IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opmerkingen, vragen en klachten voor/aan de mods [De Ideeënbus] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-07-2013 20:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 juli 2013 20:36 schreef Onweerwolf het volgende:
Nou en! Alsof dat boeit. Hij zegt precies hetzelfde als ik al jaren zeg alleen vindt hij het minder kut dat het nog steeds niet zo is.

Mark zegt "het moet iets minder", jij zegt "het moet 100% minder". Ik zie een verschil.

Maar goed, het is duidelijk wat jij wil, in ieder geval. Nooit meer iets verwijderen, hoe ernstig het ook is.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2013 20:50 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 12 juli 2013 20:48 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Mark zegt "het moet iets minder", jij zegt "het moet 100% minder". Ik zie een verschil.


Ik interpreteer Mark's verhaal als "niet doen tenzij het de spuitgaten uit loopt" en dat is precies hoe ik er over denk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-07-2013 20:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 juli 2013 20:50 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik interpreteer Mark's verhaal als "niet doen tenzij het de spuitgaten uit loopt" en dat is precies hoe ik er over denk.

Gezien je algehele houding jegens mij zie ik jullie standpunten toch echt anders.

Maar goed, nogmaals: laat eens zien waar ik ingegrepen heb terwijl het níet de spuigaten uitliep. Nogmaals, naar mijn idee grijp ik juist alleen in als het te ver gaat. Jij vindt schijnbaar van niet, prima, maar gezien het hier om inschattingen van situaties gaat en die van persoon tot persoon verschillen, heb ik toch meer concrete input van jou (/jullie) nodig om te begrijpen waar je nou echt een probleem mee hebt.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2013 21:00 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 12 juli 2013 20:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Gezien je algehele houding jegens mij zie ik jullie standpunten toch echt anders.


Waarom?

quote:
Maar goed, nogmaals: laat eens zien waar ik ingegrepen heb terwijl het níet de spuigaten uitliep.


Zo'n beetje overal dus.

quote:
Nogmaals, naar mijn idee grijp ik juist alleen in als het te ver gaat. Jij vindt schijnbaar van niet, prima, maar gezien het hier om inschattingen van situaties gaat en die van persoon tot persoon verschillen, heb ik toch meer concrete input van jou (/jullie) nodig om te begrijpen waar je nou echt een probleem mee hebt.


Nogmaals: zo'n beetje overal.

Mod dingen weg zoals spam, plaatjes van lijken/ongelukken e.d., enorme scheldpartijen en ander grensoverschrijdend gedrag en laat de rest voor wat het is.

Of verplaats een interessante discussie naar een nieuw topic.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-07-2013 21:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 juli 2013 21:00 schreef Onweerwolf het volgende:
Waarom?

Omdat je een stuk negatiever over mij en wat ik doe ben dan Mark.
quote:
Zo'n beetje overal dus.

Nogmaals: zo'n beetje overal.

Concreter dan dit. Of meld het de volgende keer als het te ver gaat, ook goed.
quote:
Mod dingen weg zoals spam, plaatjes van lijken/ongelukken e.d., enorme scheldpartijen en ander grensoverschrijdend gedrag en laat de rest voor wat het is.

Doe ik al. Nogmaals, het gaat over inschattingen (wat is grensoverschrijdend, wat niet)...
quote:
Of verplaats een interessante discussie naar een nieuw topic.

Zal ik vaker doen. 'Verplaatsen' dan


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-07-2013 21:09 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 12 juli 2013 21:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Omdat je een stuk negatiever over mij en wat ik doe ben dan Mark.


Nou en? Je kunt toch lezen wat er inhoudelijk gezegd wordt?

quote:
Concreter dan dit. Of meld het de volgende keer als het te ver gaat, ook goed.


Prima.

quote:
Doe ik al. Nogmaals, het gaat over inschattingen (wat is grensoverschrijdend, wat niet)...


Wat grensoverschrijdend is lijkt me echt niet zo moeilijk om in te schatten.

quote:
Zal ik vaker doen. 'Verplaatsen' dan


Fijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-07-2013 12:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 juli 2013 21:09 schreef Onweerwolf het volgende:
Nou en? Je kunt toch lezen wat er inhoudelijk gezegd wordt?

En die interpretatie verschilt dan dus, mede ook omdat je bvb. mij allerlei stoornissen toeschrijft etc.
quote:
Wat grensoverschrijdend is lijkt me echt niet zo moeilijk om in te schatten.

Nee, mij ook niet. En tóch vinden we van elkaar dat we het verkeerd doen


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 13:26 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juli 2013 12:42 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
En die interpretatie verschilt dan dus, mede ook omdat je bvb. mij allerlei stoornissen toeschrijft etc.


Het is nu wel duidelijk dat je niet houdt van de vorm waarin ik mijn feedback geef.



quote:
Nee, mij ook niet. En tóch vinden we van elkaar dat we het verkeerd doen


Als je nou de volgende keer dat je ergens een puntje uitdeelt in dit topic eens komt vertellen wat je precies hebt weggehaald en waarom je dat grensoverschrijdend gedrag vindt dan kunnen we daar wat mee.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 13-07-2013 13:27 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Waarom doe/kan jij dat niet?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 13:28 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juli 2013 13:27 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Waarom doe/kan jij dat niet?


Ik zeg hierboven toch al dat ik dat zal doen, leeswonder.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 13-07-2013 13:29 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 13 juli 2013 13:28 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik zeg hierboven toch al dat ik dat zal doen, leeswonder.
quote:
Op 13 juli 2013 13:26 schreef Onweerwolf het volgende:
Als je nou de volgende keer dat je ergens een puntje uitdeelt in dit topic eens komt vertellen wat je precies hebt weggehaald en waarom je dat grensoverschrijdend gedrag vindt dan kunnen we daar wat mee.
Waarom moet AG het dan ook doen? Beetje dubbel op.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 13:34 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juli 2013 13:29 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Waarom moet AG het dan ook doen? Beetje dubbel op.


Hoezo dubbelop? AG geeft aan waarom hij ergens puntjes neerzet en anderen kunnen daar dan van zeggen waarom dat wel of niet grensoverschrijdend/functioneel/bladibla is. Communicatie heet dat.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 13-07-2013 13:37 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 13 juli 2013 13:34 schreef Onweerwolf het volgende:
Hoezo dubbelop? AG geeft aan waarom hij ergens puntjes neerzet en anderen kunnen daar dan van zeggen waarom dat wel of niet grensoverschrijdend/functioneel/bladibla is. Communicatie heet dat.
Ja, zoiets heeft gisterenavond al plaatsgevonden. AG vond dat we de offtopic chat elders moesten voortzetten, en zo geschiede. Wat is je punt?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 13-07-2013 13:38 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Buiten dat is het voor een user natuurlijk lastig te doen omdat die ook enkel het puntje aan kan treffen en dus niet weet wat er weggehaald is.

Gemiddeld gezien doet AG het niet slecht. Hij schiet alleen soms een beetje door.

Er viel onlangs via mail prima met Olav te communiceren iig.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 13:50 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juli 2013 13:37 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Ja, zoiets heeft gisterenavond al plaatsgevonden. AG vond dat we de offtopic chat elders moesten voortzetten, en zo geschiede. Wat is je punt?


Dat kun je hierboven lezen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 13-07-2013 13:51 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 13 juli 2013 13:50 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat kun je hierboven lezen.
Het is goed met je. /AG


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 13:53 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juli 2013 13:38 schreef Dying Embrace het volgende:
Buiten dat is het voor een user natuurlijk lastig te doen omdat die ook enkel het puntje aan kan treffen en dus niet weet wat er weggehaald is.

Gemiddeld gezien doet AG het niet slecht. Hij schiet alleen soms een beetje door.

Er viel onlangs via mail prima met Olav te communiceren iig.


Oh, er valt prima met hem te communiceren. Dat is ook zeker het probleem niet. Mijn probleem ligt echt puur in het feit dat ik het niet eens ben met een aantal van de regeltjes die op dit forum worden toegepast.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 13:53 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juli 2013 13:51 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Het is goed met je. /AG


Als je het niet snapt, bemoei je er dan gewoon niet mee.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 13-07-2013 13:53 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 13 juli 2013 13:53 schreef Onweerwolf het volgende:
Oh, er valt prima met hem te communiceren. Dat is ook zeker het probleem niet. Mijn probleem ligt echt puur in het feit dat ik het niet eens ben met een aantal van de regeltjes die op dit forum worden toegepast.
Je hoeft het niet eens te zijn met de regels. Je moet ze enkel volgen.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 13:59 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juli 2013 13:53 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Je hoeft het niet eens te zijn met de regels. Je moet ze enkel volgen.


Ik volg de regels ook. Ik ben namelijk nog nooit gebanned en heb een volledige cleane repsheet. Dit itt 'bepaalde personen' hier.

Het gaat hier om opmerkingen, vragen en klachten en bovendien vraagt Assie er zelf om, dus wat zit je nou te nuilen dan? Is je bier op ofzo?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 13-07-2013 14:02 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Aanval op persoonlijke gronden, dus automatisch offtopic. Wat is je punt? Oja, je hebt geen punt en zeikt enkel om te kunnen zeiken.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2013 14:06 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 13 juli 2013 14:02 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Aanval op persoonlijke gronden, dus automatisch offtopic. Wat is je punt? Oja, je hebt geen punt en zeikt enkel om te kunnen zeiken.


Je bier is echt op hè?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 13-07-2013 14:07 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 13 juli 2013 14:06 schreef Onweerwolf het volgende:
Je bier is echt op hè?
Nee hoor. Jouw ontopicheid is echter al lang op.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Bright_Eyes
Usericon van Bright_Eyes
Posted 13-07-2013 16:05 by Bright_Eyes Profiel van Bright_Eyeshttp://bright--eyes.hyves.nl/

Hallo ben ik de enige die door dat klote cookiesscherm niet meer op ZM komt via Firefox? Dit is in ieder geval hoe het er bij mij uitziet en scrollen werkt niet:


(jaja sorry formaat blaat)



Was die cookies toestemmingswet niet sowieso al van de baan?


[/zachteG]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-07-2013 17:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

OWW en LV, staak dat onderling gekibbel en gebackseatmod, het is offtopic. Volgende keer wordt er gemod.
quote:
Op 13 juli 2013 13:26 schreef Onweerwolf het volgende:
Het is nu wel duidelijk dat je niet houdt van de vorm waarin ik mijn feedback geef.

Nogmaals, het is niet slechts de vorm.
quote:
Als je nou de volgende keer dat je ergens een puntje uitdeelt in dit topic eens komt vehertellen wat je precies hebt weggehaald en waarom je dat grensoverschrijdend gedrag vindt dan kunnen we daar wat mee.

Dat ga ik niet doen. Vooral omdat ik in principe altijd al waarschuw voor ik het doe. Dan is het dus al overduidelijk waarom het gebeurt.
quote:
Op 13 juli 2013 16:05 schreef Bright_Eyes het volgende:
Hallo ben ik de enige die door dat klote cookiesscherm niet meer op ZM komt via Firefox? Dit is in ieder geval hoe het er bij mij uitziet en scrollen werkt niet:

Was die cookies toestemmingswet niet sowieso al van de baan?

Dat is voor het forumfunctionaliteit-topic --> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/607175/8


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen