IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opmerkingen, vragen en klachten voor/aan de mods [De Ideeënbus] Vorige pagina | Volgende pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-05-2013 12:53 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 10-05-2013 16:44]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-06-2013 1:57 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Enkel bij moderators het [zm] mail adres wél zichtbaar maken?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 15-06-2013 8:18 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

quote:
Op 15 juni 2013 1:57 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Enkel bij moderators het [zm] mail adres wél zichtbaar maken?

Of bij mods een Mailto knopje maken.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-06-2013 8:52 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 15 juni 2013 8:18 schreef Dying Embrace het volgende:
Of bij mods een Mailto knopje maken.
Nog beter, want dan kan het mailadres niet geharvest worden.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-06-2013 17:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque



I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 17-06-2013 10:38 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Ok.

[VRAAG]

Waar staan "member" en "special member" voor?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-06-2013 10:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Dat soort vragen hebben niks met moderatorzaken te maken. Stel ze alsjeblieft ergens anders.


I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 30-06-2013 13:56 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 30 juni 2013 13:29 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Klopt, maar ik bedoelde eigenlijk dat men meer moet luisteren naar de users als het om beleid gaat. De users zijn diegene die eraan onderhevig zijn [ofzo, jeweetwel].


quote:
Op 30 juni 2013 13:51 schreef MMayo het volgende:
Misschien kun jij mod worden, je bent goed in het "jij mag niet" en "jij/jullie moeten" en "men moet" etc. Maar wat dat overal ontopic gebler betreft, inderdaad.. te pas en te onpas alle (spontane) interactie om zeep helpen. Vroegah was alles betahh.

Edit: Alsof mods geen users zijn, die zijn net zo goed user van het forum.. naast een extra taakje.
[ik moet niks ]

En OWW z'n inmiddels gedelete post, wat erg irritant is Maggie.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2013 14:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Dat bovenste is geen klacht, en ga ik niet op in.

Verder: ik begrijpt dat een "." neerzetten irritant is. Dat gebeurt vrijwel alleen als er daarvoor al gewaarschuwd is, of als het ernstig uit de hand loopt in een topic waarin dat vaak gebeurt of tussen personen waarbij dat vaak gebeurt. Ik doe het ook liever niet, maar soms is het nodig.


I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 30-06-2013 14:03 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Bovenste is wel degelijk een klacht. Met user input wordt te weinig gedaan. Óók door de mods.

Echt, kernautist die je bent. Ik typte nog in het lultopic dat het wachten was voordat hier ontopic geroepen werdt.

Dat van die "." haalde ik helemaal niet aan, waarom begin je daarover?

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 30-06-2013 14:04]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-06-2013 14:04 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 30 juni 2013 14:01 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat bovenste is geen klacht, en ga ik niet op in.

Verder: ik begrijpt dat een "." neerzetten irritant is. Dat gebeurt vrijwel alleen als er daarvoor al gewaarschuwd is, of als het ernstig uit de hand loopt in een topic waarin dat vaak gebeurt of tussen personen waarbij dat vaak gebeurt. Ik doe het ook liever niet, maar soms is het nodig.


Jouw definitie van ernstig uit de hand lopen is nodig aan revisie toe.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2013 14:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 juni 2013 14:04 schreef Onweerwolf het volgende:
Jouw definitie van ernstig uit de hand lopen is nodig aan revisie toe.

Om me te helpen dat beter te doen, graag hier een opmerking plaatsen als mijn reactie te ver gaat
quote:
Op 30 juni 2013 14:03 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Bovenste is wel degelijk een klacht. Met user input wordt te weinig gedaan. Óók door de mods.

Sorry, ik reageerde op het "ik moet niks". Ik had je post verkeerd begrepen

Er wordt te weinig met userinput gedaan zeg je. Kun je een voorbeeld geven? Even voor de beeldvorming voor mij.
quote:
Echt, kernautist die je bent. Ik typte nog in het lultopic dat het wachten was voordat hier ontopic geroepen werdt.

Moet ik kernautist als scheldwoord opvatten of niet?
quote:
Dat van die "." haalde ik helemaal niet aan, waarom begin je daarover?

Oh, ik dacht dat je bedoelde dat het deleten van OWW's post irritant was.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-06-2013 14:08]


I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 30-06-2013 14:10 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 30 juni 2013 14:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Sorry, ik reageerde op het "ik moet niks". Ik had je post verkeerd begrepen

Er wordt te weinig met userinput gedaan zeg je. Kun je een voorbeeld geven? Even voor de beeldvorming voor mij.

Je wilt zeggen dat als users valide punten aandragen er niks mee gedaan wordt en jij nu niet een voorbeeld kan noemen?

quote:

Moet ik kernautist als scheldwoord opvatten of niet?

Mag je vandaag hélemaal zelf weten.

DSM IV liegt echter niet.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-06-2013 14:15 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 30 juni 2013 14:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Om me te helpen dat beter te doen, graag hier een opmerking plaatsen als mijn reactie te ver gaat


Alsof dat zin heeft.

Dit soort dingen:

quote:
Op 30 juni 2013 13:52 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Discussie over beleid / het reilen en zeilen is níet voor dit topic.


slaan nergens op. Daar wordt het forum echt niet leuker van.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2013 14:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 juni 2013 14:10 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Mag je vandaag hélemaal zelf weten.

DSM IV liegt echter niet.

Dan hou ik het op een misdiagnose, volgende keer in dit topic vat ik het wel als scheldwoord op.
quote:
Je wilt zeggen dat als users valide punten aandragen er niks mee gedaan wordt en jij nu niet een voorbeeld kan noemen?

Nee. Maar ik vraag jou om een voorbeeld, omdat het makkelijker praat over iets waar jij (mogelijk) mee zit. Anders begin ik ergens over en zeg je "maar dat vind ik helemaal niet erg!"

Dus: heb je een voorbeeld?


I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 30-06-2013 14:17 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 30 juni 2013 10:12 schreef Silence het volgende:
Ik ben het inderdaad met te veel reels niet eens. Topictitel aanpassen, orlando's bannen en overdreven scheldwoorden; prima. Maar het eindeloos ontopic roepen in topics waar het net gezellig wordt.. vind ik geen verbetering van een forum.


Je had dit op eigen kracht ook kunnen vinden.

Er was hier trouwens hoop dat het beleid met het vertrek van Grey minder sneu en nazi zou worden, maar dat lijkt niet te zijn gebeurd.

Vaak zijn het de mods die een fijne sfeer snoeihard killen. Dat kan en mag niet de bedoeling zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 30-06-2013 14:18]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2013 14:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 juni 2013 14:15 schreef Onweerwolf het volgende:
slaan nergens op. Daar wordt het forum echt niet leuker van.

Nou ja, het forum wordt er ook niet leuker van als zo'n topic gebruikt wordt voor gescheld op moderators en geklaag over van alles en nog wat. Dat doet in ieder geval geen recht aan de vertrekkende moderators, die best even wat positieve aandacht verdienen. En het draagt ook niet bij aan het sollicitatieproces.

Daarom hadden we van tevoren besloten dat topic zo smal in te steken. We proberen te vermijden dat dat nodig is, omdat het inderdaad prettiger als er in een topic breder gesproken kan worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-06-2013 14:18]


I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 30-06-2013 14:19 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 30 juni 2013 14:18 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nou ja, het forum wordt er ook niet leuker van als zo'n topic gebruikt wordt voor gescheld op moderators en geklaag over van alles en nog wat. Dat doet in ieder geval geen recht aan de vertrekkende moderators, die best even wat positieve aandacht verdienen. En het draagt ook niet bij aan het sollicitatieproces.

Daarom hadden we van tevoren besloten dat topic zo smal in te steken. We proberen te vermijden dat dat nodig is, omdat het inderdaad prettiger als er in een topic breder gesproken kan worden.
Hou zoiets gewoon bij het modforum.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 30-06-2013 14:19]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2013 14:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 juni 2013 14:19 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Hou zoiets gewoon bij het modforum.

Wat bedoel je?
quote:
Op 30 juni 2013 14:17 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Je had dit op eigen kracht ook kunnen vinden.

Er was hier trouwens hoop dat het beleid met het vertrek van Grey minder sneu en nazi zou worden, maar dat lijkt niet te zijn gebeurd.

Vaak zijn het de mods die een fijne sfeer snoeihard killen. Dat kan en mag niet de bedoeling zijn.

Ik deel niet je mening dat dit vaak gebeurt, en ook niet die van Silence. Zo streng zijn we echt niet met ontopic roepen, ook ik nu in mijn eentje niet. Als je een keer vindt dat het echt te vroeg was: graag hier een opmerking plaatsen. Ik zal er (mede met die opmerkingen erbij) dan meer op letten dat het niet teveel is.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-06-2013 14:20]


I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 30-06-2013 14:21 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 30 juni 2013 14:20 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat bedoel je?
Mods bedanken. Who gives a shit about Grey, Lain en Illu. Inderdaad, enkel de overgebleven mods en mensen met een speciale penis.

quote:
Op 30 juni 2013 14:20 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat bedoel je?

Ik deel niet je mening dat dit vaak gebeurt, en ook niet die van Silence. Zo streng zijn we echt niet met ontopic roepen, ook ik nu in mijn eentje niet. Als je een keer vindt dat het echt te vroeg was: graag hier een opmerking plaatsen. Ik zal er (mede met die opmerkingen erbij) dan meer op letten dat het niet teveel is.
Lulkoek. Een reply na "ontopic" = ban. En als ik in dit topic op uwer toestemming moet wachten is de vaart totaal uit het gesprek en heeft het geen zin meer.

Denk eens wat meer in "user" termen en niet in "mod" termen, als het over de users gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 30-06-2013 14:24]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-06-2013 14:22 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ja want dat kan natuurlijk niet samen in één topic. Het idee alleen al, alsof je in het Slayer topic iets over Metallica zegt.

En de mods die weggegaan zijn zijn niet weggegaan omdat ze zich na een jarenlange periode van gezelligheid willen richten op een nieuwe uitdaging en de jonge garde een kans willen gunnen maar gewoon omdat ze het strontzat zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2013 14:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 juni 2013 14:22 schreef Onweerwolf het volgende:
Ja want dat kan natuurlijk niet samen in één topic. Het idee alleen al, alsof je in het Slayer topic iets over Metallica zegt.

En de mods die weggegaan zijn zijn niet weggegaan omdat ze zich na een jarenlange periode van gezelligheid willen richten op een nieuwe uitdaging en de jonge garde een kans willen gunnen maar gewoon omdat ze het strontzat zijn.

Het kan wel, maar in dit geval wilden we het niet.
quote:
Op 30 juni 2013 14:21 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Mods bedanken. Who gives a shit about Grey, Lain en Illu. Inderdaad, enkel de overgebleven mods en mensen met een speciale penis.

Lulkoek. Een reply na "ontopic" = ban.

Die constructie gebruik ik zéér zelden. Als je een keer vindt dat ik het onterecht doe: graag melden.


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-06-2013 14:41 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 30 juni 2013 14:23 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het kan wel, maar in dit geval wilden we het niet.


Dat is nou precies het probleem. Het kan prima maar het mag niet omdat de mods het niet willen.

Alsof het iemand iets kan schelen dat jij of jullie dat niet willen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 30-06-2013 14:45 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Dat zeg ik al tijden. Persoonlijke mening van een mod doet er totaal niet toe. Er is enkel beleid.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 30-06-2013 14:49 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Het nieuwe, correctere beleid begint pas als er meer nieuwe mods aangewezen zijn. Tot die tijd is het huilen met de pet op [lees: enkel Maggie]

Succes ermee.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen