eerder mensen bvb. een KWF-avatar hadden en dat ook toegestaan werd (ging destijds in ieder geval om Chelman). De undersign wordt niet aangepast omdat we daar eerlijk gezegd niet zien wat het probleem zou kunnen zijn.


I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 20-01-2014 11:10 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Meest slecht mogelijk antwoord mogelijk, toch hulde.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-01-2014 11:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Dank je


I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 20-01-2014 11:12 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Nou niet gaan miepen als ik dadelijk een homepage van baarmoederhalskanker neem he.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-01-2014 11:59 by XXL Profiel van XXL

Is er een mod die genoeg ballen heeft iets aan dat geruzie en onderlinge gejank van bepaalde users te doen?
ZM begint hierdoor onderhand een onprettig forum te worden.

http://forum.zwaremetalen.com/forum_help.php#gedrag

Onder taalgebruik:



Ook schelden en ruziën draagt niet bij aan een leesbaar forum en het smijten met dodelijke ziektes wordt NIET op prijs gesteld. Krijg je ruzie met een user, vecht het dan via bijvoorbeeld ICQ of MSN uit.



Als jullie die ballen of macht niet hebben kun je beter weer user worden ipv modje te spelen.

Alvast mijn dank.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-01-2014 12:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

We zijn er mee bezig


I wish I was a butterfly


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-01-2014 12:03 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 januari 2014 11:59 schreef XXL het volgende:
Is er een mod die genoeg ballen heeft iets aan dat geruzie en onderlinge gejank van bepaalde users te doen?
ZM begint hierdoor onderhand een onprettig forum te worden.

http://forum.zwaremetalen.com/forum_help.php#gedrag

Onder taalgebruik:



Ook schelden en ruziën draagt niet bij aan een leesbaar forum en het smijten met dodelijke ziektes wordt NIET op prijs gesteld. Krijg je ruzie met een user, vecht het dan via bijvoorbeeld ICQ of MSN uit.






+1 ja.. djeez!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-01-2014 23:43 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 20 januari 2014 11:09 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Antwoord: de homepage wordt niet aangepast, omdat eerder mensen bvb. een KWF-avatar hadden en dat ook toegestaan werd (ging destijds in ieder geval om Chelman).



Wat een redenatie weer. Ten eerste is het zijn homepage helemaal niet. De enige goede reden om het te laten staan zou zijn dat hij zelf werkzaam is bij KiKa of de site voor hun heeft gebouwd. Dat heeft ie niet, dus wat hij nu doet is gewoon provoceren en spotten met kinderkanker. Kwalijke zaak dat je dit toestaat AG.

En ja, dat avatar verhaal dat er aan de haren bij gesleept wordt daar ga ik helemaal niet eens op in.



... hoe de hazen lopen ...


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 21-01-2014 7:31 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 20 januari 2014 23:43 schreef faalhaas het volgende:
Wat een redenatie weer. Ten eerste is het zijn homepage helemaal niet. De enige goede reden om het te laten staan zou zijn dat hij zelf werkzaam is bij KiKa of de site voor hun heeft gebouwd. Dat heeft ie niet, dus wat hij nu doet is gewoon provoceren en spotten met kinderkanker. Kwalijke zaak dat je dit toestaat AG.

En ja, dat avatar verhaal dat er aan de haren bij gesleept wordt daar ga ik helemaal niet eens op in.


Om wel in te gaan op het avatar verhaal: dat was destijds een slechte beslissing, net als het nu een slechte beslissing is om Kvelgeet z'n homepage en undersign te laten staan.
Iedereen die Kvelgeest langer dan 1 week online heeft meegemaakt weet dat het enkel is om te provoceren. Beweer je anders dan ben je naief.

Ik las ergens dat AG het voor ging leggen, daar hoor ik graag over terug.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2014 8:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Dat voorleggen had ik al gedaan.

Al voor mijn tijd is ervoor gekozen alleen zero tolerance in te grijpen bij het directe gebruik als krachtterm, en niet bij dit soort indirecte verwijzingen (dus ook avatars, signatures, etc.). Dit beleid handhaven we vooralsnog.


I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 21-01-2014 8:56 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Lastig de beleidsmakers serieus te nemen zo. Wie maakt het beleid eigenlijk? Kan ik daar m'n klachten droppen. Want dit is gewoon een gevalletje hand boven het hoofd houden, overduidelijk.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2014 9:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 januari 2014 8:56 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Lastig de beleidsmakers serieus te nemen zo. Wie maakt het beleid eigenlijk? Kan ik daar m'n klachten droppen. Want dit is gewoon een gevalletje hand boven het hoofd houden, overduidelijk.

Als andere mensen langer (en nog steeds) met dergelijke verwijzingen rond lopen (Argus), mag het wel duidelijk zijn dat het algemeen beleid is.

De mods maken dit beleid. Als je daarboven wil kun je bij het bestuur aankloppen.


I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 21-01-2014 9:07 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Ik mail Paul wel, het is immers zijn forum. En hij is degene die de regel in eerste instantie in het leven geroepen heeft.

Paulhildebrand @ zwaremetalen . com?

Edit: oh wat is dit dan? Als ik in de help op zoek ga naar mailadressen krijg ik de melding dat ik niet genoeg rechten heb om emailadressen te zien. Het is dus onmogelijk om een mod te mailen aangezien het mailadres niet zichtbaar is.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 21-01-2014 9:09]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2014 9:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 januari 2014 9:07 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Edit: oh wat is dit dan? Als ik in de help op zoek ga naar mailadressen krijg ik de melding dat ik niet genoeg rechten heb om emailadressen te zien. Het is dus onmogelijk om een mod te mailen aangezien het mailadres niet zichtbaar is.

Dat is meer bug, moment, zet ik zo over naar het betreffende topic.
quote:
Ik mail Paul wel, het is immers zijn forum. En hij is degene die de regel in eerste instantie in het leven geroepen heeft.

De regel ging alleen om het directe gebruik als krachtterm. Je kunt of de mods (zm-moderators AT) of het bestuur (stichting AT) hierover mailen. Als het nodig is vragen wij/zij Paul wel om een oordeel. Ik hoor het via de andere kanalen wel weer dan


I wish I was a butterfly


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-01-2014 9:22 by XXL Profiel van XXL

Mail adres was toch niet meer zichtbaar ivm spam gedoe ofzo? Ik vermoed dat het technisch niet mogelijk is verschil te maken tussen gebruikers en medewerkers.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2014 9:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 januari 2014 9:22 schreef XXL het volgende:
Mail adres was toch niet meer zichtbaar ivm spam gedoe ofzo? Ik vermoed dat het technisch niet mogelijk is verschil te maken tussen gebruikers en medewerkers.

Denk het ook inderdaad Zie hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2395723/10


I wish I was a butterfly


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-01-2014 13:36 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 21 januari 2014 9:20 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
De regel ging alleen om het directe gebruik als krachtterm. Je kunt of de mods (zm-moderators AT) of het bestuur (stichting AT) hierover mailen. Als het nodig is vragen wij/zij Paul wel om een oordeel. Ik hoor het via de andere kanalen wel weer dan


Zeg nou zelf, hier zit echt geen enkele logica in. Het woord een keer als krachtterm gebruiken staat toch totaal niet inverhouding tot het echt spotten met kinderkanker? In het eerste geval gaat het niet eens letterlijk om de ziekte, maar is het gewoon een vloekwoord. In het tweede geval juist wel en daar komt bij dat het ook nog eens om de meest schrijnende variant van kanker gaat, puur en alleen om zo kwetsend mogelijk te provoceren.

Je kunt dit niet rechtpraten door het simpelweg volgen van een paar infantiele regeltjes. Valt me van je tegen dat je je hier zo gemakkelijk achter verschuilt AG. En dat is knap van je want ik verwachtte sowieso al niet veel van je, maar je hebt echt weer een nieuw dieptepunt bereikt.


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2014 14:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 januari 2014 13:36 schreef faalhaas het volgende:
Zeg nou zelf, hier zit echt geen enkele logica in.

Het gebruik als krachtterm is hetgene wat we in de eerste plaats niet willen, en strikt dienen na te leven. Mensen die uit protest (oid) tegen die regel dan naar kankerbestrijding verwijzen, of eufemismes gebruiken pakken we in principe niet aan. Dat heeft naar ons idee namelijk lang niet zo'n grote impact als het gescheld e.d. ermee. Dat mag je onlogisch vinden natuurlijk, maar in de loop der jaren is dit er als meest werkbare beleid uitgerold

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-01-2014 14:23]


I wish I was a butterfly


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 21-01-2014 14:41 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 21 januari 2014 14:11 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het gebruik als krachtterm is hetgene wat we in de eerste plaats niet willen, en strikt dienen na te leven. Mensen die uit protest (oid) tegen die regel dan naar kankerbestrijding verwijzen, of eufemismes gebruiken pakken we in principe niet aan. Dat heeft naar ons idee namelijk lang niet zo'n grote impact als het gescheld e.d. ermee. Dat mag je onlogisch vinden natuurlijk, maar in de loop der jaren is dit er als meest werkbare beleid uitgerold


Je blijft je dus krampachtig verschuilen achter een infantiel regeltje en gaat niet inhoudelijk in op wat ik zeg. Jammer. Ik begrijp echter wel waarom je dat doet. Jij weet net als ik dat het zeer strikt naleven van dat regeltje voor dit soort, niet uit te leggen, situaties zorgt.


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen